מזקקת הוויסקי של ניו יורק
מזקקת Great Jones Distilling Co נפתחה בעיר בשבוע שעבר והיא כבר מככבת, בעיקר בשל היותה מזקקת הוויסקי החוקית הראשונה והיחידה במנהטן מזה למעלה מ -100 שנה (מאז תקופת הפרוהיבישן). למעלה משש שנים עמלו על בנית המקום ויצירת הוויסקי. המקום כולל מזקקה מתפקדת, חדר טעימות ומספר מתחמים מעוצבים לשתייה ואוכל, ביניהם מסעדה תת קרקעית ומסעדה יוקרתית שתפתח בסתיו הקרוב. התפריטים עוצבו על ידי השף הראשי אדם רקסין, לשעבר שף ה- Per Se. אם תרצו להתארח, תוכלו לבחור מבין כמה חוויות שונות, ביניהן סיור המתאר ומציג את תהליך הכנת הוויסקי (35 $), חווית זיווג קוקטייל קולינרי (145 $) וקורס מיקסולוגיה (110 $). הוויסקי המיוצר בגרייט ג'ונס נעשה מדגנים שמקורם אך ורק במדינת ניו יורק. בורבון בלעדי ניתן לטעום ולרכוש רק במזקקה.

4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(וויסקי מייד אין מנהטן)

סנטרל פארק - הסיפור האמיתי

מאז שהחלה המגפה להשתלט על כל חלקה טובה, רובנו מצאנו מעט החמה באוויר הפתוח, בריחוק חברתי, נהנים מהירוק, מהטבע, גם אם הטבע ממוקם במרכז העיר.
אם יצא לכם לבקר בסנטרל פארק, סביר להניח שגם אתם נתקלתם בשבילים חדשים, פסלים וגינות שטרם ראיתם ולא ממש ידעתם מה עומד מאחוריהם. אחרי תקופה ארוכה למדי, חוזרים הסיורים הפרטיים של מדריכי הפארק שיטיילו איתנו ברחבי הפארק ויגלו את הסודות והסיפורים המרתקים שמאחורי הטבע העירוני המוכר בעולם. בין הסיורים השונים תגלו סיור ל- Seneca Village שחושף את הקהילה הגדולה ביותר של אפרו אמריקניים חופשיים מעבדות בניו יורק שלפני מלחמת האזרחים
סיור אל פינות חבויות בפארק באיזור הצפוני עם נוף מהפנט, סיור עם סיפורים מלב הפארק, סיור פסלים, ועוד.
לפרטים:


4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(הנוף העירוני שבטבע)

שואו-סטופרס
אל תפספסו את Showstoppers! תערוכה עוצרת נשימה עם למעלה ממאה עיצובים שמוכרים מהמופעים הכי נוצצים של ברודווי ושל התכניות האהובות. במרכז שגודלו 20,000 פיט. בטיימס סקוור,
התערוכה סופסוף מעמידה במרכז הבמה את התלבושות והאמנות שמאחוריהן. מארגני התערוכה מקווים לגייס בעזרתה עשרים אלף דולר למעצבי תלבושות שאיבדו את עבודתם במהלך ימי הקורונה וסגירת התיאטראות.
מי שיגיע לביקור יחזה בתלבושות מהצגות כמו אלאדין, שיקגו, קאם פרום אווי, המופע של שר, אבן האנסן היקר, פרוזן, גולדן ציילד, הארי פוטר , מלך האריות, מולן רוז ', גברת דאוטפייר, פנטום האופרה, סיקס (מופע שהגיע לניו יורק ביום שבו נסגרו התיאטראות) ו-וויקד.
בתערוכה מוצגים גם פריטים מוכרים מתכניות כמו סאטרדיי נייט לייב, מיסיס מייזל ועוד וכמו כן מסרטים כמו ריספקט, ו-No Time to Die. כמו כן יהיו פריטים מיוחדים מבית דיסני, מרכז הבלט של ניו יורק ואפילו האופרה המקומית.
לפרטים:

אוצרות הספרייה

הספרייה הציבורית של ניו יורק חפרה בארכיון הענק שלה שבו חומרים נדירים ממאות שנים אחורה, כדי להציג תערוכה מרשימה ומלאת אוצרות תרבותיים. תערוכת פולונסקי של אוצרות הספרייה אשר הושקה השבוע, משתרעת על פני 4,000 שנות היסטוריה וכוללת מגוון רחב של יצירות העוסקות בהיסטוריה, כולל המכתב היחיד שנותר מימי המסעות של כריסטופר קולומבוס שהודיע ​​על "גילוי" אמריקה לחצר המלך פרדיננד. בתערוכה תגלו גם את התנ"ך הראשון של גוטנברג שהובא לאמריקה. בתערוכה למעלה מ -250 פריטים מרתקים מתקופות מגוונות לאורך ההיסטוריה של מי שהפכה למעצמה הגדולה בעולם. עותק בכתב יד של תומס ג'פרסון של מגילת העצמאות; החיות המפוחלצות שהיו שייכות לכריסטופר רובין מהחיים האמיתיים והעניקו השראה לסיפורי פו הדב; מקל ההליכה של וירג'יניה וולף, כמו גם מכתב מבעלה לאונרד וולף לאהובה הוותיק ויטה סאקוויל-ווסט המתעד את גילויו בעקבות התאבדותה; המודל הראשוני להפקת אוף ברודוויי של In The Heights; מפת האי מנהטן משנת 1811 - תוכנית ראשונית לצמיחתה העתידית של העיר ואפילו העתק של ההזמנה הרשמית לחתונה של אדית וורטון. התערוכה ללא תשלום, אך יש צורך בכרטיסים מראש. התערוכה צפויה להיות חוויה דינמית - פריטים חדשים יתווספו עם הזמן.
לפרטים:

יוגה עם ואן גוך

כבר זמן רב שבכל פינה בעיר אפשר לראות את הפרסום לתערוכה הייחודית של יצירות ואן גוך, האמן ההולנדי המוערך. לא מדובר בעוד מסדרון ארוך עם תמונות כי אם במיצג מרשים ביותר של אמנות דיגיטלית שאצר ויצר מאסימילאנו סיקארדי,אמן וידאו מוכר ופופולארי. וכעת, תאמינו או לא, בתוך כל הטוב הזה, מתקיימים גם שיעורי יוגה חוויתיים.
בתערוכה תגלו למעלה משישים אלף פריימים של וידאו המציגים את יצירותיו של ואן גוך ומאפשרים לנו לחזות בהן בזווית חדשה ואחרת, בעיקר כשחוזים בהן במהלך שיעור יוגה בן 35 דקות שנערך ממש בתוך התערוכה הרב חושית. בהדרכת הספוטניק יוגה, האימון נועד לאתגר את הגוף ולהשרות את הנפש עם המוזיקה, הצלילים, האור והתמונות המרגשות. בין היצירות המוכרות שתגלו שם כשהן מתפרסות על חדרים שלמים, גם ה-Nuit étoilée (ליל כוכבים, 1889), Les Tournesols (חמניות, 1888), ו- La Chambre à coucher (חדר השינה, 1889).
לאחר השיעור, תוכלו להישאר ולחוות את האמנות סביבכם לעוד 25 דקות. כל המשתתפים יקבלו חטיף מ- Lifeway Foods, נותנת החסות של השיעורים.
עלות שיעור היוגה: $55
עלות הכרטיסים לתערוכה (למי שאיננו רוצה להצטרף לשיעור): בין $40-$70
לפרטים:


4 צפייה בגלריה
fgjfgj
fgjfgj
(ואן גוך בעיר הגדולה)

הארי פוטר בעיר הגדולה

חשבתם שתצטרכו להגיע עד לאורלנדו כדי להרגיש את טעם השעועית הקסומה? חשבתם שעד שתגיעו להוליווד לא תוכלו לגעת בשרביט של הוויזארדס? רגע לפני שאתם אורזים, כדאי שתדעו את מה שהמונים כבר יודעים, חנות הארי פוטר הגדולה בעולם נפתחה והיא שוכנת בניו יורק סיטי. כל המוצרים, הפריטים והזכרונות המכושפים מסדרת הספרים המצליחה הגיעו לאזור פלאטאיירון בשדרת ברודווי פינת רחוב 22
שלוש קומות עוצרות נשימה מעוצבות בדיוק כמו בחלומות של כל המוגולים.
עד הימים האחרונים ממש הכניסה לחנות הייתה כמעט בלתי אפשרית. לא מדובר בתור ארוך ומייגע בלבד אם כי תור ארוך ומייגע שמחייב קוד כניסה מיוחד. את הקוד, נכון לימים אלו, לא ניתן לשריין אונליין ויש להגיע אל כניסת החנות כדי לשריין כניסה לאותו היום. התורים מעט השתחררו בימים אלו ומומלץ להגיע, לאסוף קוד, ולחכות קצת בתור הדרך לממלכת הקסם של הארי.

הסדרה הפופולרית עוברת לבמה

Stranger Sings! The Parody Musical נשאר על הבמות באוף ברודווי עד ל- 5 בספטמבר ונשארו שבועיים בלבד לצפות בסדרה האהובה של נטפליקס בלייב על הבמה בסוף שבוע ובזה שיגיע אחריו. הכרטיסים אמנם זולים יחסית, אבל התנאים קצת מסורבלים. לכל הופעה יהיה מספר מוגבל של מקומות בעלות של 11 $. המשתתפים רשאים להיכנס להגרלה בתיאטרון 90 דקות לפני שהוילון עולה וההופעה מתחילה. 60 דקות לפני ההופעה ייבחרו שמות אקראיים מבין אלו שנרשמו. הכרטיסים כפופים לזמינות.
לפרטים:


4 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(הגלגל בכיכר)

הכי קרוב ללונה פארק

בטיימס סקוור, רגע אחרי הסופה שלא הייתה, קיוו לנצל כל רגע אחרון של הקיץ בתקווה שעוד ועוד תיירים ותושבים יחזרו לבקר את הכיכר הכי מפורסמת בעולם. במרכז הכיכר, על ברודווי, בין הרחובות 47 ל- 48, בסמוך לכיכר דאפי, העמידו לצורך כך גלגל ענק בגובה 110 פוט שממרומי גובהו ניתן יהיה להשקיף ברחבת האורות הצבעונית מזוויות שטרם נראו, ובעיקר כאלו שיגרפו לייקים ברשתות החברתיות. הגלגל פתוח לכולם, לסיבובים של 12 דקות משעות הצהריים ועד לחצות. הגלגל יחכה לכם בכיכר עד ל -12 בספטמבר. הכרטיסים נעים בין 20$ למבוגרים, 15$ לילדים ו -35$ למי שרוצה לדלג על התור.
לפרטים: