כולנו אוזן

כבר זמן רב שבכל פינה בעיר אפשר לראות את הפרסום לתערוכה הייחודית של יצירות ואן גוך, האמן ההולנדי המוערך. לא מדובר בעוד מסדרון ארוך עם תמונות כי אם במיצג מרשים ביותר של אמנות דיגיטלית שאצר ויצר מאסימילאנו סיקארדי,אמן וידאו מוכר ופופולארי. בתערוכה תגלו למעלה משישים אלף פריימים של וידאו המציגים את יצירותיו של ואן גוך ומאפשרים לנו לחזות בהן בזווית חדשה ואחרת. בין היצירות המוכרות שתגלו שם כשהן מתפרסות על חדרים שלמים, גם ה-Nuit étoilée (ליל כוכבים, 1889), Les Tournesols (חמניות, 1888), ו- La Chambre à coucher (חדר השינה, 1889).
עלות הכרטיסים לתערוכה: בין $40-$70
לפרטים:

4 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(תערוכה חדשה)

הארי פוטר בעיר הגדולה

חשבתם שתצטרכו להגיע עד לאורלנדו כדי להרגיש את טעם השעועית הקסומה? חשבתם שעד שתגיעו להוליווד לא תוכלו לגעת בשרביט של הוויזארדס? רגע לפני שאתם אורזים, כדאי שתדעו את מה שהמונים כבר יודעים, חנות הארי פוטר הגדולה בעולם נפתחה והיא שוכנת בניו יורק סיטי. כל המוצרים, הפריטים והזכרונות המכושפים מסדרת הספרים המצליחה הגיעו לאזור פלאטאיירון בשדרת ברודווי פינת רחוב 22 שלוש קומות עוצרות נשימה מעוצבות בדיוק כמו בחלומות של כל המוגולים.
עד הימים האחרונים ממש הכניסה לחנות הייתה כמעט בלתי אפשרית. לא מדובר בתור ארוך ומייגע בלבד אם כי תור ארוך ומייגע שמחייב קוד כניסה מיוחד. את הקוד, נכון לימים אלו, לא ניתן לשריין אונליין ויש להגיע אל כניסת החנות כדי לשריין כניסה לאותו היום. התורים מעט השתחררו בימים אלו ומומלץ להגיע, לאסוף קוד, ולחכות קצת בתור הדרך לממלכת הקסם של הארי.

מוכרחים להיות שמח

בקיץ הזה כולנו רוצים להשלים את הזמן האבוד ואת החוויות שפספסנו בקיץ שעבר. אין חוויה קייצית ומרימה יותר ממסיבת הקיץ בגרין פוינט טרמינל ובכל יום ראשון אפשר להגיע בשעה 2 בצהריים לרחבה ולרקוד כאילו מעולם לא הייתה פנדמיה. חגיגות ה-Hot Honey Sundays מלוות במוסיקה המצוינת של די ג׳יי גי או ג׳ורג׳, ג׳קריב ואננה קולקטה ודוכני אוכל יגישו שלל מטעמים מסביב הנוף המשתקף של מנהטן יזכיר לכולנו שניו יורק חוזרת לחיים ושמירה על ריחוק חברתי חלקי מובטחת. השבוע חגיגה מיוחדת החל מהשעה 5 אחר הצהריים ועד 10 בלילה עם סשנים חמים של מוזיקה.
לפרטים:

4 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(חוגגים בעיר הגדולה)

הבזאר הגדול של האפר-ווסט

אחר השבתה של למעלה משנה, אחת מהחגיגות הכי ותיקות של הקיץ במנהטן חזרה היישר לקולומבוס אבניו. הבזאר של האפר ווסט סייד שוב איתנו, עם ערימות של פריטים חדשים ומסקרנים, דוכני וינטג׳, סוחרים מקומיים, צלמים, תכשיטינים, מעצבי רהיטים, בגדים, אוצרים, מוכרי עתיקות, כולם יגיעו ביום ראשון הקרוב לאורך כל היום ובכל ראשון מעשר בבוקר ועד חמש אחר הצהריים ל- Grand Bazaar, שברחוב 77.
לאורך השנים הבזאר פעל גם בחוץ וגם במקום סגור, השנה, בעקבות ימי הקורונה, מקפידים המפיקים לשמור על הפעילות באוויר הפתוח.

לפרטים:


קצת קסם לא יזיק

זה קורה שוב, אחת ההופעות המהפנטות ביותר חוזרת בלייב. מופע ה-Speakeasy Magick חוזר למלון McKittrick עם שלל קוסמים בהופעות אורח. כבר כשתגיעו למתחם המלון תעלו לקומת הגג במעלית וינטאג׳. בקומת הגג תצפו במופע ג׳אז כשאתם ישובים בשולחנות אישיים ומוזמנים ליהנות גם מארוחה של המסעדה המקומית. המנחה והשחקן טוד רובינס פותח את הערב עם הפתעות וקסמים חדשניים ובין מופעי הקוסמים השונים יעורר גם את החשק לשובן של הצגות ברודווי עם מופע היחיד שלו. ניתן להזמין שולחנות לעד-10 אנשים. שימו לב, בסוף השבוע הקרוב כל הכרטיסים כבר נמכרו מראש עד ליום שבת, בהצלחה בשריון הזמנות ליום ראשון

לפרטים:

זכרונות קורונה

יש לכם בדיוק עוד חודש לחזות בעבר של מה שנראה שהוא עדיין הווה. זן הדלתא של הקורונה מזכיר לנו שהשגרה עדיין לא כאן אבל רבים כבר מביטים אל שנת הקורונה בנוסטלגיה. הצלם אלכסיי היי והאמן דיוויד פראולי הגיעו לצמתים העמוסים ביותר של ניו יורק בימי הקורונה והסגרים הקשים ותיעדו את השינויים והאנשים בעיר בימים שהייתה האפי-סנטר של הפנדמיה. כל הצילומים מרשימים ומרגשים שלקחו מוצגים כעת בגלריה בסוהו שפתוחה בימי שבת בין שעות הצהריים לשש בערב.
436 West Broadway
התערוכה פתוחה עד סוף חודש אוגוסט


4 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(זכרונות קורונה)

אוויר של קיץ

נסיעה מהירה ברכבות האדומות של הסאבווי עד לתחנת הוול-סטריט, תוביל אתכם לאסקפיזם המושלם של הקיץ. אחרי שנה פלוס של פנדמיה, של סגירות בין כותלי ביתנו ושל חשש לנשום באוויר הפתוח, פיר 17 מציע לכל תושבי העיר פעילות לגוף ולנפש באוויר הפתוח, בנוף מהמם ועיצוב מסוגנן והכל לגמרי בחינם. בבוקר וערב שבת (כמו גם בערבי שלישי וחמישי) לאורך הקיץ ממשיכים להינות מאימוני יוגה, אימוני כושר, אימוני בר, כולם מועברים על ידי המורים הטובים ביותר היישר ממכוני הכושר ובתי הסטודיו המוכרים של ניו יורק.
לפרטים:

מפלצת ירוקה

ה״ביסט״, סירת הסילון המפורסמת של מנהטן חזרה אלינו בכל הדרה והיא ממשיכה להקפיץ את הנוסעים עליה במימי ההדסון. הסירה המעוטרת בירוק זרחני ומלתעות שקשה לפספס מציעה לנוסעים בסוף השבוע שייט בן שעה ב-1400 כוחות סוס, 45 מייל לשעה, ממזח 83 על הנהר ועד לליידי ליברטי.
ה״ביסט״ יוצאת לדרך בכל שעה עגולה מעשר בבוקר ועד לשש אחר הצהריים.
לפרטים ורכישת כרטיסים מראש:



אוכלים בחוץ

שבוע המסעדות של ניו יורק שהוא למעשה חודש המסעדות של ניו יורק יצא לדרך לפני שבועיים והשבוע מסעדות חדשות מצטרפות לחגיגה ולא כדאי לפספס. אם חשקתם בארוחה עסיסית או יוקרתית, אם תהיתם מתי תוכלו לבקר במסעדות הטרנדיות של העיר במחירים שפויים, זה בדיוק הזמן. בא לכם סושי? אולי סטייק עסיסי? ומה בנוגע למסעדה הצרפתית הזו במידטאון? או לדיינר בווסט סייד? קינוח באיסט סייד? עד ל-22 באוגוסט, למעלה משמונה מאות מסעדות ברחבי העיר מזמינות סועדים ליהנות מתפריט מיוחד במחירים מוזלים. שבוע המסעדות של ניו יורק מצוין בעיר עוד משנת 1992 וכולנו שמחים שאחרי שנה פלוס של פנדמיה הוא חזר. ארוחה תעלה בין$21 ל- $39 ואם תחשקו בארוחת שלוש מנות ויותר תהנו ממנה תמורת $125 בלבד. מומלץ להזמין מקום מראש
לפרטים: