שתף קטע נבחר

אודי TT החדשה בישראל: החל מ-349 אלף שקל

הדור השלישי של הקומפקטית הספורטיבית של אודי, מגיע לישראל בגרסאות קופה וקבריולה

אודי משיקה בישראל את הדור השלישי של ה-TT, משפחתית קומפקטית ספורטיבית המבוססת על פלטפורמת פולקסווגן גולף ואודי A3. המכונית, שהוצגה לראשונה בשנת 1998, הוצגה במתכונתה הנוכחית בתערוכת ז'נבה 2014 בחודש מרס שעבר (גרסת הרודסטר עם גג בד מתקפל הושקה בפריז באוקטובר).

 

 

הדור החדש ממשיך את עיצוב קודמיו, עם מרכב קופה (שלוש דלתות) המזכיר במידת מה את החיפושית במבנה הכללי. ה-TT החדשה מציעה אורך של 418 ס"מ (2 פחות מבדור הקודם), רוחב של 183 ס"מ (1-), גובה של 138 ס"מ (3+) בגרסת הקופה ו-136 ס"מ בגרסה הפתוחה (ללא שינוי) ובסיס גלגלים של 250.5 ס"מ (3.5+).

 

 

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, תשווק את ה-TT בשלב ראשון רק עם שילוב מנוע-תיבה אחד: 2.0 ליטר טורבו עם ארבעה צילינדרים, 230 כ"ס ו-37.7 קג"מ ותיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. בגרסת הקופה הנעה קדמית זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, דגם ההנעה הכפולה מבצע את ההאצה ל-100 בתוך 5.3 שניות, וגרסאות הגג הנפתח זקוקות ל-6.1 שניות עם הנעה קדמית ו-5.6 שניות עם הנעה כפולה.

 

תצרוכת הדלק של ה-TT עומדת על 15.9 ק"מ לליטר בקופה הנעה קדמית, 15.6 בקופה הנעה כפולה, 15.4 ברודסטר הנעה קדמית ו-14.9 ק"מ לליטר בממוצע ברודסטר הנעה כפולה.

 

כל הגרסאות יוצעו עם אבזור אחיד: שש כריות אוויר (ארבע בדגמי רודסטר), בקרת אקלים מפוצלת, פנסי קסנון, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, חיישני אורות וגשם, מושבי עור משולב באלקנטרה וצמיגי 245/45 עם חישוקי "17 קלים. תמורת 12 אלף שקלים, ניתן להזמין חבילת תוספות הכוללת כניסה והנעה ללא מפתח וצמיגי 245/40 עם חישוקי "18 קלים.

 

מחיר דגמי הבסיס של ה-TT עומד על 349 אלף שקל לקופה הנעה קדמית ו-373 אלף שקל לרודסטר הנעה קדמית. תמורת הנעה כפולה תידרשו להוסיף 17 אלף שקל נוספים - 366 אלף לקופה ו-390 אלף לרודסטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים