בימים האחרונים שהתה במיאמי, שרת התפוצות, עומר ינקלביץ'. השרה הנמרצת ערכה במסגרת ביקורה מספר רב של פגישות ומפגשים, במהלכם היא הציגה את העקרונות אותם התוותה במשך השנה האחרונה במשרד שעמדה בראשו. עומר עמדה על החשיבות של הקשר בין היהודים לישראל וכן הידוק הקשר והחיבור בין הקהילה הישראלית לקהילה היהודית. לשם כך פגשה את אסף שמי, המכהן כדירקטור החטיבה הישראלית בפדרציה היהודית של מיאמי. "חלקתי עם השרה את העובדה שהפדרציה היהודית של מיאמי היא פורצת דרך בהכירה בצורך לחבר את הקהילה הישראלית לקהילה היהודית במיאמי ובהקמת החטיבה הישראלית הראשונה מכל הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה. כמו כן חלקתי איתה את משימת החטיבה הישראלית ואת עבודתם הבלתי נלאית של חברי הדירקטוריון למען הקהילה הישראלית במיאמי". ביום ראשון אחר הצהריים היא התלוותה לזהר ולוסקי – נציג ושליח החינוך של קרן קיימת לישראל לפעילות של שבט הצופים הישראלי "ברק". ראש עיריית הוליווד יהושוע (ג'וש) לוי, זימן עבורה מפגש עם דמויות מפתח מקרב הקהילה הישראלית. את המפגש ארחו בביתם, ריקי ואייל לוי - המכהן כנשיא בית הכנסת "בני ספרדים". שעה ארוכה היא שתתה בשקיקה את השקפותיהם של המשתתפים, ביניהם: סגנית הקונכ"ל קסה ביינאסי הרבור, אלי גיל הקונסול לעניינים קונסולרים, חלק מראשי הפרלמנטים הישראלים, טוני רז, ניר לרמן מה-IAC, יפעת אורן אלי - מנהלת הבית הישראלי במיאמי ואחרים. עומר, קיבלה על עצמה לפעול על פי התובנות בתקופה הקצרה שנותרה לה עד סוף כהונתה. ביום שני בבוקר היא המריאה לישראל על מנת להספיק ולשלשל את פתק ההצבעה בקלפי.

1 צפייה בגלריה
sdvsdvsdv
sdvsdvsdv
(עומר ינקלביץ' והמארחים, אייל לוי וג'וש לוי )

כמו בכל שנה, מזה למעלה מעשרים שנה, לקראת חג הפסח תופץ, בשבועות הקרובים, מהדורה דיגיטאלית של "ידיעות מיאמי". המהדורה החגיגית והצבעונית תכלול, מאות בתי עסק המברכים את הלקוחות. המדור מצטרף לברכות ומאחל חג אביב שמח. לצפייה במהדורה: https://fliphtml5.com/wsuwq/esbk

עוצר חירום הוכרז במיאמי ביץ', בשל השתוללות הסטודנטים בחופשת "ספרינג ברייק". מנהל העירייה הזמני ראול אגילה, הכריז על עוצר שנכנס לתוקף במוצאי שבת בסאות' ביץ', מוקד חיי הלילה בעיר. הולכי רגל או כלי רכב, לא יורשו להיכנס לאזור המוגבל. על התיירים ואורחי המלון נאסר לצאת מהמלון בין השעות 20:00 בערב ל-06:00 בבוקר. העוצר נכנס לתוקף מיידי, לאחר שהמונים צעירים חגגו בחופשת האביב 'ספרינג ברייק' בקטטות אלימות רחוב המוניות, שתיית אלכוהול מרובה תוך שהם מתווכחים, משתוללים, ומתגודדים ברחובות באלפיהם ללא מסכות. אושן דרייב הפך לאזור ש"יצא משליטה", ברים מפורסמים כמו 'קליבלנדר סאות' ביץ' נסגר בשל הונדליזם, במסעדה אחרת סמוכה נופצו שולחנות וכיסאות במהלך קטטה. החופים נותרו מזוהמים בבקבוקי אלכוהול, ומשטרה חסרת אונים, ירתה גז פלפל כדי לפזר את החוגגים. בנוסף לעוצר, שלושת הגשרים המחברים בין האי מיאמי ביץ' למיאמי היבשתית, נסגרו לתנועה מדי לילה, רק תושבים, עובדים ואורחים בבתי המלון יורשו לנוע בגשרים בשעות הללו. מנהל העירייה הזמני ראול אגילה אמר "כי הוא ממליץ לשמור על הגבלות העוצר עד ה-12 באפריל לפחות.