הפילנתרופית והפעילה החברתית, ציפי (פיי) הולנד, ביחד עם דרור משולאם, הקימו במיאמי את עמותת "גשר של אהבה" - עמותה ללא מטרות רווח, שכל מטרתה, קירוב לבבות ופעילויות תרבות ותמיכה במדינת ישראל ובקהילה הישראלית/יהודית באמריקה. מאז הקמת העמותה, היא רואה אותה כארגון גג, "שיאפשר בינינו שיתוף פעולה ואחדות - תמיכה וכבוד הדדי בין כולנו". "היום במיוחד, האני מאמין שלנו בעמותה, הוא שחייבים לאחד כוחות. כל כך הרבה אתגרים ניצבים לפנינו, גם בכל הקשור למדינת ישראל וגם בקהילה היהודית המגוונת באמריקה, שמה שצריך לטפח הוא "גשר של אהבה". כי הכוח שלנו הוא באחדותנו". הפעילויות של ציפי הולנד בארגונים רבים ומגוונים, הולידו את ההבנה שכל הנתינה המבורכת, צריכה לחזור בחלקה גם אל תוך הקהילה. לחבר בין הנתינה לקבלה. להתבונן ליעדים שלנו פה כמשפחה, שגם לה יש צרכים. תרומותיה מופנות לאין ספור ארגונים, עמותות ונזקקים, הן בישראל והן במיאמי. ציפי הולנד הפילנתרופית הדינמית, לא נחה לרגע, גם בימים מאתגרים אלה של תקופת הקורונה, היא ממשיכה לתרום לעמותות כגון: "ידידי סורוקה" באמריקה, LTL , FIDF,"ידידים", אירגון נכי צה"ל, תומכת בניצולי שואה, במשפחות לילדים אוטיסטיים ולילדים עם צרכים מיוחדים, בנזקקים ועוד. ציפי הידועה במעורבותה האין סופית בכל מה שקשור במדינת ישראל ובקהילה הישראלית יהודית באמריקה, חיפשה דרך מקורית להנצחת הוריה ובחרה לשלב כמו תמיד את העתיד עם הנצחת העבר. בביקורה האחרון בישראל, ביקרה ציפי במחלקת הילדים במרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא, כאורחת מנהל המחלקה ד"ר אהוד רוזנבלום ומנהל עמותת הידידים, תת אלוף, אריה פישביין, התרשמה ולמדה את צרכי המקום. ציפי הידועה, באהבתה הגדולה לילדים, לא נשארה אדישה והחליטה להרתם לפרוייקט הקמת גן משחקים בצמוד למחלקת הילדים. זהו גן משחקים מיוחד, מקורי, הראשון בכל בתי החולים בארץ, המשמש פינה לילדים הממתינים לטיפול או בדיקה, ומאפשר לילדים להתאוורר ולהפיג את מתח הביקור במחלקת הילדים הסמוכה. בימים אלו הסתיימו העבודות ופניהם המחייכות של הילדים, כבר ממלאות את הגן. צוות בית החולים, המשפחות והילדים הודו מקרב לב לציפי הולנד, על בחירתה בבית החולים מאיר בכפר סבא, כדי להנציח את זכר הוריה: צבי וטובה רפפורט.

3 צפייה בגלריה
חאכח
חאכח
(הפילנתרופית הדינמית, ציפי הולנד, לא נחה לרגע )

הקהילה הישראלית במיאמי, הוכתה בתדהמה עת נודע דבר מותו הטראגי של דיוויד - מיכאל יחזקאל ז"ל, בנם של אביבה וחיים יחזקאל. ביום רביעי אחר הצהריים, הגיעה חברתו של דיוויד, לדירתם המשותפת בסאות ביץ'. לתדהמתה היא גילתה את ארוסה דיויד, שוכב באמבטיה ללא רוח חיים. מחקירת מקרה המוות עולה, כי דיוויד ז"ל, עבר אירוע של דום לב, ולא ניתן היה להצילו. למחרת בהתראה קצרה, הגיעו מאות רבות של חבריו הצעירים, חברי המשפחה, וקולגות לבית העלמין "מאונט סיני" שבאופה-לוקה, ללוותו בדרכו האחרונה. האם אביבה, מתקשה למראה עיניה מיררה בבכי ובקשה "מי יתן מותי תחתיך", "דיוויד היה חזק, חסון ושרירי, לא יתכן הוא שוכב פה, הוא תיכף יקום", צעקה בקול חרישי. האב איש העסקים הישראלי, חיים יחזקאל, בעל חברת נדל"ן משגשגת, מלמל " מי יכול להאמין, שאני קובר את הבן שלי". הרבנים, שלום ליפסקר, מבית הכנסת דה שול, ואבישי לוי מבית הכנסת "נתיבי עזרא", ניהלו את טקס הלוויה. האח אריק, ספד לו מעל הקבר הפתוח והעלה קווים לדמותו. ”דיוויד היה חרוץ, חייכן ודינמי, ספורטאי שאהב את החיים. חבר נאמן שתמיד אהב לעזור לכל דורש. הוא היה נוח לבריות היה עבורי כמו שמש ביום, וירח בלילה. אתה תחסר לי כאח וכחבר" שעה ארוכה, ארוכה מאוד, נשארו החברים האוהבים, בוכים, מעלים חוויות משותפות ובעיקר ממאנים להשלים עם רוע הגזרה שגדעה באחת את חיי חברם אהוב. בן 30 היה במותו. במהלך כל ימי 'השבעה' פקדו מאות רבות את ביתו של האח אריק, לתפילות וניחומים. יהי זכרו ברוך.

3 צפייה בגלריה
חאכח
חאכח
(חיים יחזקאל ושני בניו, דיוויד ז"ל (עם כובע) ואריק )
בימי הקורונה, יזמו אנשי העסקים אופיר בר שלום ודני לוי, נהג המירוצים הבינלאומי, פתרון לזמן הרב שהתפנה לבני הנוער. השניים בשיתוף הפילנתרופ מייקל דזר, הקימו חוג קרטינג ראשון מסוגו ב"דזר-לנד פארק", החוג כלל שמונה מפגשים שבועיים, בו לקחו חלק ילדים בני 12 ומעלה. הם תרגלו נהיגה בטוחה ספורטיבית עם דגשים חינוכיים, כהכנה לקראת עתידם כנהגים. החוג מתקיים בעברית, ובין השאר הוא מקנה ביטחון עצמי, נהיגה טובה כהכנה לעתיד ומפגש חברתי. ביום שלישי שחלף הגיעו בוגרי הקורס הראשון ואורחיהם לטקס הסיום, שכלל תחרות מירוץ, הענקת גביעים ותעודות. במהלך התחרות שיפרו המתחרים את תוצאותיהם והפגינו נהיגה ברמה גבוהה. במקום הראשון זכה: נועם בר-שלום, במקום השני - אהרון בורנשטיין ובמקום השלישי זכה - יואב סלמה. הבוגרים ימשיכו להשתתף בתחרויות במסגרת הליגה שהוקמה. אליהם יצטרפו בהמשך, נהגים חדשים בוגרי החוג, העתידיים. רעיון למתנת יום הולדת, בת/בר מצווה, מקורית. דני גם מלמד נהיגה ומכין לקראת קבלת רישיון נהיגה. החלה ההרשמה לחוג הבא. לפרטים נוספים, דני לוי: 954-600-1043 או אופיר בר שלום: 786-328-3898.
3 צפייה בגלריה
חאכח
חאכח
(הזוכה נועם בר-שלום עם אביו אופיר, ודני לוי )