בחצר של המושל

לא באמת חייבים ברביקיו כמיטב המסורת של יום העמצאות הישראלי (טוב, על האש למי שמתעקש) וגם לא חייבים זיקוקים מרשימים בכדי להרגיש את יום העצמאות של ארצות הברית של אמריקה. לאורך יומיים בסוף השבוע החגיגי הזה תוכלו לציין את יום ההולדת של ארה״ב בסטייל עם בראנץ מגוון, קוקטיילים על רקע שקיעה וסמורס מתוקים ליד המדורה (כי בכל זאת גם את לג בעומר לא ממש חגגנו כהלכתו). ביום שבת וביום ראשון תוכלו לקפוץ ל-
Governors Island החל מהשעה 11 וחצי ועד חמש אחר הצהריים ולבחור בין טוסט אבוקדו או לחם עם עם סלמון מעושן, שרימפס ושמנת או פרנץ׳ טוסט וכמובן פנקייקס מעוטרים בפירות יער וקצפת. מנות נוספות תמצאו בתפריט של Collective Retreats. אחה״צ יוגשו קוקטיילים לבחירה.
מומלץ לשריין מקום מראש: collectiveretreats.com/retreat

מסיבת רחוב

Greenpoint Terminal Market מציע חגיגת רחוב ראשונה בברוקלין מאז הפנדמיה. ברחבה שבגרין פוינט יחכו תקליטנים מקומיים מוכרים, ביניהם גולדפיש, פאנטומס ועוד. פעילויות מיוחדות ליום העצמאות (אל תצפו לפטישים וספריי קצף) בירות מקומיות ופודטראקים נבחרים. הסקייליין של מנהטן נשקף מכל עבר ואם תשארו עד הערב תוכלו לקבל קו ראשון לזיקוקים. הכניסה החל מאחת בצהריים לבני 21 ומעלה, בעלות של $45

אוהבים נקניקיות?

קשה להאמין שבעידן של מודעות לאכילה בריאה יותר, הרגלים ותרבויות שנויות במחלוקת קשה לשמוע איזשהו קול נגד מסורת של למעלה ממאה שנה שמצוינת בכל שנה בארבעה ביולי, תחרות אכילת הנקניקיות, הלא היא Nathan's Famous International Hot Dog-Eating Contest שמתקיימת בכל בוקר של יום העצמאות לחופי קוני איילנד. אחרי שבשנה שעברה התחרות נערכה ללא קהל (כי קרבה חברתית לא אבל דחיסת נקניקיות ויריקות לדלי דווקא כן), היא חוזרת לברוקלין אם כי עדיין לא לסניף המוכר של רשת הנקניקיות בשדרת סטילוול בברוקלין אלא בפארק הסמוך Maimonides Park. האירוע בחינם אך יש לשריין מקום מבעוד מועד ולהשמע למגבלות הריחוק החברתי. התחרות של הנשים תצא לדרך בשעה 11 בבוקר ושל הגברים בשעה 12:30. מומלץ להגיע כבר בשעה 10 בבוקר.
לפרטים: MajorLeagueEating.com

3 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(חגיגת נקניקיות בקוני איילנד)

קאנטרי חוגגים עם קאנטרי

הרבה לפני שהיא הייתה הסנדקית של מיילי סיירוס (עובדה שנחמד לדעת), דולי פארטון כבר הייתה הקול הכי אמריקאי עם שירי הקאנטרי האהובים והמזוהים ביותר עם הז׳אנר. בעבור עשרים דולר לא תוכלו להגיע להופעה מיוחדת של הזמרת האהובה בערב חגיגות המדינה (קאנטרי למי שמתעקש) אבל ניו יורק מציעה את הכי קרוב שיש לה עם להקת ה-Doll Parts להקת כיסוי לשירי דולי פארטון שמבטיחה לא לפספס שום שיר שכל אחד מאיתנו מכיר בקולה של הזמרת האייקונית. מג׳ולין ועד I Feel the Blues. המופע יתקיים בערב הארבעה ביולי בבל האוס שבברוקלין.
לפרטים: thebellhouseny.com

קלאסיקה

אחרי שבשנה שעברה החשש מהתקהלות הוביל לזיקוקים שהגיחו לחופינו בלילות חשוכים רק כדי להכין אותם לשידור חוזר בטלוויזיה בארבעה ביולי, הזיקוקים המסורתיים של מייסיס חוזרים בלייב ובגדול לערב יום העצמאות ביום ראשון. בשעה 9:25 בערב בדיוק מבטיחים במייסיס את חגיגת הזיקוקים הגדולה ביותר אי פעם. מי שירצה להגיע ולצפות בהם מקרוב יוכל לעשות זאת באיזורים שונים שיחולקו ל- מחוסנים ו-לא מחוסנים ברחבי העיר. על רקע הזיקוקים הופעות למכביר, ביניהן של להקת קולדפליי, וואן רפאבליק, טורי קלי, ועוד. המופעים והזיקוקים ישודרו גם ברשת NBC החל מ-8 בערב

3 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(זיקוקי 4 ביולי)

חגיגה יקרה
נקודת התצפית הכי שווה בניו יורק היא ללא ספק ה-One World Observatory וכנראה שאין מקום מרהיב יותר לראות ממנו את הזיקוקים מאשר הקומה ה-102, לצד קוקטיילים ללא הגבלה ואוכל אמריקאי קלאסי. בעבור $350 תיהנו משתיה ואוכל ללא הגבלה, בין השאר, מאק אנד צ׳יז, נקניקיות והמבורגרים, פרעצלים, וואפלס, עוגות גבינה וסוכריות על מקל. הכניסה לגילאי 21 ומעלה ולמחוסנים בלבד. לא יימכרו כרטיסים בכניסה לכן מומלץ לרכוש אותם מראש.

גן עדן טרופי על גג העולם

The Sentry שממוקם באיסט 35 במרומי בניין הקופר המפורסם מציע גישה חד פעמית למועדון הבריכה האקסקלוסיבי במרומי 42 הקומות שלו, ולכבוד הארבעה ביולי יקושט כגן טרופי. בין השעות ארבע אחר הצהריים לשעה אחת עשרה בלילה ינגן תקליטן הבית והאורחים יהנו מברביקיו מסביב לבריכה. בשעה תשע בערב, הזיקוקים של מייסיס יוסיפו אטרקציה נוספת לחבילה המפנקת. כרטיס שיעלה לכם $125-$175 יזכה אתכם בארבעה משקאות.
לפרטים: thesentrynyc.com

3 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(חגיגה על הגג)

מסיבת הזהב
לא לגמרי ברור מה מחכה לכם בגג של Harriet ב- Hotel Brooklyn Bridge אבל מה שבטוח זה שיהיה יקר. בעבור שולחן לשישה אנשים תשלמו מראש $1250 למחיר התחלתי. קבוצה של למעלה משישה אנשים תחויב ברכישת שולחן נוסף. על הגג של המלון תהנו מארוחה חגיגית, מסיבת ריקודים וקוקטיילים מהשעה שש בערב ועד חצות.