שתף קטע נבחר

שופרסל משיקה 80 מוצרים בהנחה של 40%

הרשת תמכור קו של מוצרי מזון וניקיון מוזלים, ללא מותג, של ספקים כמו סופר דרינק, רג'ואן ופרי ויטה. המוצרים יכנסו בהדרגה לחנויות עד 31 בדצמבר

בהמשך להורדת המחירים לכבוד החגים, ולסיכומים עם אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א על הוזלה של 30 מוצרים ב-20% , שופרסל משיקה קו לבן – קו מוצרים מוזל, ללא שם מותג, שיכלול כ-80 מוצרים הזולים בממוצע בכ-40%-50% מהמותגים המובילים המקבילים, כך לטענת שופרסל. מוצרי הקו יכנסו לחנויות בהדרגה, עד 31 בדצמבר, כשחלקם כבר החלו להימכר ברשת. 

 

 

קווים של "מוצרים לבנים" כאלה קיימים ברשתות מובילות בעולם כמו טסקו וקרפור. בקו של שופרסל, יושקו בתחילה מוצרי ניקיון: אקונומיקה, נוזל כלים, מרכך כביסה, נוזל רצפות ואבקת כביסה. מאוחר יכנסו לסניפים גם מוצרי מזון. מדובר בקו נוסף למותג הפרטי, של יצרנים ישראלים בלבד (בשלב זה) כמו גליל כימיכלים, סופר דרינק, אחווה, פרי ויטה, פרי ניר, רג'ואן, הכורמים וחי מפעלי נייר.

 

דוגמאות למוצרים ומחירים בקו: נוזל לניקוי כלים (1 ליטר) – 3.99 שקלים, אקונומיקה מבושמת (4 ליטר) – 6.99 שקלים, מרכך כביסה (4 ליטר) – 9.99 שקלים, נוזל לניקוי רצפות (2 ליטר) – 7.99 שקלים, אבקת כביסה (2.5 ק"ג) – 12.99 שקל, קפה טורקי קלוי וטחון (100 גרם) – 4.99 שקלים, עוגת שיש (400 גרם) – 6.99 שקלים, שניצל אמריקאי בציפוי פריך (700 גרם) – 11.99 שקל צ'יפס (1 ק"ג) – 7.49 שקלים, קמח (1ק"ג) – 2.99 שקלים ומיץ ענבים תירוש (1 ליטר) – 11.99 שקל.

 

בעקבות מחאת הסטודנטים, גם מגה הודיעה שתוזיל סל של 32 מוצרי בסיס, רובם מוצרי המותג הפרטי. ועם זאת מגה לא יצאה במהלך דומה לקו הלבן של שופרסל. יחד עם זאת, אנשי מחאת הקוטג' מבקשים להמשיך ולהחרים את שתי הרשתות, משום שהם קוראים להורדת מחירים כוללת.

 

 

אפי רוזנהויז, נשיא ומנכ"ל שופרסל: "השקת הקו הלבן הינו מהלך ראשוני ומוביל בשוק הקמעונאות בישראל בהתאם לרוח התקופה. הקו הלבן, הנמכר בהוזלה של כ-40%-50%, נותן מענה אמיתי לצורך הקיים בשוק הישראלי והינו חלק מסדרת מהלכים שעושה הרשת במטרה להוביל הוזלות משמעותיות לקהל צרכנינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
שופרסל
המחאה נגד שופרסל ומגה - גם בהפגנה בסופ"ש
צילום: מוטי קמחי
מומלצים