שתף קטע נבחר

מרצדס תציג CLA חדשה ב-CES

היצרנית הגרמנית בחרה דווקא בתערוכת החדשנות והטכנולוגיה CES שתיערך בלאס וגאס, ארה"ב, להצגת דור חדש לקופה ארבע דלתות הקטנה בהיצע. ה-CLA החדשה תציע ממדים גדולים יותר, יחידות הנעה מודרניות ואת מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של מרצדס. לישראל תגיע בסוף 2019

מרצדס חושפת קדימון ל-CLA חדשה, דור שני למכונית הקופה 4 דלתות הקטנה בהיצע היצרנית הגרמנית. בשונה מהמקובל, היא לא תוצג בתערוכת רכב קלאסית, אלא בתערוכת החדשנות וטכנולוגיה CES בלאס וגאס שתיפתח בעוד ימים ספורים. מכלמוביל, יבואנית המותג, נמסר כי היא תגיע ארצה ברבעון השלישי של 2019. 

 

 

ה-CLA תתבסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית המשותפת ל-A קלאס הנוכחית, ובדומה לה היא צפויה להציע מידות גדולות מה-CLA היוצאת, ובכך לשפר את מרחב המחיה לנוסעים. תמונות ריגול שפורסמו ברשת חושפות כי בעוד הצללית נותרה דומה לדגם היוצא, החזית מקבלת את הקו העדכני של היצרנית לרבות יחידות תאורה צרות וחדות יותר וסבכה מודגשת. גם יחידות התאורה מאחור שונות ויש צמד יציאות מפלט מדומות (ומיותרות).

מרצדס CLA ()

עיצוב הפנים יהיה דומה לדגמים העדכניים של היצרנית, לרבות צמד מסכים (בגודל "7 בגרסאות הבסיס "10.25 בבכירות) האחד משמש כלוח מחוונים עם תצוגה משתנה והשני כמסך מגע למערכת בידור ונוחות. מרצדס תצייד את הדגם העדכני במערכות בטיחות מתקדמות לרבות נהיגה חצי-אוטונומית המאפשרת גם מעבר בין נתיבים באמצעות הפעלת האיתות, התראה על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי (כולל זיהוי רוכב אופניים מתקרב) ועוד.

היצע מנועי הטורבו בנזין יהיה דומה ל-A קלאס - 1.33 ליטר (שפותח על-ידי רנו ומחליף את ה-1.6 ליטר) בשתי גרסאות הספק - 136 כ"ס ב-CLA180 או 163 כ"ס ב-CLA200 ו-2.0 ליטר עם 224 כ"ס ב-CLA250, שלושתם משודכים לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית. בעתיד גם יוצעו גרסאות AMG כפולות הנעה בדומה ל-A35 ול-A45.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים