שתף קטע נבחר

יפה בשחור

הרודסטר האגרסיבית של למבורגיני נראית דרמטית אבל האיש מאחורי העיצוב נראה רגוע ובטוח בעצמו. אז מה אם הגג שלה יתעופף ב-160 קמ"ש

"כל מכונית של למבורגיני היא אתגר מיוחד ולכן לא ניגשתי לפרוייקט בצורה שונה", מסביר לוק דנקרוולק, האיש שאחראי לעיצוב המורצ'ילגו וגרסת הרודסטר החדשה שלה. "נכון שיש שפע של אמוציות עם הופעת כל מכונית חדשה של למבורגיני, אבל זה לא מפחיד אותי. אם יש לך את היכולת אין לך צורך לחשוש. בסך הכל אני הרי לא יכול להתלונן. להיות ראש מחלקת העיצוב של למבורגיני זו העבודה הכי טובה בעולם".

 

הביטחון של דנקרוולק קצת מפתיע. אחרי הכל, לידת המורצ'ילגו המקורית לוותה בקשיים רבים והוא עצמו מספר שההצעה של זגאטו כבר הגיעה לשלבי פיתוח מתקדמים, לפני שהתוכנית נעצרה והעיצוב שלו התקבל.

 

בכלל, הרודסטר החדשה נראית קיצונית בהרבה ממורצ'ילגו "רגילה", והיא באמת עוצרת נשימה. "לא היינו צריכים לשנות הרבה מבחינת חיזוקים, כי המורצ'ילגו גם כך מאוד קשוחה. וכך מוגבלים השינויים לחיזוק המפתנים והוספת מוטות קוולאר בין המתלים האחוריים ל"קיר האש" של המכונית.

 

דנקרוולק גם טוען שעל המסלול תהיה הרודסטר מהירה ממש כמו אחותה הסגורה. הנייר מכל פנים אומר ש-580 הסוסים מזניקים את הרודסטר למאה קמ"ש ב-3.8 ש' ול-320 קמ"ש מירביים. וכן, אפשר לקבל כיסוי רך לראש. רק צריך לזכור שב-160 קמ"ש הוא כנראה יתעופף.

 

דנקרוולק מבטיח שתהיה גם גרסה פתוחה לגייארדו. "אבל היא תהיה הרבה פחות קיצונית". ומה הלאה? האם ניתן לצפות למכוניות אחרות מלמבורגיני, למשל כזו עם ארבעה מושבים? "קודם כל אנחנו צריכים לנוח מהחידושים הרבים ולתת להם להתקבל בשוק, אבל מעבר לכך כיוון כזה בהחלט ייתכן. היו הרי ללמבורגיני בעבר מכוניות עם ארבעה מושבים ואני לא מתעלם מהצד ההיסטורי".

 

ואם כבר היסטורי, מה עם יורש לרכב השטח האגדי שלכם? "אפשר לראות ב-LM את אב הטיפוס של הקאיין, למרות שיורש אמיתי אין. לדעתי הוא היה חדשני ביחס לשוק, וגם הממשיך שלו צריך להיות כזה. למעשה הגשתי אפילו הצעה לעיצוב רכב כזה וכעת היא נמצאת בדיונים. אנשי השיווק יקבעו אם נייצר רכב כזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
למבורגיני מורצי'לגו
עכשיו בגרסת רודסטר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים