שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    Be: הרשת של שופרסל שתחליף את ניו פארם - המחירים יירדו, העיצוב עבר מהפך
    בשופרסל מבטיחים סניפי פארם משודרגים: קנייה עצמית דרך מסכים, מותגי קוסמטיקה ואיפור שלא נמכרים בארץ ואלפי מוצרי מותג פרטי. ההבטחה: המחירים יירדו כך ששופרסל שלי תהיה יקרה יותר מניו פארם החדשה. השר אלי כהן היה משום מה בהשקת הרשת המסחרית של רשת המזון הגדולה בישראל: "צרכנים, הכוח בידיכם - אתם יכולים להשוות בין הרשתות השונות". מנכ"ל שופרסל אמר שיהיה דגש על שירות: "לא הכי זול, אבל הכי משתלם"

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    רשת שופרסל השיקה היום (ג') את רשת הפארם החדשה "Be" בהשקעה של 120 מיליון שקל. שופרסל פתחה 10 סניפי "קונספט", שאמורים להיות סניפי הדגל, אשר יציגו את המראה החדש של הרשת - שתחליף את ניו פארם "ז"ל".

     

    מלחמת הפארם: שופרסל נלחמת בסייל של סופר-פארם - אבל ניו-פארם עדיין יקרה

    אושר המיזוג בין שופרסל וניו פארם

     

    הסניפים עוצבו מחדש והם מכילים, בין היתר, מסכים שמאפשרים רכישה באמצעות אפליקציה שנקראת "סרוק וקנה" - בתוך הסניף. המשמעות: הצרכן יוכל לסרוק את המוצר בקופת השירות העצמי ולצאת מהחנות. עם זאת, רק במחצית הסניפים תהיה אפשרות לקנות ב"סרוק וקנה".

      (צילום: מירב קריסטל)
    עמדת סרוק וקנה ברשת Be(צילום: מירב קריסטל)

    עם זאת, למרות ששלטי Be נתלו מעל סניפי ניו פארם ברחבי הארץ, רוב הסניפים טרם שופצו והמחירים בהם עדיין גבוהים. העיצוב החדש יסתיים בעוד כחמש שנים, אולם המחירים יירדו באופן מיידי.

     

    ברשת יימכרו אלפי מוצרים של מותג פרטי בשם Be, שיכלול ביגוד לתינוקות, מסירי איפור ואקססוריז ואפילו גרבוני זוהרה. בנוסף, יימכרו בחנויות מותגי איפור שלא נמכרים בחנויות פיזיות בישראל (אבל כן באונליין) - כמו דה באלם (75-155 שקל), קטריס (9-32 שקל), ofra (שיעלה בין 60-249 שקל) והמותג המוזל של פלורמר פריטי (4.90-24 שקל).

    BE בי ניו פארם ניופארם החדשה שופרסל סניפים רגילים (צילום: מירב קריסטל)
    סניף Be החדש של רשת שופרסל(צילום: מירב קריסטל)

    BE בי ניו פארם ניופארם החדשה שופרסל סניפים רגילים (צילום: מירב קריסטל)
    ביגוד לתינוקות, מסירי איפור ואקססוריז(צילום: מירב קריסטל)

      (צילום: מירב קריסטל)
    יהיו גם גרבונים של זוהרה(צילום: מירב קריסטל)
     

    שופרסל גם תמכור מותג ספא בשם צ'יל שהיא תייצר. בחנויות יהיו מתחמי גברים, ובין היתר יימכר בהן מותג הגברים Morgan's (שיעלה בין 28-89 שקל) ומותג בשם מיסטר בונד ששופרסל תשיק (34-50 שקל).

     

    כמו כן, הרשת תפתח מותג פרטי של תרופות ללא מרשם - ויהיו חוצצים בין התורים בבתי המרקחת עבור פרטיות הלקוחות.

     

    רשת Be תפגע בשופרסל שלי?

    מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, אמר במסיבת עיתונאים שערכה החברה כי ייפתחו 10 סניפי קונספט מדי שנה, ושופרסל תפתח 50 סניפים חדשים - בסך הכול 120 סניפים תוך כשלוש שנים. כעת יש לרשת 72 חנויות. כמו כן, תשיק הרשת אתר אינטרנט למותג Be.

     

    מנכ"ל Be, אורי וטרמן, הוסיף: "בכוונתנו שלמעלה מ-20% ממכירות הרשת יהיו באונליין. חברי מועדון יקבלו הנחה של 5% על המותג הפרטי באתר ובחנויות ו-10% הנחה על חמישה מוצרים משתנים. המשלוח יהיה כמו בשופרסל". לדבריו, "תוך שלוש שנים נכפיל את מחזור המכירות של הרשת, שעמד על 411 בשלושה רבעונים (שב-2018, לפי הערכות, יעמוד על כ-550 מיליון שקל - מ.ק).

     

    אברכהן הבטיח: "אנחנו רוצים לעשות הכל כדי לטפל בסל של הלקוח. מצאנו שהצרכן החדש מחפש נוחיות, שירות. לקחנו רשת קטנה ואמרנו שנביא את בשורת השינוי - נייצר חוויית לקוח חדשה בנראות בשירות, במחירים, בדיגיטל. נעשה הכל כדי לעמוד בהבטחה של פתיחת השוק הזה לתחרות".

    BE בי ניו פארם ניופארם החדשה שופרסל סניפים רגילים (צילום: מירב קריסטל)
    מותגי איפור מחו"ל - בתוך החנות הפיזית(צילום: מירב קריסטל)

    BE בי ניו פארם ניופארם החדשה שופרסל סניפים רגילים (צילום: מירב קריסטל)
    "לא המחיר הכי זול - אבל הכי משתלם"(צילום: מירב קריסטל)

    על השאלה האם מחירי הרשת יהיו נמוכים ממחירי סופר פארם השיב אברכהן: "נביא את המחיר הכי משתלם ללקוח. אני לא אומר הכי זול - אבל משתלם. הלקוח רוצה מחירים מצוינים, אבל הוא לא רוצה רק מחירים אלא גם קשב ושירות. רמת הנאמנות של הלקוחות של שופרסל מאוד גבוהה". אגב, גודל החנויות של Be קטן מסופר פארם ועומד על 600-200 מ"ר.

     

    אברכהן גם השיב בחיוב לשאלה האם מחירי Be יהיו מעתה נמוכים ממחירי הרשת העירונית של שופרסל, שופרסל שלי, שמוכרת לא מעט מוצרי פארם. שופרסל שלי הוא המותג הכי רווחי של שופרסל, וייתכן שפתיחת Be תפגע בו - אך לא בטוח שהמותגים מתחרים באותם צרכנים.

     

    אברכהן גם הצהיר שימכור יותר מותג פרטי - גם ב-Be וגם בשופרסל. "המותג הפרטי של שופרסל זו עוצמה יוצאת דופן. יותר מ-25% מהמכירות בשופרסל הן של מותג פרטי, שהוא איכותי וזול יותר בנטרול הרשתות החרדיות (רשתות יש של שופרסל - מ.ק).

     

    פרזנטור? תמיכה מצדו של שר הכלכלה

    ההשקה נערכה בנוכחות שר הכלכלה, אלי כהן, שהחליט להביע תמיכה ברשת הפארם המסחרית של רשת המזון הגדולה בישראל. השר יצא בקמפיין נגד מחירי הפארם הגבוהים, שכוון נגד מחירי היבואנים וסופר פארם. כהן אמר: "צרכנים, הכוח בידיכם - אתם יכולים להשוות בין הרשתות השונות".

     

    עם זאת, עד כה ניו פארם הייתה לעתים קרובות יקרה יותר מסופר פארם. בשופרסל מבטיחים שכעת זה ישתנה.

     

    שר הכלכלה אלי כהן השקת רשת ניו פארם החדשה של שופרסל (צילום: מירב קריסטל)
    אפילו שר הכלכלה, אלי כהן, הגיע משום מה להשיק(צילום: מירב קריסטל)

    BE בי ניו פארם ניופארם החדשה שופרסל סניפים רגילים (צילום: מירב קריסטל)
    מותג פרטי של תרופות ללא מרשם(צילום: מירב קריסטל)

    יו"ר שופרסל, מאוריסיו ביאור, אמר שאין כיום תחרות בשוק הפארם. "יש לנו את הגב הפיננסי החזק, הניהול הטוב, מרכזי הלוגיסטיקה ואת המותג שלנו. מצד הצרכנים היה פה ביקוש למשהו שונה. שחקן גדול מאוד שמתחרה בהרבה שחקנים קטנים. נביא מוצרים חדשים, רמת שירות חדשה".

     

    אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be, ציין: "גילינו שהצרכן הישראלי ביקורתי יותר, דורש יותר מוצרים גלובליים ושירות יותר דיגיטלי. יהיה מגוון - בחוויית הקנייה באונליין ובמחיר. השקנו אתר סחר עם משלוח במחיר זהה לאתר שופרסל. ב-2019 תתווסף גם שליחות של תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל אונליין".

     

    אשר לאתר הייעודי, לקוחות שופרסל אונליין והאתר של Be יוכלו לאחד משלוחים דרך אתרי האינטרנט ולקבל משלוח משופרסל ו-Be במשלוח אחד ובעלות אחת (30 שקל ו-10 שקלים מעל ל-750 שקל). בכל חנות של שופרסל אונליין (38 חנויות מהן יוצאים המשלוחים) יש מחסן של Be.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים