שתף קטע נבחר

אודי SQ2 - פנאי-ספורט עם 300 כ"ס

אודי חושפת גרסה חזקה במיוחד לרכב הפנאי הקטן שלה, עם מאות כ"ס וביצועים של מכונית ספורט. אצלנו במהלך השנה הבאה

אודי חשפה את ה-SQ2, גרסת ביצועים ספורטיבית לרכב הפנאי הקטן שהיא משווקת, היישר מול ב.מ.וו X2 M35i. לדברי יבואנית המותג לישראל, חברת צ'מפיון, הוא ינחת כאן במהלך 2019.

 

אודי SQ2 ()

ה-SQ2 מקבל את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכר של קונצרן פולקסווגן (שם קוד EA888), בו עשה שימוש גם ה-S3. עם הספק מרבי של 300 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה של האלדקס - קדמית המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים לפי הצורך.

 

הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות, 0.2 שניות יותר מה-S3, אבל עשירית פחות מהמתחרה הבווארית. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. שינויים נוספים כוללים מיתלים נוקשים יותר המנמיכים את המרכב ב-2 ס"מ בהשוואה ל-Q2 הרגיל. יש גם בלמים גדולים יותר (340 מ"מ מלפנים ו-310 מ"מ מאחור) וכיול שונה להגה ולבקרת היציבות הכוללת מערכת הכוונת מומנט באמצעות בלימה.

 

ה-SQ2 מצויד בסבכת הפסים החדשה שערכה הופעת בכורה ב-Q8. לפגושים המושחרים פתחי אוורור גדולים מלפנים, רביעיית מפלטים מאחור וחישוקים קלים בעיצוב שונה בגודל "18 או "19. תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אבל כמקובל בדגמי S של היצרנית הוא צפוי להציע מושבים תומכים יותר והגה שטוח בחלקו התחתון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים