שתף קטע נבחר

לקסוס חושפת UX, טויוטה רומזת על אוריס חדשה

לקסוס חושפת תמונה ופרטים ראשונים על ה-UX, רכב הפנאי הקטן של החברה. החברה האם מציגה קדימון ראשון לאוריס קומפקטית חדשה. שני הדגמים יוצגו בתערוכת ז'נבה בשבוע הבא אך יגיעו לישראל רק בעוד כשנה

לקסוס חושפת פרטים ראשונים על ה-UX, ימים ספורים לפני השקתו הרשמית בתערוכת ז'נבה. לדברי היבואנית, רכב הפנאי הקטן צפוי להתמודד מול ב.מ.וו X1, אודי Q3 ומרצדס GLA. מועד הגעה צפוי: תחילת 2019.


 

כמו שאר דגמי לקסוס העדכניים, גם ה-UX מאמץ את קו העיצוב הייחודי והנועז של היצרנית עם חרטום בעל חזית עצומת ממדים ויחדות תאורה צרות. חלקו האחורי שנחשף בעבר מכיל יחידת תאורה לכל רוחב דלת תא המטען.

כמקובל בקטגוריה, גם לקסוס לא מוותרת על מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון המוסיפים לאשליית הגובה והייעוד ההרפתקני. עיצוב הפנים זכה להשראה מה-LC וכולל לוח מחוונים דיגיטאלי עם מד סל"ד גדול במרכז ובורר מצבי נהיגה באמצעות גלגלת משמאל להגה.

לקסוס נמנעת מפרסום פרטים טכניים כלשהם, אותם היא שומרת להשקה הרשמית. היא כן מציינת כי כי ה-UX יבוסס על פלטפורמה חדשה (כנראה משותפת לטויוטה C-HR) עם מרכז כובד נמוך והבטחה ליכולת דינמית גבוהה. יחידות ההנעה יגיעו ככל הנראה ממדף המוצרים של היצרנית - טורבו-בנזין ובנזין-היברידי.

 

החברה האם טויוטה תחשוף בתערוכת ז'נבה את הדור השלישי לאוריס, המשפחתית הקומפקטית שהחליפה את הקורולה ראנקס באמצע העשור הקודם.

 

צללית המכונית בתמונה שפרסמה היצרנית חושפת רק חלק מקווי המתאר אך טויוטה מבטיחה שהעיצוב יהיה דינמי יותר מזה של האוריס היוצאת. עוד מדווחת טויוטה כי הדגם החדש יבוסס על פלטפורמת TNGA החדשה. להיצע המנועים תצטרף יחידת הנעה היברידית חדשה שתשתלב בין מנוע חשמלי ליחידת בנזין בנפח 2.0 ליטר, אשר תחליף את הוותיקה (1.8 ליטר) שמשרתת בדגם הנוכחי. מנוע טורבו-דיזל ששיווקו הופסק באירופה בסוף השנה שעברה, לא יוצע כנראה בדור החדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים