שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    ספקית הסלולר החדשה We4G מציעה: חבילת סלולר לכל החיים ב-29 שקל בחודש
    אקספון השיקה הבוקר את ספקית הסלולר החדשה בשוק, We4G, עם מבצע הכולל חבילת סלולר מלאה עם 40 גיגהבייט בחודש

    אקספון השיקה הבוקר את ספקית הסלולר החדשה בשוק, We4G, עם מבצע השקה: 29 שקל לחודש לכל החיים לחבילת סלולר מלאה עם 40 גיגהבייט בחודש. 

     

    הכירו את השחקנית החדשה בשוק הסלולר: We4g

    מותג הסלולר של אקספון החל בשלבי הניסוי

     

     

    לוגו חברת We4G ()

    החבילה, הכוללת 40 גיגהבייט ב-29 שקל לחודש לכל החיים, תוצע רק בתקופת ההשקה. במקביל מציעה החברה חבילה של 10 גיגהבייט לחודש ב-19 שקל ל-24 חודשים, שלאחר מכן יעלה מחירה ל-49 שקלים. כרטיס סים יעלה 19.9 שקלים, וישלח בחינם בדואר ישראל.

     

    במקביל מדגישה החברה את כוונתה לספק שירות איכותי, שיבדל אותה מחוויית השירות אליה רגילים משתמשי הסלולר בישראל. "בלי טריקים או שטיקים, בלי הפתעות בחשבונות בסוף החודש", הבטיח בעלי אקספון ו-We4G, חזי בצלאל, במסיבת עיתונאים שערכה החברה בתל אביב. "חברת הסלולר תהיה מחויבת לחברה הישראלית, מכובדת, אהודה ולא שנואה. הלקוחות הם שותפים ולא אויבים. נביא לעולם התקשורת הגינות, שקיפות, מקצוענות, הקשבה ואמינות".

     

    "לא נציע חבילות מסובכת שמבלבלות צרכנים, לא נציע מחיר שחל רק מהמנוי השני", אמר מנכ"ל החברה, יעקב נדבורני. "לא נחייב לקוחות לפני הפעלת הסים, ובטח שלא נחייב במחיר של 99 שקל. לא נחסום גלישה ללקוחות בסוף החבילה ולא נחייב אוטומטית על חבילות גלישה נוספות.

     

    "לא ניתן טאבלטים וסמארטפונים במתנה, לא נמכור שירותי ערך מוסף שעולים ביוקר כמו רינגטונים ופנטונים. לא נגבה סתם ככה 15 שקל על שיחת רומינג מחו"ל כי הלקוח שכח לקנות חבילה. מי שחייב לקנות סלולר מחברת הסלולר או חייב להוריד רינגטון, אנחנו פחות מתאימים לו. מי שרוצה לוודא שהחשבון שלו הוא בדיוק כמו שהחברה הבטיחה, אגורה לא יותר, זה בדיוק המקום בשבילו".

    מנכ
    מנכ"ל חברת We4G, יעקב נדבורני(צילום: רמי זרנגר)

     

    "נעבוד קשה כדי להיות חברה הגונה ושקופה"

    לאחר מכן פירט נדבורני מה כן מתכננת החברה לעשות: "ניתן רשת סלולר איכותית. יש לנו את מקבץ התדרים הרחב ביותר שיבטיח גלישה איכותית. ניתן תמחור משתלם, ובעיקר נעבוד קשה להיות חברה הגונה ושקופה. ההצעות שלנו יהיו ברורות ופשוטות. יהיו לנו מגוון עשיר ומלא של פעולות בדיגיטל והכל יהיה שקוף. כל מה שנציג עושה, ישוקף מיד ללקוח באופן אוטומטי. ניתן שירות 360 מעלות, כולל מענה אנושי של 24 שעות בערוצים טקסטואליים".

     

    האתר של החברה מציג בזמן אמת מידע עדכני על השימושים שבוצעו בחשבון (מספר שיחות, היקף הדאטה שבו נעשה שימוש ועוד) ומאפשר לבצע בצורה עצמאית טווח רחב של פעולות – הזמנת חבילות, עדכון אמצעי תשלום, פתיחה או חסימת שירות ואפילו התנתקות מהשירות בלחיצת כפתור. שירות הלקוחות זמין במגוון ערוצים, ובהם טלפון, מסרים מידיים, אימייל ורשתות חברתיות.

      

    אם הלקוח הגיע לסוף חבילת הגלישה שלו, הגלישה לא תחסם ותחת זו יואט הקצב, כאשר לקוח יוכל להמשיך להשתמש בשירותים חיוניים כמו ווטסאפ, מסנג'ר, סנאפצ'ט, ווייז וטלגרם. "הוא יוכל להמשיך להשתמש בכל האפליקציות הרלוונטיות, ולמעשה לא מתנתק או נאלץ לקנות חבילה נוספות", אמר נדבורני.

      

    החבילות לחו"ל יפעלו במודל שהחברה מכנה "לואו קוסט". "מחיר כניסה לחבילת גלישה בחו"ל גבוה בדרך כלל מ-100 שקל. אנחנו נציע חבילה 0.75 גיגהבייט ב-49 שקל. זה שיפור משמעותי לפוטנציאל הרומינג". בשלב זה, החבילות של החברה לא כוללות שיחות לחו"ל. 

     

    באנו לעשות טוב, לא לעשות מלחמות", אמר בצלאל באירוע. "אנחנו חברה עסקית, אנחנו צריכים רווחיות ומאזן, אף אחד לא יתכחש לזה, אבל לפני הכל אנחנו חברה של בני אדם וחשוב לנו לעשות טוב. אמיתי, חשוב לנו לעשות טוב. חשוב לי במיוחד לעשות דברים משמעותיים וטובים פה בארץ שלנו. אקספון היום היא חברה רווחית מאוד. לא רווחית בצורה חזירית, אבל במסגרת רווחיות סבירה אקספון עושה עבודה נהדרת. 

     

    "גדלנו בשנתיים שלוש האחרונות מ-40 אלף משקי בית ליותר מ-201 אלף משקי בית. נבחרנו כבחרה עם השירות הטוב ביותר, ובכוונתו לשחזר את החוויה גם לשוק הסלולר. אבל לא רק. הסלולר הוא פלטפורמה. אפשר לשים עליה דברים לא טובים, ואפשר לשים עליה דברים אדירים שיכולים לגרום לשינויים בתחומים כמו חינוך, רפואה ושירותים פיננסיים. בכל התחומים האלו נפעל חזק ומהר, כאשר הכוונה היא שבסופו של דבר נהפוך גם לבנק סלולרי".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים