שתף קטע נבחר

"נוזיל את מכשירי הסלולר ב-30%"

מותג הסלולר YouPhone יושק באפריל ב-40 סניפי מגה ואלוניות, ובינתיים מנכ"ל אלון סלולר מבטיח "לא רק שנהיה שחקן מחיר ונתחרה ברמי לוי, אלא גם נוזיל את השיחות מחו"ל עד 80%, ונשיק בשלב הראשון 5-6 תוכניות לקהלי יעד שונים, כולל עסקים קטנים". לחברי מועדון You זה יעלה פחות

בעוד רמי לוי הגיע ללקוח ה-12 אלף שלו, ברשת מגה מצחצחים את כרטיסי הסים. מותג הסלולר YouPhone של אלון סלולר, אחת מארבע חברות סלולר וירטואליות שצפויות להיכנס לשוק ב-2012, יחל להציע שירתים באמצעות האנטנות של רשת פרטנר באפריל הקרוב. בחברה כבר מסרו שתעריפיהם יהיו זולים יותר מהתעריפים הקיימים ב-40%-50%, אבל כעת נחשפים פרטים חדשים על ההצעות שלה לצרכן.

 

  • עוד רגע הן כאן: חברות הסלולר החדשות

  •  "תקבל 600 ש' על כל קו שתחזיר לסלקום"

 

"המכשירים שנמכור יהיו זולים ב-20%-30% מהמחירים בשוק, כולל אייפון, וטווח מכשירים רחב מדור 2.5 ועד סמארטפונים", אומר מנכ"ל החברה אריאל שרייבר ל-ynet. "אני לא בונה על רווח במכשירים, אני מעוניין שאנשים יתחברו אלינו וידברו בזול ויקבלו שירות כשהם צריכים לקבול שירות. כי על שירות הכל יקום וייפול"

 

גם בשיחות בחו"ל הוא מבטיח: "המחירים שלנו בחלק מהשיחות בחו"ל יהיו נמוכים אף ב-70%-80% מהתעריפים הקיימים של חברות הסלולר. נציע שירותי נדידה בפריסה עולמית, לא רק נקודתית כמו המתחרים ב-MVNO".

 

"15-10 תוכניות בהמשך, לא יותר"

אלון סלולר מחזיקה במתג (מרכזיה) משלה, תשתית ומערכת חיוב, ועושה שימוש רק באנטנות של פרטנר. החברה תתחרה בחברות הסלולר הקיימות, אך בעיקר תפעל ראש בראש מול רמי לוי בחזית הסופרמרקטים והמחיר, ומול Five (סלראן) שתחל לפעול בסוף ינואר - בחזית השיחות מחו"ל. מתחרות נוספות שצפויות לקום לה: המפעילות הווירטואליות הום סלולר שתפעל בסניפי הום סנטר, ו-free טלקום; וחברות הסלולר החדשות מירס שצפויה להצטרף לשוק במרס-אפריל וגולן טלקום.

 

"נהיה שחקן מחיר ונתחרה ברמי לוי", מבטיח שרייבר. "רק שלעומתו אנחנו נפנה לכל האוכלוסיות ונציע מספר תוכניות למספר קהלי יעד, שיתאימו לדפוסי שימוש שונים, כולל תוכנית שמיועדת למשפחה, בחלקן יהיו דמי שימוש חודשיים ובחלקן לא. לא יהיו לנו הרבה תוכניות, חמש – שש בשלב הראשון ואולי נגדיל אותן ל-10-15 תוכניות - אך לא יותר. לשם השוואה - לחברות הסלולר הנוכחיות יש אלפי תוכניות".

 

תפנו לשוק העסקי?

 

"נציע תוכניות לשוק הפרטי ולעסקים קטנים. אנחנו לא רוצים לקוחות עסקיים גדולים. אצל חברות הסלולר הקיימות הלקוחות העסקיים מקבלים מחירי רצפה ואת הטיפול בהם מסבסדים הלקוחות הפרטיים".

 

יותר נקודות מכירה מלכל חברת סלולר אחרת

YouPhone מתכננים לשווק מכשירי סלולר וכרטיסי SIM ברשתות מגה, בחנויות הנוחות אלוניות שבתחנות הדלק דור אלון ואולי גם ב-AM:PM. החברה מתכננת להתחיל במסע שיווק "בבית", אצל חברי מועדון הלקוחות You, אך לא רק.

 

"אנחנו פונים גם ללקוחות שאינם חברי מועדון You, והם אינם חייבים להצטרף למועדון כתנאי לקבלת שירותי סלולר מאיתנו", מסביר שרייבר, "אבל חברי המועדון יקבלו הטבות. זה קונספט ייחודי וחדשני שלא קיים בישראל.

 

"תהיה לנו הפריסה הכי גדולה בארץ כי יש לנו את רשת הריטייל הגדולה בישראל - מעל 800 נקודות. נשתמש ברובן. כבר בשלב הראשון יהיו לנו מעל 40 נקודות מכירה ושירות בפריסה ארצית מלאה ובפורמט של חנות בתוך חנות - יותר מכל חברה סלולרית קיימת. בזכות הפריסה הרחבה נוכל לתת לצרכנים את מלוא קשת השירותים, גם בכרטיסי חיוג וגם בחשבון חודשי.

 

"אנחנו מתחייבים על רמת שירות גבוהה ללקוח, כולל שירותי מעבדה ומגוון מכשירים, כולל מכשיר חלופי. המטרה שלנו היא לבוא לצרכנים עם בשורה חדשה בכל ההיבטים, בתפיסת שירות ומחיר טובה בהרבה מכל מה שהרגיז אותם בחברות הסלולר עד היום".

 

כמה עובדים גייסתם?

 

"יש לנו כבר 30-20 עובדים ונגייס אנשי מכירות ושירות נוספים לקראת ההשקה".

 

השוק בישראל קטן. הוא באמת זקוק לכל כך הרבה חברות?

 

"אין בעיה בשוק, השאלה היא אם יש לחברות מספיק גב כדי לשרוד. חברה שרוצה להצליח צריכה להקים פלטפורמה מלאה של שירות, לא רק תוכנית אחת לצרכן. כדי לשרוד, צריך לבוא לכל קהל הלקוחות עם בשורה. אלון היא קבוצה חזקה והיא יכול לקיים את ההבטחות לצרכנים. בעסק הזה יש אינסוף עלויות של עשרות מיליוני דולרים והקפדות על נושאי טכנולוגיה ורגולציה, ואנו מקפידים על כל פסיק כדי לבוא לצרכנים עם בשורה אמיתית".

 

אתם לא חוששים להיות מזוהים עם מגה, לאור המחאה הצרכנית בקיץ ?

 

"לא, זה בית מצוין ואמין והצרכן יקבל כך שירות קרוב לבית".

 

כמה לקוחות אתם צופים שתגייסו?

 

"לא יהיו לנו 3 מיליון לקוחות, אבל יהיו לנו לקוחות רבים. אין שום היגיון בעלויות הסלולר בשוק הישראלי. יש פה מחירים לא הגיוניים. הרווחיות בשוק הסלולר ענקית. אם חברות הסלולר ירדו מרווחים של 800-900 מ' שקל בשנה ל-500 מיליון שקל בשנה זה לא אסון. בשביל להרוויח קצת, אפשר לתת לצרכן מחירים מאוד נמוכים באופן דרמטי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
YouPhone. הרווחיות בשוק הסלולר ענקית
מומלצים