שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    קיבלתם SMS מפנגו+?

    החברה שלחה ללקוחותיה הודעה: "אתה זכאי להטבה כחלק מהסדר בתביעה ייצוגית", אך במקום לפרט, הפנתה אותם לאתר פנגו. מסתבר שההטבה היא רישום אוטומטי חינם עבור לקוחות קיימים, לשירות התרעה על אי סיום חניה. "הפנינו לאתר לפירוט כי לא רצינו לשלוח 10 הודעות עוקבות"

    שירות החנייה פנגו+ שלח הודעת SMS ללקוחות: "הינך זכאי להטבה כחלק מהסדר בתביעה ייצוגית. לפרטים: באתר פנגו. משום מה, החברה לא כתבה את פרטי ההטבה ב-SMS, אלא ביקשה מצרכנים להיכנס לאתר האינטרנט שלה. 

     

     

    ההודעה מפנגו+ ()
    ההודעה מפנגו+

     

    צרכנים סקרנים שנכנסו לאתר גילו שלא מדובר חלילה בהחזר כספי שקיבלו, אלא במתנה: רישום חינם לשירות "זזתי", המתריע במקרה בו לא הופסקה חניה

    פעילה, לאחר תזוזת הרכב מהחניה. מסתבר שמדובר בפשרה בתביעה ייצוגית

    ת"צ 17215-01-12 דוד יריב ואח' נ' מילגם חניה.

     

    באתר האינטרנט של פנגו נכתב כי "השירות יינתן במשך 8 חודשים במתנה (עד לתאריך 10/12/14). השירות יינתן לך באופן אוטומטי במסגרת מנוייך לשירות תזכורת אישית, בכל הפעלת חניה באמצעות אפליקציית פנגו+". עוד נכתב כי כל זאת "בהתאם לתנאי השירות שבאתר ובאפליקציה". מה קורה בתום שמונת החודשים? ההטבה תסתיים באופן אוטומטי והצרכנים לא יחויבו בגינה.

     

    ללקוחות פנגו+ אשר מנויים לשירות תזכורת אישית ואינם משתמשים באפליקציה, תינתן הטבה אחרת: זיכוי רטרואקטיבי של 5 שקלים. משמח? ובכן, תתבקשו לקנות משהו בתמורה לזיכוי. הוא יינתן בגין "כל אחת משתי שטיפות רכב שתעשינה (במידה שתעשינה) במהלך שמונת החודשים האמורים באמצעות שירות השטיפומט אותו מציעה פנגו+ ללקוחותיה, בהתאם לתנאי השירות שבאתר או באפליקציה. הזיכוי יתבצע בתוך 30 ימים ממועד סיום תקופת ההטבה". 

     

    תגובת החברה

    מחברת מילגם , מפעילת פנגו+ נמסר בתגובה: "ההטבה אשר ניתנה ללקוחות החברה המיוצגים בתביעה ניתנה, בעיקרה, על רקע טענה כי אופן רכישת התזכורת האישית לא הובא לידיעת הלקוח, באופן המיטבי. הואיל וטובת לקוחות החברה לנגד עיניה, הוסכם על הסדר פשרה המיטיב עם לקוחות החברה, המבוטא במסגרת ההסדר שפורסם על-ידי פנגו+.

     

    "לפני כשבועיים שלחנו SMS עם לינק לפרטי ההטבה שמגיעה לקבוצת הלקוחות הללו. לצערנו, לקוחות ללא גישה לאינטרנט לא הצליחו לפתוח את הלינק ולראות את פרטי ההטבה. לכן בית-המשפט קבע בשבוע שעבר להוציא SMS עם הפניה לאתר. הסיבה שלא פירטנו את פרטי ההטבה ב-SMS היא שהם הגיעו למספר של 10 סמסים עוקבים, מספר בעייתי של סמסים לשלוח ללקוחות, לכן קיצרנו ל-SMS אחד עם הפניה לאתר.

     

    "אנו מכבדים ומברכים על החלטת בית-המשפט בתביעה הייצוגית. חברת פנגו+ פועלת באופן שוטף לשיפור הקשר מול לקוחותיה בכל מגוון שירותיה ותפעל לעשות כן גם בעתיד. פנגו+ תמשיך לפעול כשטובת לקוחותיה בראש מעייניה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים