ראש העיר ביל דה בלאסיו הודיע חגיגית כי פועל להקמת אתרי חיסון לקורונה עבור שחקני ועובדי התיאטראות במטרה לסייע להחייאת תעשיית התיאטרון של ניו יורק, כאשר הבמות יתומות כבר למעלה משנה.
היוזמה נועדה לאפשר לברודווי והתיאטראות כולם להתחיל בהכנות לקראת עונת הסתיו עם חזרות ובניית תפאורה. ״נעבוד בוקר וליל בכדי להחזיר את ברודווי״, אמר.
העיר תקים מרכז חיסונים אך ורק לעובדי התיאטרון במתחם ברודווי וברחבי העיר. אתרי פופ-אפ שימוקמו ליד תיאטראות אחרים, אמר.
בנוסף, עובדי העירייה יסייעו בניהול העבודה עם קהל לפני ואחרי מופעים במטרה להגביל את העברת הנגיף.
דה בלאסיו עובד בכדי להציג הנחיות ברורות לעובדי התיאטרון בנוגע לשימוש במסכות וציוד מגן אישי, וכן כללים לבדיקת מצב החיסון של הקהל ודרישות הבדיקה השליליות. המושל אנדרו קואוומו הודיע ​​בשבוע שעבר כי הצופים יכולים לחזור למשחקי בייסבול ויידרשו להציג הוכחות לבדיקה שלילית שנערכה לאחרונה לנגיף או הוכחה לחיסון.

1 צפייה בגלריה
dfgdfg
dfgdfg
ההצגה נמשכת
(מתחם ברודווי)

יוזמת החיסון החדשה היא חלק מהמאמץ של דה בלאזיו להחיות את כלכלת ניו יורק. ברודווי מעסיקה כ -100,000 עובדים, ומהווה את עצם תעשיית התיירות המסיבית של ניו יורק.
התיאטראות בברודווי תומכים גם באינספור עסקים במידטאון, כולל מסעדות, מלונות וחנויות קמעונאיות, אשר הושפעו משמעותית מסגירת התיאטראות.
התכנית אמנם התגבשה, אך תצא לדרך רק בהמשך השנה. עד אז, נראה שכמה מקומות כבר החליטו לפתוח את שעריהם בדרך שלהם. בשבוע הבא למשל, יפתח The Green Room 42, אחד ממועדוני הקברט המוכרים בעיר, עם הופעה של ליליאס ווייט הוותיקה מברודווי. וויט מופיעה כבר בסופ״ש הקרוב, ב -2 וב -3 באפריל. כרטיסים זמינים גם לקונצרטים הקרובים של מייקל לונגוריה, עדן אספינוזה ואריקה הנינגסן. מספר האורחים בקהל יוגבל ל -33%, הרחקה חברתית תיאכף ונדרשת מסכות בכניסה.
ביום שישי יחלו מופעים של "Blindness" בתיאטרון דריל רוט באוף ברודווי. הקהל יהיו מרוחק חברתית ויחויב לעטות מסכה.
"Super Crazy Funtime Show" מאוף ברודווי חוזר השבוע ובתיאטרון התקינו מערכת סינון אוויר מיוחדת בנוסף לריחוק חברתי ומסכות שיעטה כל אורח בקהל.
בעוד כשבוע עוד ועוד מופעי אוף ברודווי ישובו לבמות. ביניהם, המופע של "The Office! A Musical Parody" עם 33% של קהל באולם ומסכות.
בשבועות הקרובים יפתחו עוד ועוד תיאטראות את שעריהם בתקווה להשיב את התרבות לעיר ואת הפרנסה למאות אלפים.