אייל מלמד, ברוקר נדל"ן ישראלי, הפועל ברחבי דרום פלורידה, ביחד עם אסתי לויט –אזולאי, בעלת חברה לטייטל, יזמו כנס לאנשי עסקים בתחום הנדל"ן, שזכה להצלחה רבתי. ביום חמישי בערב התקבצה קבוצה של כ -80 נדל"ניסטים, ב"קלאב Vault " בהוליווד, וזכו לאירוע איכותי ואקסלוסיבי בו נכחו חברי קהילת "Young Professional" בתחום הנדל"ן, החל מסוכני נדל"ן, יועצי משכנתאות, רואי חשבון, סוכני ביטוח, משקיעים וכו'. בתחילת האירוע נרקמו קשרים בין קהילתיים ובהמשך עלה הארכיטקט קובי קארפ, לנאום ונשא הרצאה מרתקת ומעוררת השראה. "זהו אירוע ראשון בסדרה מבין סדרת מפגשים נוספים המתוכננים בעתיד לקהילה, מתוך מטרה ליצור קשרים ולחזק את העסקים בין חברי הקהילה.
לפרטים נוספים - אייל מלמד: 615-9399 (305)

4 צפייה בגלריה
sdbsdbsd
sdbsdbsd
(אסתי לויט –אזולאי ואייל מלמד, עם הארכיטקט קובי קארפ)

המוזיקאי/מלחין/יוצר המוכשר, תומר הדדי, הלחין לאחרונה במיוחד לקראת יום ירושלים, שיר אהבה מרגש לירושלים, למילים של הפזמונאי נועם חורב בביצועו של הזמר עומר אדם.
ביצוע הבכורה של השיר "ירושלים", היה אמור להתבצע בעצרת המרכזית בגבעת התחמושת. תומר הדדי: "סבתי יהודית ז״ל חלמה, שרה וניגנה את ״מעל פסגת הר הצופים״ וזו זכות גדולה עבורי ליצור שיר אהבה לעיר הבירה שלנו". ניתן להאזין לשיר בערוץ 'היוטיוב'.

חברים קרובים ובני משפחה, הגיעו ביום שני שחלף לבית הכנסת חב"ד אוונטורה, כדי להשתתף בתפילה חגיגית לרגל עלייתו לתורה של דניאל מזרחי, בנם של איציק מזרחי ומירב טל, נכדם של סימה ושמעון טל. את התפילה ניהל הרב/החזן עמי לסרי, שאף הכין את חתן בר המצווה לקראת קריאת התורה. לאחר טקס הנאומים, התיישבו האורחים ליהנות מארוחת בוקר עשירה, מבית היוצר של עמנואל - בן זוגה של מירב. היה זה רק חלק מפסטיבל בר המצווה, אחריו עוד הגיעו מסיבת חברים, עליה לתורה ביום שבת, ולאחריה הגיעו המוזמנים לביתם המרווח של סימה ושמעון טל, לסעוד ארוחה כיד המלך, מבית היוצר של סבתא סימה, שהתמוגגה מאושר. הפינאלה תיערך בתפילה חגיגית בכותל המערבי. המדור שולח ברכת מזל טוב.

4 צפייה בגלריה
sdbsdbsd
sdbsdbsd
(סבתא סימה וסבא שמעון, עם נכדם דניאל, מזל טוב)

התרעומת הרבה, סביב התקנות של רשות האוכלוסין וההגירה, הובילה השבוע למפגש 'זום' מיוחד, בנושא: תקנות הכניסה לישראל של ילדי ישראלים אשר נולדו בחו"ל. ביום ראשון על אף "יום האם", מצאו הורים רבים (למעלה מ-250 צופים) זמן לקחת חלק במפגש המיוחד. אלי גיל - הקונסול לעניינים קונסולריים, בקונסוליה הישראלית במיאמי, והגברת שרית גיל - מנהלת המדור הקונסולרי, בקונסוליה הישראלית במיאמי, הקדישו מזמנם הפרטי, כדי לנסות ולשפוך אור על הבעיה. למעלה משעתיים וחצי ענו השניים על שאלות המשתתפים בנושא, בניסיון לפזר את העננה הרובצת על סעיפיו המפותלים של החוק. (חלק מהתשובות לא תמיד סיפקו את הצופים). בינתיים מתארגנות קבוצות באתרים החברתיים, המנסות לערב גורמים בתקשורת, לנסות לפתור את הסוגיה הקיימת. המדור שולח ברכת הצלחה למתכננים את טיסתם לישראל.
פרטים לשירותים קונסולרים - יצירת קשר ומידע כלליhttps://embassies.gov.il/miami-he/Pages/default.aspx
להקלטה של מפגש הזום: עם נציגי הקונסוליה בנושא: דרכונים לילדי ישראלים שנולדו בחו"ל:
https://www.facebook.com/695484467204722/videos/776016269766378

4 צפייה בגלריה
sdbsdbsd
sdbsdbsd
(אלי גיל - קונסול לעניינים קונסולריים, בקונסוליה הישראלית במיאמי)
השבוע הגיע למחוזותינו אסף וייס, מנכ"ל ומייסד "ארגון מעגלים", כדי לנסות לגייס כספים לארגון, זאת בשל הקופה המדלדלת מתקציבים, בגלל שנת הקורונה. אסף נפגש עם ראשי ארגונים ומוסדות, אנשי מפתח מקרב הקהילות הישראלית והיהודית, ועשה נפשות לארגונו. כחלק מיחסי הציבור הוא ליווה את דבריו, בסיפור הצלחה מרגש של בועז יוספי, בוגר הארגון.

4 צפייה בגלריה
sdbsdbsd
sdbsdbsd
(אסף וייס מנכ"ל מעגלים בביקורו במיאמי)

לתרומות נא לפנות: http://www.maagalim.org/about.html