שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הושק אתר אינטרנט לקידום ים המלח כפלא עולם
    משרד התיירות השיק אתר אינטרנט ייעודי במגוון שפות וקמפיין חדש במדיה החברתית, לקידום מועמדותו של ים המוות בתחרות שבעת פלאי עולם היוקרתית - כולם להצביע, אין קולות צפים!

    תחרות שבעת פלאי עולם הטבע מתחממת: בימים הקרובים ישיק משרד התיירות אתר אינטרנט ייעודי בשמונה שפות במטרה לקדם מועמדותו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע. בנוסף ייצא המשרד בקמפיין במדיה החברתית - פייסבוק, טוויטר ויוטיוב לעידוד ההצבעה לים המלח בקרב הגולשים.

     

    האתר שיפעל בשפות אנגלית, רוסית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, פורטוגזית, מנדרינית וקוריאנית, תחת הסיסמה: "הפלא הנמוך בעולם", יקשר להצבעה בתחרות עבור ים המלח, ויספק לגולשים מידע על אזור ים המלח, האתרים הדתיים, ההיסטוריים, התרבותיים, תיירות בריאות ומרפא, אירועים ואטרקציות .

     

    האתר החדש מצטרף לפעילות משרד התיירות לקידום מועמדותו של ים המלח בתחרות, הכוללת פעולות שיווק, פנייה ישירה למנהיגים נוצרים ויהודים ברחבי העולם, הצבת באנרים המתוכננת באתרי רשות שמורות הטבע והגנים הלאומיים ובאתרים רבים ברחבי הארץ, פרסום בירידי התיירות הבינלאומיים, קיום שבוע ים המלח באקספו שבסין בשיתוף עם משרד החוץ ועוד.


    האם האתר יעזור לאתר? ים המלח (צילום: רויטרס)

     

    זקוקים ל-300 מיליון הצבעות

    שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, המשמש כראש ועדת התמיכה בים המלח מטעם מדינת ישראל, אומר כי הקמפיין החדש ברשתות החברתיות ועלייתו לאוויר של האתר החדש, יכניסו את ים המלח לביתו וללבו של ציבור רחב בכל רחבי העולם: "ים המלח, אחד מאוצרות הטבע והתיירות של ישראל, מציע למבקרים בו חוויה ייחודית עשירה בהיסטוריה, ארכיאולוגיה ומרפא. אנו מזמינים את מעריציו ואוהדיו הוותיקים של ים המלח, ואלו המגלים אותו לראשונה, לבוא ולבקר בו ולהצביע עבורו בתחרות", אמר השר.

     

    יש לציין כי מאז עלה לשלב הגמר לפני כשנה, נמצא ים המלח באופן עקבי בין 14 האתרים המובילים בתחרות מתוך 28, בהם נהר האמזונס, איי הגלאפגוס, הגרנד קניון, האיים המלדיבים ועוד. כמיליארד הצבעות צפויות במסגרת התחרות, על פי דיווחי הקרן הבינלאומית של התחרות, עד לסיומה בנובמבר 2011, אז יוכרזו שבעת הזוכים, אשר כל אחד מהם זקוק ל-300 עד 400 מיליון הצבעות.

     

    ים המלח נחשב לאחד מאתרי הביקור הפופולאריים בקרב תיירים המבקרים בישראל. על פי נתוני משרד התיירות, כ-45% מן התיירים המגיעים לישראל מבקרים בו במהלך השנה. תעשיית התיירות ברצועת החוף של ים המלח, כוללת 15 מלונות ו-19 בתי הארחה בקיבוצים ובמושבים הסמוכים, ועסקים תיירותיים שונים, בהם מועסקים כ-4,500 עובדים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים