שתף קטע נבחר

גולן טלקום: אם תצרפו חבר תקבלו 200 שקל

לקוחות קיימים שייצרפו לקוח חדש למסלול שיחות והודעות ללא הגבלה ו-3 ג'יגה גלישה ב-99 שקל לחודש, יקבלו 200 שקל בצ'ק או באשראי. צירוף לקוח חדש למסלול למדברים מעט - יזכה ב-20 שקל. ניתן לצרף מספר בלתי מוגבל של מנויים. שימו לב: התגמול יעבור אליכם רק בתחילת 2014

גולן טלקום שוב יוצאת במהלך שיווקי נועז: מציעה כסף ללקוחות קיימים אם יגייסו לחברה לקוחות חדשים. הכסף יועבר ללקוחות באמצעות המחאה בנקאית (צ'ק), או העברה לכרטיס האשראי. מדובר במהלך שאמור לסייע לחברה להגיע ל-7% מהשוק הפרטי - התנאי שהציב משרד התקשורת, כדי שהחברה תקבל בחזרה ערבות של כ-350 מיליון שקל שהפקידה עבור המשרד.

 

  • YouPhone לפסח: 10 ש' לשיחות ללא הגבלה

  • HOT: סלולר ואינטרנט ב-9.90 ש' ל-4 חודשים

 

במסגרת המבצע החדש, שהחל היום (ב') ויארך חודש ימים, לקוח קיים (המכונה: ממליץ) שיגייס לקוח חדש (המכונה: חבר) למסלול "הכל כלול" של החברה הכולל שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, שיחות ללא הגבלה ל-53 יעדים בחו"ל וחבילת גלישה בנפח 3 ג'יגה ב-99 שקל לחודש (+סים ב-39 שקל תשלום חד פעמי), יקבל 200 שקל מתנה - ישירות, כלומר מדובר בכסף שיגיע לחשבון הבנק שלו ולא בצורת זיכוי או הטבה בחברה. לקוח קיים שיגייס לקוח חדש למסלול למדברים מעט ב-9 שקלים לחודש (+סים ב-39 שקל תשלום חד פעמי), הכוללת 60 דקות + 60 הודעות SMS + 10 מגה גלישה, יקבל 20 שקל מתנה.

 

מהחברה נמסר כי ניתן לצרף מספר בלתי מוגבל של מנויים. לשם הדגמה: לקוח שצירף לשירותי גולן טלקום 10 חברים חדשים יכול לקבל עד כ-2,000 שקל. לקוח שעבר לגולן טלקום במסגרת המהלך והפעיל את כרטיס הסים, יכול גם הוא להביא חברים חדשים וליהנות גם הוא מהמתנה. עד לאחרונה הציעו בגולן טלקום מבצע: 49 שקל לחודש לחצי שנה.

 

"במקום לשלם על פרסומת - אנחנו רוצים לתת את הכסף ללקוחות שלנו", אמר ל-ynet מנכ"ל החברה מיכאל גולן.

 

"כל לקוח חדש יכול להפוך מיד לממליץ ולקבל כסף וגם אם מישהו יביא אלף לקוחות הוא יקבל 200 אלף שקל. זו הזדמנות לחזק את התחרות, הרי כולם יודעים שבלעדינו המחירים בשוק הסלולר יעלו ב-50%".

  

שימו לב: הכסף יגיע אליכם בינואר-פברואר 2014

איך זה עובד? בעת ההרשמה באתר גולן טלקום, המצטרף החדש לחברה צריך להוסיף את מספר הטלפון של הממליץ בזכותו עבר לחברה. ההמלצה תיכנס לתוקף עם הפעלת כרטיס הסים של הלקוח החדש. כיוון שאורך המבצע הינו חודש - ההמלצות על חברים יתקבלו באתר עד השעה 20:00 בתאריך 18 באפריל. על הלקוח המצטרף להפעיל את כרטיס הסים עד 23 באפריל בשעה 23:59. 

 

בסוף דצמבר 2013, יערכו בגולן טלקום בדיקה עבור כל ממליץ שעדיין מנוי בחברה, במסגרתה יבדקו כמה חברים חדשים שהצטרפו בזכותו לחברה הפעילו את כרטיס הסים בהמלצתו ועדיין פעילים. הסכום המצטבר יועבר בתחילת 2014 באופן ישיר, לכל ממליץ. משלוח צ'ק או זיכוי כרטיס האשראי יעשו בין 1 בינואר 2014 ל-15 בפברואר 2014, כך לפי תקנון המבצע, בניכוי מס של 30%. לקוחות מסויימים, בהתאם לנסיבות האישיות, יוכלו להגיש בקשה להחזר מס או להוסיף על המס שנגבה.

 

האם מותר לגולן לבטל ההטבה בעקבות ניתוק?

בגולן טלקום מודיעים בתקנון המבצע, כי אם המצטרף החדש עבר מתוכנית לתוכנית - הזיכוי ללקוח הוותיק יחושב לפי התקופה הארוכה מבין שתי תקופות המנוי של הלקוח המצטרף. בגולן מזהירים כי הפסקת המנוי של הממליץ או של הלקוח הקיים לפני 31 בדצמבר 2013, תביא לביטול הזכות לקבלת ההטבה. כלומר המבצע הזה קושר את שני הלקוחות לחברה עד דצמבר 2013.

 

לא ברור אם הסעיף הזה בתקנון חוקי, שכן לפי סעיף 51 א' לחוק התקשורת, חל איסור לביטול הטבה בעת ניתוק. בגולן טוענים שזו לא הטבה מסחרית ללקוח, אלא תגמול הדומה לעמלת משווק. עקב כך, גולן משלמת מס למדינה על התגמול הזה.

 

מאמץ של גולן לגיוס לקוחות מהיר 

מועד העברת התגמול ללקוחות שצירפו לקוחות חדשים, במסגרת המבצע - תחילת 2014 - אולי תגרום לפקפוק במבצע בקרב חלק מהלקוחות. מדוע שגולן לא יעבירו את המתנה מיד?

 

הצעד הזה, אמור ככל הנראה למנוע מטרמפיסטים שהם לקוחות לרגע, להשתתף במבצע. בנוסף, הוא קשור למועד השבת הערבות שהפקידה החברה עבור קבלת הרישיון שלה.

 

לגולן טלקום יש כרגע כ-230 אלף לקוחות, כך לפי החברה. לפי תנאי המכרז של משרד התקשורת, בו זכו גולן טלקום ו-HOT מובייל, בגולן צריכים להגיע ל-7% מהלקוחות הפרטיים בשוק עד דצמבר 2016, כדי לקבל בחברה את הערבות שהפקידו עבור משרד התקשורת בשווי 350 מיליון שקל. עם זאת, במשרד קבעו לגולן ול-HOT מובייל, שהפקידה גם היא ערבות (של 700 מיליון שקל) - תחנת מונה ראשונה בדצמבר 2013.

 

המבצע הנוכחי מסתיים בדצמבר 2013 - כך שמטרתו היא בעצם לצרף כמה שיותר לקוחות לחברה בזמן שנותר לגולן עד תחנת המונה. בדצמבר, משרד התקשורת ימדוד איפה גולן נמצאת מבחינת מספר מנויים, כרטיסי סים וכדומה ויחזיר לחברה סכום בהתאם להישגיה עד כה.

 

"זה מבצע תקדימי וגם הזדמנות לומר למשתמשים שלנו תודה רבה", מסביר גולן. "זו מתנה לפסח ללקוחות הקיימים, כי בלעדיכם אין גולן טלקום ובלי גולן טלקום אין תחרות".

 

המטרה שלכם היא לגייס כמה שיותר לקוחות. איך שומרים על הלקוחות?

 

"שירות לקוחות. עונים אצלנו מייד. איכות השירות שלנו השתפרה גם מבחינת הדאטה והיא מאוד מאוד גבוהה, יותר מהחברות הוותיקות. זה לא איכות נגד מחיר אצלנו. זה לא נכון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
גולן טלקום. צריכים לגייס כמה שיותר לקוחות עד דצמבר 2013
מומלצים