שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    יונדאי חושפת i30N שימושית
    היצרנית הקוריאנית חושפת גרסת N ספורטיבית ל-i30 פאסטבק. עוד לא ברור האם תגיע לישראל
    יונדאי חושפת תמונות ראשונות של ה-i30N פאסטבק, מניסויי נהיגה במסלול נורבורגרינג בגרמניה. מהיבואנית כלמוביל נמסר כי עוד לא ידוע אם ומתי תגיע גרסה זו לישראל, אבל ה-i30N האצ'בק תנחת כאן בסוף השנה.


     

    הפאסטבק היא הדגם השלישי של חטיבת הביצועים הצעירה של היצרנית הקוריאנית, אחרי ה-i30N הרגילה (האצ'בק) והוולוסטר N. בעוד הראשונה תתמודד מול פולקסווגן גולף GTI, הפאסטבק תמוצב כמתחרה של סקודה אוקטביה RS. זאת בעיקר הודות לתא מטען בנפח 450 ליטר, 55 ליטר יותר מה-i30 האצ'בק.

    יונדאי i30N פאסטבק ()
    יחידות ההנעה יהיו זהות לגרסת ההאצ'בק – 2.0 ליטר טורבו בנזין עם 250 כ"ס בגרסת הבסיס, או 275 כ"ס בגרסת Performance pack, בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית בשני המקרים. הביצועים צפויים להיות דומים להאצ'בק, שמזנקת ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות (6.4 שניות בגרסה המוחלשת), בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.


    יונדאי i30N פאסטבק ()
     

    הגרסה החזקה יותר זוכה גם למערכת פליטה אקטיבית, דיפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים גדולים יותר (345 מ"מ מלפנים ו-314 מ"מ מאחור), ולצמיגי פירלי P-זירו במידה 235/35 (לעומת 225/40 בגרסה הרגילה), המולבשים על חישוקי "19 ("18 בגרסה הרגילה).

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים