שתף קטע נבחר

אמריקאי ממקסיקו: שברולט בלייזר חדש יגיע ב-2019

יצרנית הרכב האמריקאית חושפת בלייזר חדש עם שם ישן, רכב פנאי נוסף בסוללה הולכת ומתארכת של היצרנית. לישראל הוא צפוי להגיע בתחילת 2019

שברולט חושפת את הבלייזר, רכב פנאי חדש המעורר לחיים את אחד משמות הדגמים המוכרים של היצרנית שראה אור לאחרונה לפני 13 שנים. לדברי UMI, יבואנית המותג האמריקאי לישראל, הבלייזר שמיוצר במפעל החברה במקסיקו, ינחת כאן בתחילת 2019.

 

 

עיצוב הבלייזר מאמץ קווים אגרסיביים וחדים, שונים לחלוטין מגרסת המקור האגדית שהייתה רכב שטח "אמיתי" והושקה ב-1969. החזית היום כוללת יחידות תאורה מפוצלות בדומה ליונדאי קונה וחרטום עצום מידות בדומה לקמארו, עם חישוקי "21 ענקיים וצמד מפלטים גדולים בפגוש האחורי.

שברולט בלייזר ()

שברולט בלייזר ()

הבלייזר מבוסס על פלטפורמת C1XX משותפת לאקווינוקס ולטראוורס, ימוצב מבחינת מידות בין שניהם וצפוי להתמודד בעיקר מול פורד אדג' - היריב מבית. תא הנוסעים מציע חמישה מקומות ישיבה עם אפשרות כיוון למרחק של הספסל האחורי. הקונסולה הקדמית כוללת מסך מגע בגודל "8 בחלקה העליון, עם צמד פתחי אוורור מתחת - בדיוק כמו בקמארו.

שברולט בלייזר ()

שברולט לא פרסמה נתונים טכניים מלאים, פרט לכך שהבלייזר יצויד במנועי בנזין: ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר עם 193 כ"ס ו-V6 בנפח 3.6 ליטר עם 305 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה-קבועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים