שתף קטע נבחר

אלה הסטיישנים שאתם רוצים, אבל לא יגיעו ארצה

אודי ומרצדס חושפות גרסאות סטיישן ייחודיות ל-A6 ו-CLA. שתיהן עם מראה מסובב ראשים ויכולת יוצאת דופן. שתיהן גם לא יגיעו לכביש המקומי

אודי משיקה גרסת אולרואד (סטיישן-שטח) ל-A6 הנוכחית, בדיוק 20 שנה לאחר שהוצגה ה-A6 אולרואד הראשונה. היא שומרת על המראה המזוהה של דגמים קודמים בשושלת, לרבות פגושים שונים, פסי הגנה מפלסטיק שחור סביב למרכב, צמד פסי גגון וחישוקים ייחודיים.

 


השינוי העיקרי לעומת גרסת הסטיישן הרגילה הם מיתלי אוויר אדפטיביים המאפשרים הגבהת גחון לשני מצבי שטח - האחד מוסיף 3 ס"מ (16.9 ס"מ) ומוגבל למהירות של עד 80 קמ"ש, והשני 4.5 ס"מ (18.4 ס"מ) ומוגבל ל-35 קמ"ש. בחירה באחד מהם משנה את אופי הפעולה של מערכת ה-ABS ובקרת המשיכה על מנת להתאים לתוואי שטח עם אחיזה בעייתית. בקרת ירידה במורד מאפשרת שמירה על טווח מהירות בין 2 קמ"ש ל-30 קמ"ש. בנוסף יש אפשרות לתצוגת הזווית בה נמצא המרכב (עליה, ירידה ושיפוע צד) והתראה אם הנהג עומד לחרוג ממעטפת הביצועים.

 

אודי A6 אולרואד ()

האולרואד ישווק רק עם מנוע V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר בשלוש רמות הספק - 231 כ"ס, 286 או 349 כ"ס המצוידים כולם במערכת היברידית קלה 48V. המשך שרשרת ההנעה כולל תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. כאופציה יוצע היגוי מסייע לגלגלים האחוריים ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני עם הכוונת מומנט.

 

אודי A6 אולרואד ()

ה-CLA שוטינג-ברייק החדשה (דור 2) שהוצגה בתערוכת ז'נבה היא דגם חמישי שעושה שימוש בפלטפורמת ההנעה הקדמית החדשה של היצרנית, המשותפת ל-A קלאס העדכנית. גרסת 35 AMG מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המפיק 306 כ"ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה - קדמית בבסיסה - עם מצמד רב-דסקיות המעביר את הכוח לאחור, עד לחלוקה שווה (50-50) בין הסרנים בהתאם לתנאי אחיזה ומצב נהיגה נבחר.

 

מרצדס CLA 35 AMG שוטינג ברייק ()

זה מאפשר לה לזנק ב-4.9 שניות ל-100 קמ"ש, 0.2 שניות יותר מה-A35 AMG עם יחידת הנעה זהה, בדרך ל-250 קמ"ש מרביים. בנוסף עברה כיול שונה להגה ולמיתלים (גם עם אלומיניום להפחתת משקל בלתי מוקפץ) עם אופציה לבולמי זעזועים אדפטיביים. יש גם דיסקים גדולים יותר - 330-350 מ"מ לפנים-אחור.

 

מרצדס CLA 35 AMG שוטינג ברייק ()

ויזואלית היא נבדלת בסבכה שונה, פגושים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים וצמד מפלטים בולטים מאחור, מסיט אוויר בקצה דלת תא המטען וחישוקים שונים. בתא הנוסעים מושבים עם תמיכה משופרת והגה בעיצוב שונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים