שתף קטע נבחר

האם ACE פרסמה מוצר שלא היה במלאי?

הרשת פרסמה מוצר במבצע וצרכן כיתת רגליו בין 3 מחנויותיה ובכולן נאמר לו שהמוצר לא הגיע עדיין. "הגעתי לחנויות במיוחד בעקבות הפרסום" הוא טוען. אחרי פניית ynet ב-ACE התנצלו והעניקו לו את המוצר בחינם

כשחברה מפרסמת מוצר במבצע, חשוב ואף חובה שהוא ימצא במלאי שלה, לא? זה מה שחשב אלי, תושב המרכז, ששם פעמיו לחנות ACE בפולג משום שביקש לרכוש לעצמו מוצר שפורסם בחוברת מוצרים לחג.

 

"החוברת צורפה לעיתוני סוף השבוע", הוא מספר. "וראיתי שם סט של שלושה מוצרים: טוסטר משולשים, מצנם ומגהץ ב-99 שקל. ניגשתי לחנות בפולג והביאו לי סט אחר, שלא הופיע בחוברת. שאלתי מה זה? אמרו שזה מה שיש, המוצר שאני רוצה לא הגיע לחנות. אבל הם פרסמו מוצר אחר לגמרי, והגעתי במיוחד בשבילו, בעקבות הפרסום".

 

אלי לא התייאש ונסע לחנות ACE בשפיים. אבל שם אמרו לו בדיוק אותו דבר: המוצר לא הגיע לחנות. "ביקשתי להתלונן בפני ההנהלה", הוא מספר, "והשארתי פרטים למקרה שהמוצר יגיע שיתקשרו אלי. ואז נסעתי לחנות בסגולה".

 

אבל גם החנות השלישית במספר אכזבה. "המוכר אמר לי שהמוצר עדיין לא הגיע לחנות והוא בכלל לא מכיר אותו", מספר אלי. ביקשתי לדבר עם ההנהלה וסגנית המנהל באה וסיפקה לי תירוץ: המוצר אזל מהמלאי, מה שנגד את דברי המוכר וגם לא הגיוני שכן הם רק החלו לפרסם אותו. גם היא הביאה לי מספר טלפון לתלונות, רק חבל מאוד שאף פעם לא עונים שם".

 

אחרי פניית ynet הצרכן קיבל את המוצר הנחשק - בחינם.

 

ממ-ACE נמסר בתגובה: "רשת ACE מחזיקה מלאי של אלפי מוצרים שונים. לאור קבלת התלונה עורכת הנהלת הרשת בדיקה מקיפה בסניפים המדוברים אודות המקרה. עם זאת, אנו מתנצלים מראש על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח וניצור עימו קשר בהקדם להמשך הטיפול בתלונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים