שתף קטע נבחר

Gett מעלה מחירים: תגבה מהצרכנים דמי הזמנה בכל נסיעה

בעקבות התחרות הגוברת: Gett ככל הנראה חוששת לאבד גובה ולהפסיד נהגי מונית מנויים, והחל מחודש מאי תאפשר לכל נהגיה לגבות דמי הזמנה בסך 4.80 שקל לאורך כל שעות היממה. בנוסף, היא משיקה פיילוט ובו האפשרות לדרג את הנוסעים

רגילים להזמין מונית מ-Gett? מה-1 במאי, תשלמו על כל נסיעה 4.80 שקל יותר, לאורך כל שעות היממה. אם בעבר, הזמנת מונית באמצעות אפליקציית Gett לא חויבה בדמי הזמנה כלל וכלל, ובהמשך החל חיוב רק בשעות העומס, כעת כאמור, כל הזמנה שתבצעו תעלה לכם 4.80 שקל, עוד לפני הפעלת המונה. הסיבה ככל הנראה היא השוואת תנאים עם האפליקציות המתחרות שנוספו לשוק לאחרונה, מתוך רצון לשמר את נהגיה.

 

במהלך של עדכון מדיניות השימוש, Gett נכנעת ללחצים של נהגי המוניות, ובכך מעלה את תעריפי הנסיעה למשתמשיה. עושה רושם, כי הדבר בא על רקע היחלשות כוחה של Gett מול הנהגים. עד היום היא הייתה כמעין מונופול בתחום שירותי הזמנת מוניות. אמנם הייתה את אפליקצית Uber Texi, אך Gett נחשבה לשחקנית הבולטת בשוק.

 

נזכיר כי לפני כשבוע נכנסה מתחרה נוספת לשוק, בשם Pick-Up, המאפשרת לנהגים לגבות את דמי ההזמנה מהנוסע בסך 4.80 שקלים, כמותר על פי צו הפיקוח.

  

 

 

כמו כן, לפני כחודש וחצי הושקה עוד אפליקציה מתחרה בשם Raxi, שהבטיחה לכלל הנהגים שלא תגבה מהם כלל דמי סדרנות (בניגוד ל-Gett, שבחלק מהמסלולים הגיעה לתעריף גבייה של 1,100 שקל).

 

במהלך השקת האפליקציה המתחרה, נהגים רבים השמיעו ביקורת כנגד Gett על כך שהיא לא מאפשרת להם לגבות דמי הזמנה, ומחייבת אותם בנסיעות חברה בשעות העומס, בתעריפים שאינם כלכליים להם.

 

דבר נוסף ש-Raxi הוסיפה כחלק מרכיבי האפליקציה, הוא אפשרות הנהגים לדרג את הנוסעים. למשל, נוסע שהוא מאחר כרוני, ידורג בהתאם. כעת גם Gett מוסיפה את האפשרות לנהגיה לדרג את הנוסעים. בשלב ראשוני, Gett תבצע פיילוט אשר בו הנוסעים לא יהיו חשופים לציון הדירוג שלהם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים