שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    shutterstock

    אורטל רזתה 50 ק"ג והפכה למדריכת כושר

    לקראת השחרור מהצבא אורטל יהודה שקלה 120 ק"ג והחליטה לעשות שינוי בחייה. היא עברה לתזונה בריאה יותר והחלה להתעמל בחדר כושר בכזו אינטנסיביות עד כי החליטה להפוך למאמנת כושר. אחרי שהשילה מגופה 50 ק"ג היא אומרת: "הדבר הכי חשוב הוא להאמין בעצמכם"

    קצת לפני שהשחרור מהצבא אורטל יהודה החליטה שהיא חייבת לרזות. "הבגדים לא נסגרו עליי, סבלתי מלחץ דם גבוה ושקלתי כבר 120 ק"ג", היא מספרת ומוסיפה כי "הבנתי שלמען הבריאות שלי אני חייבת לעשות משהו עם עצמי".

     

    עוד סיפורים חמים - בפייסבוק שלנו

      

    אורטל בת ה-23 מנס ציונה החליטה עשות שינוי משולב של אורח החיים שלה. "ידעתי ששינוי אמיתי בא מ-70% שינוי תזונתי ו-30% ספורט. בתור התחלה הורדתי את כל הממתקים והחטיפים שאלתי ועברתי לאכול אוכל בריא ומבושל. בשלב השני נרשמתי לחדר כושר".

     

    רזיתם בגדול? שתפו אותנו בסיפורכם

     

    היא נרשמה לחדר הכושר גו אקטיב. אבל בהתחלה זה לא היה פשוט, היא מודה. "היה לי קשה מאוד. אבל בזכות הדחיפה, המילה הנכונה, העידוד והמוטיבציה שהמדריכה שלי החדירה בי, הדברים נעשו קלים יותר. היא גרמה לי להאמין בעצמי וביכולות שלי. כמובן שגם התוצאות של המשקל דיברו בשם עצמן, הצלחתי להוריד במשקל, ועם זאת האהבה שלי לספורט הלכה וגברה", היא מספרת.

     

    עוד כתבות דיאטה מעוררות השראה

    "כבר לא חי כדי לאכול". יוסי רזה 35 ק"ג

    בלי לוותר על פיצה: איציק רזה 30 ק"ג בחצי שנה

    איך בשיר הצליח לרזות 38 ק"ג ב-5 חודשים

     

    "התמכרתי לספורט". אורטל יהודה ()
    "התמכרתי לספורט". אורטל יהודה
     

    "מצליחה להתגבר על הפיתויים"

    אורטל מספר כי ניסתה כבר כמה דיאטות בעבר. "עם חלק ירדתי במשקל ועם חלק לא. הייתי מיואשת ולא ידעתי מה עוד לעשות. אבל אחרי שבנו לי תפריט מסןגר, הדברים נעשו הרבה יותר פשוטים. המדריכה הוסיפה לי דברים בריאים שבכלל לא ניסיתי לאכול לפני כמו קינואה, כוסמת ובורגול. והעיקר הכי חשוב, הוא לאכול כל 3 שעות וככה לא להיות רעבים".

     

    היא מודה שקשה לה מול הפיתויים, אבל היא מצליחה להתגבר עליהם. "אני חדורת מטיבציה וגם ביציאות עם חברות אני מנסה להזמין את המנה עם הכי פחות קלוריות אפשריות".

     

    ההישגים עשו את שלהם ואורטל קוטפת היום את הפירות. "כבר יותר משנתיים שאני מתאמנת ומגיעה לשיעורים שבוע אחריי שבוע, לא מוכנה לפספס שום אימון ומרגישה שפשוט התמכרתי לדבר הנכון, אני מרגישה שבזכות השיעורים האלה רמת הכושר שלי השתפרה ברמה מטורפת".

     

    אבל ההתלהבות מספורט לקחה את אורטל לשינוי מקצועי והיא החליטה ללמוד אימון כושר ולעשות את זה בעצמה. "אני מרגישה שכך אני אוכל לתרום לאנשים אחרים".

     

    איך בסביבה מגיבים לאחר השינוי?

    "אנשים מתלהבים מהשינוי שחל בי, מחמיאים לי מאוד. אלה דברים שלא היתי רגילה אליהם אף פעם. זה באמת השינוי הכי משמעותי שקרה לי בחיים".

     

    עצות הדיאטה של אורטל

    לאכול כל 3 שעות. הכי חשוב לא להיות רעבים במהלך היום, עדיף לאכול כמה פעמים ביום, זו העצה של כל מי שעוסק בתחום.

     

    לשלב בכל ארוחה לפחות 5 צבעים שונים של ירקות. הגיוון של האוכל מאפשר לעבור את התהליך ביתר קלות.

     

    לשתות תה ירוק. זה הסוד המנצח שלי כדי לנהל אורח חיים בריא

     



     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ד"ר רק שאלה
    מומלצים