שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מלחמת הסלולר: we4G מציעה חבילה "לכל החיים" ב-33 ש' בחודש

    החבילה החדשה של מפעילת הסלולר מבית אקספון כוללת 80 ג'יגה-בייט, שיחות והודעות ללא הגבלה ו-200 דקות שיחה לחו"ל. עם זאת, החבילה ל"כל החיים" ב-29 שקל שהשיקה החברה לפני כשנה תוצע מעתה לשלוש שנים בלבד

    מלחמת המחירים בסלולר נמשכת: מפעילת הסלולר we4G מבית אקספון הודיעה כי היא משיקה עוד חבילה "לכל החיים" ב-33 שקל בחודש, הכוללת 80 ג'יגה-בייט גלישה, שיחות והודעות ללא הגבלה, וגם 200 דקות שיחה לחו"ל. המצטרפים לחבילה עד פסח יקבלו גם הטבה חד-פעמית של 1 ג'יגה לגלישה בחו"ל.

     

    מסלול לכל החיים בסלולר? בדקנו את האותיות הקטנות

    HOT מובייל: 29 שקל בחודש ל-100 גיגה - אם תגייסו עבורנו לקוחות

    כל היום על נטפליקס: באילו חברות תגלשו בסלולרי בזול?

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    בנוסף מציעה החברה מהיום עוד שלוש חבילות סלולר:

     

    חבילה ב-29 שקל בחודש, עם הודעות ושיחות ללא הגבלה, ועם 40 ג'יגה גלישה. החבילה תוצע מעתה למשך שלוש שנים במחיר קבוע, ולאחר מכן במחיר 55 שקל בחודש.

     

    חבילה ב-24 שקל בחודש, עם הודעות ושיחות ללא הגבלה, ועם 20 ג'יגה גלישה. החבילה תוצע לשנתיים במחיר קבוע, ולאחר-מכן במחיר 49.90 שקל בחודש.

     

    חבילת סלולר ב-19 שקל בחודש, עם הודעות ושיחות ללא הגבלה, ועם 10 ג'יגה גלישה. זוהי חבילה שהחברה משווקת גם היום: היא מוצעת במחיר קבוע לשנתיים, ולאחר מכן במחיר 49.90 שקל בחודש.

     

    We4G מבטיחה, כי כל הלקוחות שכבר הצטרפו ל"חבילה לכל החיים" שלה ב-29 שקל בחודש ימשיכו ליהנות מחבילה זו, כפי שהתחייבה החברה.

    מנכ
    מנכ"ל חברת We4G יעקב נדבורני. "מגדילים את היצע החבילות"(צילום: רמי זרנגר)

    we4G השיקה את שירותיה באפריל 2018. בפועל, היא הצטרפה לעוד שלוש חברות – גולן טלקום, רמי לוי תקשורת ו-019 מובייל – שמובילות את מגמת המחירים הנמוכים בשוק. הן גם קטנות, גם "רזות" בהוצאות ובעובדים, וגם מתנהלות בחסכנות מרשימה.

     

    גולן ו-we4G (אקספון) שותפות בתחזוקת רשת סלולר פיזית אמיתית, ורמי לוי ו-019 הם מיזמים וירטואליים (MVNO), שרוכשים שירותי סלולר ממפעילות אחרות ומוכרים אותן ברווח נמוך. מבחינת מפעילות הסלולר הוותיקות – סלקום, פרטנר, פלאפון והוט-מובייל – במחירים כאלה אין כדאיות כלכלית לפעילות בשוק, אך בלית ברירה, הן משתפות פעולה בחגיגת ההוזלות.

     

    לדברי המנכ"ל, יעקב נדבורני, "התפיסה של חבילה לכל החיים במחיר קבוע שלא משתנה לעולם, הוכיחה את עצמה. בנוסף, היות ולציבור הרחב ישנם צרכים שונים, החלטנו להגדיל את היצע החבילות, על מנת שכל אחד יוכל למצוא את החבילה המתאימה לו".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים