שתף קטע נבחר

מלחמת הליוויס - ג'ינס ב-80 שקל

ברשת H&O יצאו אתמול במבצע ל-4 ימים. כל דגמי ליוויס ודוקרס לגברים ב-80 שקל, בעוד שהמחיר הרגיל בשוק עומד על כ-500 שקל ומחירי מבצע מגיעים ל-149 שקל. המטרה: לגייס לקוחות לכרטיס האשראי של הרשת שאחרי שנה יעלה לכם 40 שקל. המתחרים: צריך לבדוק שאלו לא דגמים ישנים. היבואן הרשמי: "זה לא נעשה בהסכמה וינקטו נגדם צעדים"

ליוויס ודוקרס ב-80 שקל: רשת H&O תמכור עד יום חמישי ג'ינס ליוויס כל הדגמים לגברים ב-80 שקל. המטרה: להוסיף מצטרפים לכרטיס האשראי של הרשת. שנה ראשונה חינם, אחרי שנה: המחיר יעלה ל-40 שקל לא כולל דמי שימוש. יחד עם זאת, ניתן לבטל את הכרטיס כעבור שנה. למי שלא מעוניין להוסיף עוד כרטיס אשראי לארנק שלו, המותגים יימכרו ב-159.90 שקל.

 

 

ליוויס. מכר בארץ ב-150-600 שקל (צילום: טל טרי) (צילום: טל טרי)
ליוויס. מכר בארץ ב-150-600 שקל(צילום: טל טרי)

 (צילום: עידו לביא) (צילום: עידו לביא)
(צילום: עידו לביא)

 

המכירות בזמן האחרון? בינוני, נלחמים

"ליוויס זה ג'ינס שנמכר בדרך כלל ב-600-350 שקל", אמר ל-ynet מנכ"ל רשת H&O עמיר משה, שיזם את המבצע שהחל ביום א' ב-35 חנויות. "לכן זה מחיר פנומנלי. לא קונים במחירים כאלה".

 

ולמה בעצם?

 

"להשתגע. שורפים את המועדון. זה פרומו שמטרתו להביא טראפיק ולמכור את שאר הדברים".

 

זה מוריד את ערך המותג

 

"מכרנו במרס סאקוני ב-129 שקל. גמרנו בשבוע ימים אלפי זוגות נעליים. כל השוק התקשר לשאול מאיפה אנחנו מוכרים בכזה מחיר. לא הבינו".

 

יש איזו מלחמה עם המשביר, עם מחסן היבואן, עם אתרי אינטרנט, חנויות פרטיות?

 

"לא. המשביר מוכר ב-149 או ב-250 במבצע. המחירים שלו בחלל. לא תמצאי מחיר כזה בשום מקום גם לא באינטרנט. מי שימצא שיבוא אתן לו פרס"

 

ואיך המכירות בתקופה האחרונה?

 

"בינוני. נלחמים".

 

כמה יחידות יש במסגרת המבצע?

 

"יש כ-8,000 יחידות. אני צופה שהכל יימכר. אני אשאר בלי כלום".

 

אתם מפסידים על זה כסף?

 

"אנחנו לא מתלוננים אף פעם".

 

העליתם מחירים של מוצרים אחרים כדי למכור במחיר הזה?

 

"מה פתאום, כל קולקציית הקיץ אצלנו במחירים מעולים. זו קולקציה חדשה. צריך לתת בראש, אי אפשר אחרת זו התקופה".

 

"ינקטו נגדם אמצעים"

ל-H&O יש 400 אלף חברי מועדון, מתוכם 170 אלף מחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת. רשתות משתמשות בכרטיסי האשראי האלה כדי לפתות לקוחות לקנייה במבצעים מיוחדים. הלקוחות מרוויחים מבצעים אבל נוטים לקנות יותר פעמים ברשת ובסופו של דבר גם משלמים על כרטיס האשראי דמי שימוש גבוהים.

 

המתחרים של הרשת סירבו להגיב ל-ynet על המבצע. מתחרה אחד אמר "אנחנו במבצעים כל השנה" ומתחרה נוסף אמר: "צריך לבדוק שאלה לא דגמים ישנים של 501. החברה מוציאה כל שנה קטלוג חדש". בדקנו. במבצע אכן כלולים גם דגמים ישנים, אך גם דגמים חדשים.

 

שאלנו את היבואנית הרשמית חברת אל שרד, מה דעתה על המבצע, שכן הוא מצויין לצרכן אבל פחות טוב עבורה משום שהוא בעצם מוציא את האוויר מהמותג.

 

החברה מסרה בתגובה: "H&O השתמש בפרסום המחיר של ג'ינס ליוויס על מנת לפתות לקוחות לרכוש כרטיס אשראי של H&O . הדבר לא נעשה בהסכמה, ידיעה, או באישור המשווקת הבלעדית וינקטו נגדם אמצעים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים