3 צפייה בגלריה
תערוכת IMTM
תערוכת IMTM
תערוכת IMTM
תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM 2020 תיערך השבוע בפעם ה-26. אירוע הדגל של ענף התיירות הבינלאומית בישראל ייערך ב"אקספו תל אביב" בימים שלישי ורביעי וישתתפו בו 23 שגרירים ועשרות בכירים מענף התיירות ברחבי העולם.
תערוכת International Mediterranean Tourism Market מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים, בהן עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
המדינות ששגריריהן ישתתפו בתערוכה הן וייטנאם, אלבניה, סרביה, קזחסטאן, רואנדה, סרי לנקה, הפיליפינים, קפריסין, סלובניה, שבדיה, בולגריה, קרואטיה, לטביה, סלובקיה בלארוס, זמביה, גאנה, צ'כיה, ליטא, סלובניה, ספרד, אוסטריה ואקוודר.
בנוסף, צפויים להגיע עוד מגוון בכירים מהשגרירויות של סין, מיאנמר, ניגריה, יפן, קולומביה, אוזבקיסטן, נפאל, קוסטה ריקה ופורטוגל.
3 צפייה בגלריה
תערוכת IMTM 2019
תערוכת IMTM 2019
חגיגת תיירות. הדוכן של טייוואן ב-2019
(צילום: אסף קוזין)
3 צפייה בגלריה
תערוכת IMTM 2019
תערוכת IMTM 2019
(צילום: אסף קוזין)
אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM, אמר כי "המספר הגבוה של המשתתפים מצביע על הצלחתה וחשיבותה של התערוכה בתור נקודת המפגש המרכזית של ישראל עם העולם בענף התיירות. מדובר על ערך משמעותי וחשוב עבור ישראל, שכן התערוכה מקדמת את התיירות על כל גווניה: תיירות פנים, תיירות חוץ וגורמים מחו"ל, כשהמספר הגבוה של נציגויות העולם, מדגיש את מדינת ישראל בעולם התיירות ואת חשיבותו של התייר הישראלי בפרט".
IMTM נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל. פרטים נוספים באתר התערוכה.