יוגה למען הקהילה
אם תספיקו, כדאי לקפוץ כבר בערב שישי לגג המוקסי שבטיימס סקוור בשדרה השביעית כי בדיוק בשעת השקיעה, בשעה שמונה בערב ייערך תרגול יוגה משותף ורוחני עם מוזיקה שמזוהה עם תמיכה בקהילת ה- LGBTQIA. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-$25 ומומלץ להגיע עם תלבושת בצבעי הקהילה

It Gets Better זה הולך ומשתפר

אירוע בן יומיים שהחל ביום חמישי ביוטיוב. זו השנה השניה שהאירוע המצליח נערך אונליין למען בני נוער חברי הקהילה שיכולים לשמוע מכמה חברי הקהילה הלהט״בית המוכרים בניו יורק. השנה יגיעו לספר את סיפורם האישי אם ג׳יי רודריגז, לווארן קוקס, מעצב האופנה המוערך כריסטיאן קוואן, ראיון מיוחד עם פאבלו ויטר והופעה של וינסינט. לאורך ימי השידור ינחו את הראיונות קאלן אלן ומוניק הארט. ניתן לאתר את האירוע ביוטיוב.

חוגגים ותורמים

בקווינס יערכו ביום ראשון שני אירועים צבעוניים. האחד במלון רוקוואי עם ה-Rockaway's Queen of Queens, מופע דראג מיוחד לסופשבוע הגאווה של ניו יורק עם כוכבות הדראג ג׳ינג׳ר לאד, דרימה בלה, פיטי דובוה ואיילה. המופע ייערך במסגרת בארנץ׳ חגיגי בשעה 11 בבוקר ועד שתיים בצהריים.
אחה״צ באותו הרובע ממש, בטראברס פארק בשדרה 34, ייערך ערב כשרונות מיוחד לגיוס כספים למען קהילת הלהט״ב המקומית. לאורחים יוגש אוכל פיליפיני מסורתי.

2 צפייה בגלריה
sdvsdv
sdvsdv
(גאווה בניו יורק)
אקסטרווגנזה של גאווה להטבית
ביום שישי וביום שבת, מהשעה עשר בבוקר ועד לשש בערב, מחסן ענק ברחוב 588 בלטיק יהפוך למיצג אמנות אחד גדול אשר אותו מכנים המארגנים כ״אקסטרווגנזה של גאווה להטבית״. באירוע ה- סוויטצ׳ 2021 המפורסם, המחסן יראה כגן בוטני עם פסלי פרחים של האמן פול פוואה עם צלילים שיספקו הצקליטנים האורחים ביניהם, דרק מונטיירו, SDOT, ג׳רמי ודוסון. חשוב לציין שהמסיבה הגדולה הזו תעלה $99 לא כולל מס וכל אורח מחויב להציג הוכחה להתחסנות.

בראנצ׳ עם הדראג-קווינס של ניו יורק

מסורת הבראנצ׳ המקומית זוכה ביום ראשון הקרוב לשדרוג רציני שיכולול מופע דראג-קווינס עשיר ומגוון עם כוכבות מוכרות בסצינה, ביניהן פיקסל ודראג ג׳סטר, ניקיטה סינס, ואורחת מיוחדת. כל שולחן כולל גם את המופע וגם שתיה חינם. ניתן לרכוש בנפרד מימוזה וארוחת בארנצ׳. כרטיסים החל מ- $40.
כתובת: Queen, 247 Starr Street ברוקלין

מסע גאווה

חוויה חשובה ומעניינת לכל המשפחה, עם סיור מיוחד דרך אבני הדרך של הקהילה הגאה של ניו יורק. הסיור יארך כשעה וחמש עשרה דקות ויכלול את כל הסיפורים המרתקים והמשמעותיים כל כך של הקהילה הגאה שהפכה למובילה עולמית של הקהילה הלהטבית במאבקים שלה ועקרונותיה. הסיור יוצא מכריסטופר פארק שברחוב כריסטופר. חלק מן ההכנסות יועבר לקרן המורשת של הקהילה הגאה.

2 צפייה בגלריה
sdvsdv
sdvsdv
גאים ונהנים
(חודש הגאווה בניו יורק)
אוניית הגאווה
אם אתם פחות בעניים של מצעד בסופ״ש הקרוב, תוכלו להינות מחגיגות גאווה על המים, עם שעתיים של שייט צבעוני במיוחד בבוקר יום ראשון הקרוב, בין השעות 10:30 ל-12:30, בעלות של בין $50 ל-$79 . במהלך השייט תוכלו גם לראות מרחוק את החגיגות על החוף ואת בנייו האמפייר סטייט מואר בצבעי הגאווה. השייט יצא מ-Pier 36, 299 South Street. את הפרטים חפשו באתר של מפיקי האירוע: Event Cruises NYC

מצעד אפטר-פארטי

אחרי שהמשאיות כבר יסירו את הקישוטים וישובו לחניון הקרוב, החוגגים יוכלו להמשיך את החגיגה גם מסביב לעיר עם חגיגות אפטר פארטי שיתחילו בשעות הלילה המאוחרות וימשכו עד ליום שני! באירועי Pride On The Pier: Watermark After Dark תוכלו ליהנות מתקליטנים, להטוטנים, רקדנים ומתנות שיחולקו לרוקדים. אפשר להזמין מראש שולחנות VIP וקאבנות פרטיות. חגיגת הווטרמארק תצא מפיר 15 (78 South Street).
חגיגה גדולה עוד יותר תפתח בבראס מאנקי (55 Little West 12th Street) בשעה שתיים אחרי חצות ותימשך עד צהרי יום שני על הגג עם מופעים למכביר, מייצגים והפתעות מיוחדות שמכינים המפיקים וחמישים סוגי בירה מרחבי העולם.