שתף קטע נבחר

לא רק מיקסר

טוסטר שמאפשר שליטה על צבע הטוסט, קוצצי מזון ובלנדר מוט אלחוטי - אלו חלק מהמוצרים המיוחדים שעושים עלייה לישראל

יבואנית החשמל ניופאן השיקה היום (ד') קו מוצרים חדש למטבח מהמותג האמריקאי קיצ'נאייד. בין שלל מוצרי החברה שעשו עלייה לישראל ניתן למצוא מעבדי מזון, בלנדרי מוט אלחוטיים, קוצץ מזון, מצנם וקומקום חשמלי.

 

בשנים האחרונות, עם התפתחותו של שוק הגורמה ועלייה במספר תוכניות הבישול בטלוויזיה, התפתח שוק אביזרי המטבח והוא נמצא היום בעלייה תלולה. "בשנת 2013 ראינו גידול של 15 אחוז במכירות של אביזרים למטבח", סיפר ירון צפדיה, סמנכ"ל השיווק של ניופאן. "מדובר בשוק שמגלגל למעלה ממיליארד שקל בשנה. קטגוריית הפרימיום בתחום זה מהווה כ-20% מהשוק".

 

צילום: עידו ארז
(צילום: עידו ארז)

מותג קיצ'נאייד האמריקני יחגוג בעוד חמש שנים את יום הולדתו ה-100. ישראלים רבים מכירים את מוצר הדגל של החברה, המיקסר, אך עם העלייה בביקוש לשוק מוצרי היוקרה במטבח, מקווים בקיצ'נאייד להיכנס לבתים נוספים בישראל. "מדובר במוצרים איכותיים שנשארים לאורך זמן", אמר מנהל הייצוא של קיצ'נאייד, כריס ואן-דן בושה. "זה שוק מתפתח ובכלל השוק האירופי מראה היום ביקוש גדול למוצרים שלנו - זו הסיבה שרצינו להביא את המוצרים לשוק הישראלי".


ואן-דן בושה הוסיף ש"חשוב לנו שמי שמכין אוכל עם המוצרים שלנו יקבל איכות, מגוון אפשרויות הפעלה וטכנולוגיה מתקדמת.

כשאדם מבשל בבית הוא מקבל אוכל טרי ואיכותי".

 

מוצרי קיצ'נאייד החדשים כוללים: קוצצי מזון (החל מ-599 שקל), בלנדרי מוט אלחוטיים (מ-1,390 שקל), קומקום (מ-1,390 שקל) שמאפשר שליטה על טמפרטורת המים וטוסטר (החל מ-1,990 שקל) שמאפשר שליטה על צבע הטוסט וקשיחותו.

 

ניר הנדלר, מנהל הסחר של קיצ'נאייד בניופאן, הוסיף: "טרנד מוצרי החשמל הולך וגובר. מדובר בחלק ממגמה שרבים מתעניינים בבישול ביתי, רוצים לבשל בריא ונמנעים מלקנות מזון מוכן. הדבר גורם לכך שיש ביקוש למוצרים איכותיים שמחזיקים הרבה זמן ונותנים מגוון פונקציות למגוון אפשרויות הבישול במטבח".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"מוצרים שנשארים לאורך זמן"
"מוצרים שנשארים לאורך זמן"
צילום: עידו ארז
מומלצים