בתגובה לגל פיגועים אנטישמיים ברחבי ארה"ב, והצורך לעמוד לצד ישראל במאבקה המתמשך נגד הטרור והדמוניזציה, יצאה הקריאה בצו 8 - אז זהו, הגיע הזמן להתארגנות מסיבית!!!. קריאה שנפלה על אוזניים קשובות.
למעלה מ-3000 איש, מקרב האירגונים היהודיים והקהילה הישראלית, הגיעו ביום ראשון למפגן הזדהות, כשהם נושאים את דגלי ארה״ב ודגלי ישראל באהבה ובידיהם שלטי אהדה ותמיכה, והפכו את העצרת למפגן אדיר ביותר - אחד הגדולים בארה״ב. העצרת בחסות ארגון ה- IAC, התנהלה תחת הסיסמה: "מתייצבים יחד למען מדינת ישראל, עומדים ביחד מול הטרור כאן ושם!". בהנחייתה של אשת יחסי הציבור, לימור בן ארי, התייצבה שורה ארוכה של נואמים, שכללה את מ"מ הקונכ"ל במיאמי - רויטל מלכה, ג'ויי קופר - ראשת עיריית הלנדייל, ג'וש לוי - ראש עיריית הוליווד, גבריאל גרויסמן - ראש עיריית בל הרבור, נילי פאליק - נשיאת הכבוד של ארגון "ידידי צה"ל בארה"ב ופנמה (FIDF), פיני דגן - חתן פרס ישראל לבטחון (פעמיים), יו"ר המחלקה לחינוך ישראלי בפדרציה - עו"ד דניס תמיר, איש העסקים ותומך 1# של ישראל במיאמי - ג׳ו זבולוני, ועוד רבים, שבאו להביע סולידריות במאבק נגד אנטישמיות ושנאה. עיקר דבריהם של הנואמים באו לביטוי בהבעת הזדהות עם העם בישראל וגינוי אירגון הטרור 'חמאס', על ירי הרקטות והבעת תמיכה מוחלטת בזכותה של ישראל להגן על עצמה. הם קראו "לא לאנטישמיות ולא לטרור". קראו לשלום, לסובלנות, לקבלת האחר והשונה ולאהבת אדם באשר הוא אדם. "אנו קוראים להפסקה מיידית של הטרור ואלימות נגד יהודים ברחבי העולם".
"לאחינו ואחיותינו בישראל, אנו רוצים שתשמעו בקול רם ברור וצלול: "אנו עומדים אתכם".
"ישראל ואמריקה לעולם ישארו ביחד, שישראל מחזיקה בזכות להגן על עצמה, כך היה וכך יהייה תמיד!
"העמידה האיתנה המשותפת שלנו מכאן והקריאה "לא לטרור", מחזקים את מדינת ישראל ותושביה".
"היום הראינו כי תושבי מיאמי מאוחדים בצורה מהדהדת נגד שנאה וטרור אנטישמיים, כאן ובישראל."
העצרת שהיתה אמורה להתקיים באוונטורה, הועתקה להלנדייל, לאחר שלא ניתן אישור משטרתי לקיימה באוונטורה. בסיועה של חברת מועצת עיריית הלנדייל, אנאבל לימה, שאף דאגה לאבטחה מאסיבית, התארגנו מהר מאוד לשינוי מקום העצרת. ההפגנה יצאה לדרך הודות לשיתוף פעולה של: טייקון הנדל"ן, רענן כץ, אשר העמיד את רחבת החניה של המרכז המסחרי שבבעלותו, ניר לרמן - מנהל סניף ה-IAC, בפלורידה, איש העסקים - ג׳ו זבולוני, ארגון "ידידים", בראשותו של עירן חזן, טוני רז ובועז אדרי מקבוצת האופנוענים, "הרעם המתגלגל", ועוד.
המפגן כלל גם מטס מעל שמי מיאמי, שחג מעל לאיזור העצרת כשהוא גורר אחריו את דגל ישראל עם הכיתוב "We stand with Israel".
הקהילה הישראלית בדרום פלורידה התגלתה במיטבה, הפגינה נוכחות ולא אכזבה.
המפגן  כוסה ע״י תחנת הטלוויזיה המקומית ערוץ 7. האירוע לווה בשירים ישראלים בהנחייתו של די. ג'י שיק, וצולם גם בשימוש במצלמות רחף ע״י הצלם, ארז קאשי.

2 צפייה בגלריה
sdgsdgsd
sdgsdgsd
(טייקון הנדל"ן, רענן כץ עם רעייתו פיליס)

אחרי שנת שנת קורונה קשה במהלכה התנהלו הלימודים בבתי הספר במרבית הזמן באמצעות זום ובשל ההגירה החיובית לפלורידה, רבים מהתושבים החדשים מעדיפים לשלב את ילדיהם ללימודים בבתי ספר יהודיים. בבית הספר הלל, בית הספר היהודי הגדול ביותר בדרום מזרח ארה"ב, הייתה עלייה ניכרת במספר הנרשמים לשנת הלימודים הבאה, תופעה שהביאה את הנהלת בית הספר לפתוח כיתות לימוד נוספות. בימים אלה מראיין הצוות הפדגוגי של בית הספר מורים חדשים, שחלקם יצטרפו לצוות האקדמי לשנת הלימודים הבאה. השבוע נערך טקס סיום לכיתות י"ב על מגרש הספורט לפי כל הכללים. רבים מהבוגרים התקבלו לאונברסיטאות יוקרתיות ברחבי היבשת, חלקם יתגייסו לצה"ל וחלקם ימשיכו את לימודי ההשכלה הגבוהה בישראל. הסטודנטים הללו, הופכים לשגרירי הסברה בקמפוסים והם מהווים את עמוד השדרה למנהיגי העתיד. פרטים במודעה.

2 צפייה בגלריה
sdgsdgsd
sdgsdgsd
(יובל שנים לבית הספר הלל.)

"בשנתיים האחרונות ראינו עלייה מתמדת באירועים אנטישמיים במדינת פלורידה. הצעד הראשון בטיפול בבעיה חברתית הוא הכרה בה במה שהיא באמת. עלינו להכיר בכך שהשנאה שחוותה הקהילה היהודית היא אמיתית, ונפוצה יותר ויותר" אמרה יעל הרשפילד, מנהלת אזור מרכז בפלורידה. ביום שישי, יומיים לפני הפגנת התמיכה של הקהילה בישראל, במרחק של כ- 500 מטר ממקום ההפגנה, הגיע אלמוני לבית חב"ד בדרום פלורידה, קילל את הרב ולאחר מכן שב למקום עם שקית צואה, שאותה הניח בכניסה לבניין. מדובר בתקרית אנטישמית נוספת שמתרחשת בדרום פלורידה, שכן בשבוע שעבר (ובמרחק של כעשרה קילומטרים בלבד מבית חב"ד), משפחה יהודית נפלה קורבן לתקיפה בוטה במיוחד. במיאמי נעצר אדם לאחר שנהג ברכבו המכוסה סיסמאות אנטישמיות פרו-נאציות. ברחוב ליד קוקנט גרוב נראתה קבוצת גברים צובעת צלבי קרס על טנדר וכיתובים אנטישמיות. שישה גברים מביניהם הניפו את זרועותיהם במועל יד (בהצדעה הנאצית).