שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    סוכן yes: "אחתוך לך את הראש יא עכברוש"
    כשטכנאי yes לא הגיע להתקנה, תושב ראשל"צ התקשר לסוכן עמו סגר על העסקה וביקש לבטל את ההתחברות. הסוכן המטיר עליו קללות ואיומים, ואחרי פניית ynet הציעו לו ב-yes סרטים חינם כפיצוי, לא כולל סרטי אירוטיקה. מ-yes נמסר בתגובה: "אנו רואים את הנושא בחומרה רבה"

    ד. מראשון לציון מפחד. מפחד שיפגעו בו ובבני משפחתו, ולא הוא לא הסתבך עם ארגון פשיעה או עבריינים בסך הכל הוא ביקש לבטל עיסקה עם yes ומצא את עצמו מאוים ותחת מטר קללות. "אני אתפוס אותך איפשהו אני אחתוך לך את הראש... הבנת יא הומו? שמעת אותי יא מניאק?" כך פינק את ד' סוכן של yes.

     

     

    ד. הוא לקוח של HOT אך כשהתקשרה אליו נציגת שירות של yes במסגרת מבצע להחזרת לקוחות שעזבו הוא השתכנע לחזור ולהיות לקוח של החברה. בעקבות אותה שיחה נשלח לביתו סוכן. "הסוכן מיכאל הגיע עם אדם נוסף וסגרנו עיסקה. הוא הבטיח שכבר למחרת יגיעו מתקינים בין השעות 17:00-16:00. ההתקנה לא אמורה היתה לקחת הרבה זמן כי כבר יש צלחת לוויין על גג הבניין ותשתית.

     

    "למחרת ביקשתי לצאת מוקדם מהעבודה, כדי להגיע הביתה ולהמתין לטכנאי. הגעתי לביתי וחיכיתי אך הטכנאי לא הגיע. התקשרתי לסוכן ואמרתי לו שהטכנאי לא הגיע הוא ביקש לדחות את ההתקנה למחרת והסברתי לו שאני לא יכול לקחת יום חופש נוסף מהעבודה וכיוון שהם לא עומדים במלה שלהם, אני מבקש לבטל את העסקה, אבל לא תיארתי לעצמי שמיכאל יתחיל לקלל אותי בקללות מזעזעות ויאיים לפגוע בי. מזלי שיש לי בטלפון תוכנה שמקליטה את השיחות", מספר ד.  

     

    "אני מפחד שהוא יפגע בי ובמשפחתי"

    הסוכן ניסה לשכנע אותו להישאר בחברה בכל מחיר, באמתלות כמו "משהו קרה לילד של הטכנאי", ו"נבוא מחר". ד' ביקש שיבואו היום או שהעסקה מבוטלת. זו זכותו כלקוח, אמר. כשהסוכן הודה שהיום זה כבר לא יקרה, וד' סירב להישאר בחברה, הסוכן החל להמטיר עליו קללות ואיומים: "אחתוך לך את הראש, יא עכברוש אני ארשום עכשיו תלונה שהתקשרת אליי וירדת עליי". ההמשך כלל קללות קשות מאלה, וכשד' התעקש שלא יכניס את הטכנאי למחרת, בירך אותו הסוכן: "תתפלל, יא הומו".

     

    המזגן התקלקל והטכנאי לא הגיע - מגיע פיצוי? >>

      

    "מאז השיחה אני חיי בפחד שהוא יפגע בי ובבני משפחתי", מספר ד'. "איך סוכן של יכול לדבר ככה אל לקוח. אני מפחד משום שיש ברשותו את כתובתי ומס' הטלפון שלי. אחרי השיחה ביטלתי את כרטיס האשראי. הלכתי להגיש תלונה במשטרה עם הדיסק ובו ההקלטה אך ביקשו ממני לתרגם את השיחה. הלכתי גם לבית-משפט להוציא צו הגנה אך הם רוצים את הפרטים של מיכאל ואין לי אותם. יש לי רק את מספר הטלפון שלו. אני מפחד שחס וחלילה הוא יממש את האיומים שלו.

     

    "בושה שחברת yes מעסיקה אנשים כאלה. אני בשוק ממה שקרה. מה עשיתי רע, דיברתי איתו יפה ובסך הכל ביקשתי לבטל עיסקה על פי חוק כיוון שהם הבטיחו לבוא ולא הגיעו והמציאו תירוצים שהמתקין שלהם נפל במהלך התקנה ופונה לבית-החולים. מה ל-yes יש רק מתקין אחד? התקשרתי למחרת גם ל-yes השמעתי להם את ההקלטה והם העבירו אותי מנציג לנציג ולא עשו דבר". מסכם ד.

      

    "ננקוט נגדו בכל ההליכים המשמעתיים"

    אתמול בערב לאחר פניית ynet לקבלת תגובה מ-yes קיבל ד' מייל מהחברה שבו הם מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לו ו"רואים בחומרה רבה את המקרה". ב-yes לא מוותרים על ד' כלקוח ומציעים לד' שאם יתחבר במהלך החודש הקרוב הם יעניקו לו הטבות על עלות שירותי הצפייה לחודש וההזמנה 10 סרטים ללא תשלום ב-VOD ללא כולל סרטי אירוטיקה.

      

    ד' בתגובה אמר ל- ynet "מה שנעשה לי זאת עבירה פלילית וההטבות של yes כבר לא מעניינות אותי". ד' אף אמור היה לקבל פיצוי ללא הוכחת נזק על אי הגעת טכנאי, על סך 600 שקל לפי התיקון לחוק הגנת הצרכן המכונה חוק הטכנאים.

     

    מחברת yes נמסר בתגובה: "אנו רואים את הנושא כפי שהובא לידיעתנו בחומרה רבה מאוד. הדברים נבדקים לעומק ובסיומם במידה ויתברר כי אכן פעל הנציג באופן שאינו מתיישב עם דרכי החברה ונהליה אנו ננקוט כנגדו בכל ההליכים המשמעתיים העומדים לרשותנו".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים