שתף קטע נבחר

פולקסווגן טוארג - החל מחצי מיליון שקל

פולקסווגן מתחילה לשווק בישראל את הטוארג החדש, שמציע עיצוב עדכני, אבזור עשיר, מערכות בטיחות מתקדמות והבטחה לאיכויות נסיעה גבוהות מבעבר. המחיר: חצי מיליון שקל

צ'מפיון, יבואנית פולקסווגן משיקה בישראל את הטוארג החדש, דור שלישי לרכב הפנאי שטח. תג המחיר עומד על חצי מיליון שקל, התייקרות של 54 אלף שקל בהשוואה לטוארג הקודם.

 

 

הטוארג החדש מתבסס על פלטפורמת MLB-Evo המשותפת לאודי Q7, פורשה קאיין ובנטלי בנטיאגה. הוא שומר על בסיס גלגלים דומה לדגם הקודם (289.5 ס"מ) אבל ארוך ממנו ב-7.5 ס"מ (488 ס"מ) ורחב ב-4.5 ס"מ (198.5 ס"מ) מה שמאפשר מרחב מחיה טוב יותר לנוסעים וגם גידול משמעותי של 113 ליטר לתא המטען (810 ליטר בסך הכל). למרות זאת המשקל העצמי הופחת ב-115 ק"ג.

 

פולקסווגן טוארג (צילום: ניר בן זקן)
פולקסווגן טוארג(צילום: ניר בן זקן)

 

יחידת ההנעה עברה בירושה מהטוארג היוצא - V6 טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר, עבר בירושה מהדגם הקודם, ומפיק 286 כ"ס (24 כ"ס יותר) ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה עם חלוקת כוח משתנה לפנים-אחור. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות (קיצוץ של 1.2 שניות בהשוואה לדגם היוצא) ומהירות מרבית של 238 קמ"ש. מערכת מיתלי אוויר אדפטיביים יוצעו כציוד תקני ומאפשרים הגבהת הגחון (25.8 ס"מ במצב שטח) והגדלת זויות הגישה והנטישה (25 מעלות).


פולקסווגן טוארג ()
פולקסווגן טוארג

 

הטוארג יוצע ברמת אבזור אחת עשירה למדי הכוללת לוח מחוונים דיגיטאלי ("12), מסך מגע ענק ("15) עם צימוד ל-Apple CarPlay או Android Auto ומערכת מצלמות היקפיות, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום וקירור, חלון שמש, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "18 קלים.


פולקסווגן טוארג (צילום: ניר בן זקן)
פולקסווגן טוארג(צילום: ניר בן זקן)

 

הטוארג ישווק עם (כמעט) כל מערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם, לרבות 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית (כולל לתנועה נגדית בכניסה לצמתים או ביציאה מחניה), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ערנות נהג אקטיבית (בולמת עד כדי עצירה אם הנהג אינו מגיב) ותאורת מטריקס-לד (עם 128 גופי תאורה לכל פנס קדמי) בעלת פיזור אלומה משתנה בהתאם לתוואי הדרך ולתנועה. הפריט היחיד שנעדר מהרשימה הוא מערכת לראיית לילה שתוצע כאופציה.

 

הכתב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר בן זקן
פולקסווגן טוארג
צילום: ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים