צילום: באדיבות קלסיקלטת
בטן שטוחה ב-7 דקות: אימון ביתי לגוף המושלם
בטן חטובה תורמת למראה ולביטחון העצמי, אך גם חשובה לשמירה על בריאות הגב. ענת הראל במיני-אימון של 7 דקות בלבד, שיקרב אותנו צעד אחד נוסף אל הגוף שתמיד חלמנו עליו

באורח החיים העסוק-מאוד שלנו, הפעילות הגופנית נדחקת במקרים רבים לסוף סדר העדיפויות. כדי לא לוותר לגמרי על העניין, אפשר לבצע מיני-אימונים, בני שבע דקות כל אחד, כדי לחזק את השרירים.

 

מיני-אימונים נוספים עם ענת הראל:

 

חיזוק שרירי הבטן חשוב מבחינה אסתטית - כי מי לא רוצה בטן חטובה וחזקה? - אך גם מבחינה בריאותית, כיוון שבטן חזקה תומכת בגב ושומרת עליו.

 

חשוב לציין כי שילוב תזונה מאוזנת בשגרת האימונים הכרחית כדי להשיג את הגוף שתמיד חלמנו עליו, וכדי לנהל אורח חיים בריא.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 

המיני-אימון מתוך ה-DVD המלא "להיכנס לכושר ב-7 דקות" של ענת הראל , מנחת טלוויזיה, מאמנת בתחום הכושר ואורח חיים בריא

 


 

    קישורים ממומנים
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה בטן שטוחה ב-7 דקות: אימון ביתי לגוף המושלם
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מי לא רוצה בטן חטובה וחזקה?
    צילום: shutterstock
    ynet ספיישל
    ערוץ בריאות השן
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים