קברט פוסט קורונה

סוזן ברטש במופע מרהיב ומלהיב בכל ערב שישי בחודש יוני באולם הסוני הול המפורסם. על פי המבקרים, מדובר בחיבור מנצח בין לילה אופרה לקרקס בורלסקי. במחיר של ארבעים וחמישה דולר לכרטיס, תוכלו להינת לאורך הערב המבדר יוגש אוכל, ויעלו מופעים מגוונים של דמויות מקומיות מכורות כמו אופרה גאגא, מרטיני מלוכלך (בתרגום ישיר), לולה פון רוקס, לאסלו מייג׳ור, ג׳ולי אטלס מוז, פו יורק, ניאון קליפסו ועוד.
הדי ג'ייז אמבר ולנטיין וטומי סאנשיין יעלה לסשן מוזיקלי אחרי השעה עשר.


3 צפייה בגלריה
sdgsdgsd
sdgsdgsd
(קברט פוסט קורונה)

אוויר של קיץ

נסיעה מהירה ברכבות האדומות של הסאבווי עד לתחנת הוול-סטריט, תוביל אתכם לאסקפיזם המושלם של הקיץ. אחרי שנה פלוס של פנדמיה, של סגירות בין כותלי ביתנו ושל חשש לנשום באוויר הפתוח, פיר 17 מציע לכל תושבי העיר פעילות לגוף ולנפש באוויר הפתוח, בנוף מהמם ועיצוב מסוגנן והכל לגמרי בחינם. בבוקר וערב שבת (כמו גם בערבי שלישי וחמישי) לאורך הקיץ תוכלו להינות מאימוני יוגה, אימוני כושר, אימוני בר, כולם יועברו על ידי המורים הטובים ביותר היישר מהמכונים ובתי הסטודיו המוכרים של ניו יורק.


3 צפייה בגלריה
sdgsdgsd
sdgsdgsd
(זזים ביחד)

כל הג'אז הזה
אחרי שנה של קורונה, מסכות, ריחוק חברתי. אחרי שבועות מותחים של מלחמה מעבר לים, של אנטישמיות בנסיקה, כולנו צריכים לשחרר מתח ואין דרך צבעונית יותר לעשות את זה מאשר ב-גאבנרס איילנד במסיבת ג׳אז היישר משנות העשרים של המאה הקודמת.

"The Return of the Twenties"

חגיגת רטרו חגיגית על מדשאות האי. עם קוקטיילים שמזכירים את ימי הפרוהיבישן של ניו יורק, איסור האלכוהול, לימודי ריקוד, קרוקט, וצפייה במופעי ג'אז של אמנים מוכרים כמו להקת מייקל ארנאלה והתזמורת, גלבר ומנינג, קווין אסתר ופיטר מינטון.
להשלמת האווירה, במקום אפשר יהיה לרכוש גם פריטי ווינטג׳, בגדים שחוזרים לתקופה ההיא, כמו גם שמיכות וסלסלות פיקניק, שמשיות ואפילו מאווררים.
מי שרכש כרטיסים לאירוע שנה שעברה ולא יכול היה להשתמש בהם בשנה שעברה, יוכל לעשות בהם שימוש השנה. מומלץ להזדרז ולשריין מקום כי בעקבות הקורונה, מספר המקומות, גם השנה, מוגבל.

חוזרים לקנות יצירה מקומית

אחרי שרבים איבדו את פרנסתם בשנת הקורונה, ורבים אחרים מצאו עצמם בלי האפשרות להגיע אל הקהל הרחב בכדי למכור ולחשוף את מרכולתם ויצירותיהם, שווקי הרחוב המפורסמים נפתחים לאט לאט ברחבי העיר. בסוף השבוע הזה בגרין פוינט שבברוקלין, ב- Industry City יתקבצו בשוק ה- FAD- Fashion, Art and Design, הלא הוא שוק האופנה, האמנות והעיצוב
נסיעה זריזה ברכבות D, N, R לתחנה ברחוב 36, תוביל אתכל להפנינג מעצבים, אמנים ואנשי אפנה יגיעו בכדי להציע את הפריטים החדשים שיצרו, רבים מהם בפעם הראשונה. אפשר להנות ממוזיקה טובה, אווירה יצירתית והזדמנות לחוויה שכבר התגעגענו אליה.

הבזאר הגדול של האפר-ווסט

אחר השבתה של 15 חודשים, אחת מהחגיגות הכי ותיקות של הקיץ במנהטן חוזרת היישר לקולומבוס אבניו. הבזאר של האפר ווסט סייד שוב איתנועם ערימות של פריטים חדשים ומסקרנים, דוכני וינטג׳, סוחרים מקומיים צלמים, תכשיטינים מעצבי רהיטים, בגדים, אוצרים, מוכרי עתיקות, כולם יגיעו ביום ראשון הקרוב לאורך כל היום ובכל ראשון מעשר בבוקר ועד חמש אחר הצהריים ל- Grand Bazaar, שברחוב 77.
לאורך השנים הבזאר פעל גם בחוץ וגם במקום סגור, השנה, בעקבות ימי הקורונה, מקפידים המפיקים לשמור על הפעילות באוויר הפתוח.

הארי פוטר בעיר הגדולה

חשבתם שתצטרכו להגיע עד לאורלנדו כדי להרגיש את טעם השעועית הקסומה? חשבתם שעד שתגיעו להוליווד לא תוכלו לגעת בשרביט של הוויזארדס? רגע לפני שאתם אורזים, כדאי שתדעו את מה שהמונים כבר יודעים, חנות הארי פוטר הגדולה בעולם נפתחה והיא שוכנת בניו יורק סיטי. כל המוצרים, הפריטים והזכרונות המכושפים מסדרת הספרים המצליחה הגיעו לאיזור פלאטאיירון בשדרת ברודווי פינת רחוב 22
שלוש קומות עוצרות נשימה מעוצבות בדיוק כמו בחלומות של כל המוגולים.
שימו לב, החנות אמנם קרובה, אבל הכניסה בימים לאו קצת מסורבלת. לר מדובר בתור ארוך ומייגע בלבד אם כי תור ארוך ומייגע שדורש קוד מיוחד. את הקוד נכון לימים אלו לא ניתן לשריין אונליין ויש להגיע בשעות הבוקר המוקדמות אל כניסת החנות כדי לשריין כניסה לשעה מאוחרת יותר ביום אשר נקבעת מראש. מומלץ להגיע מוקדם במיוחד.

ניו יורק מתה, אל תחזרו

הלוקר רום בברוקלין מעניק אינטרפרטציה חדשה לביטוי "New York is dead. Don't come back."
אחרי ימים קשים של קורונה, אחרי שרבים כל כך נסו מן העיר הגדולה, המושג הזה מקבל משמעות חדשה דרך יצירות של עשרה אמנים שנבחרו בקפידה ושהו לאורך חודש שלם בגלריה כדי ליתור במיוחד עבור התערוכה המיוחדת.

3 צפייה בגלריה
sdgsdgsd
sdgsdgsd
(ניו יורק מתה, אל תחזרו)

בגלל גודלה, התערוכה תוצג במידטאון בשטח של 5000 פיט ברחוב 46 וכל מי שיגיע לבקר יוכל לבדוק את השאלה, האם ניו יורק מתה?
התערוכה פתוחה ללא תשלום לקהל הרחב.

מהפכה של שמחה

הגיע הזמן לשמח. בקיץ הזה כולנו רוצים להשלים את הזמן האבוד ואת החוויות שפספסנו בקיץ שעבר. אין חוויה קייצית ומרימה יותר ממסיבת הקיץ בגרין פוינט טרמינל ובכל יום ראשון אפשר להגיע בשעה 2 בצהריים לרחבה ולרקוד כאילו מעולם לא הייתה פנדמיה. חגיגות ה-Hot Honey Sundays ילוו במוזיקה המצוינת של די ג׳יי גי או ג׳ורג׳, ג׳קריב ואננה קולקטה ודוכני אוכל יגישו שלל מטעמים מסביב הנוף המשתקף של מנהטן יזכיר לכולנו שניו יורק חוזרת לחיים ושמירה על ריחוק חברתי חלקי מובטחת.