שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ב.מ.וו הציגה סדרה 1 חדשה. אצלנו בסוף השנה

    ב.מ.וו עברה לראשונה להנעה קדמית במקום אחורית בדגם הקטן ביותר שהיא מייצרת. לישראל היא צפויה להגיע בסוף 2019

    ב.מ.וו חשפה באופן רשמי את סדרה 1 חדשה, דור שלישי לדגם הקטן ביותר של היצרנית הבווארית העובר, לראשונה מאז הושק לפני 15 שנים, מפלטפורמת הנעה אחורית לקדמית. הגעה צפויה לאולם התצוגה של היבואנית - הרבעון האחרון של השנה.

     

     

    סדרה 1 החדשה מבוססת על פלטפורמה משותפת לדגמי מיני ודגמי הפנאי הקטנים (X1 ו-X2) של ב.מ.וו, ותוצע רק במרכב חמש דלתות. בהשוואה לסדרה 1 היוצאת היא רחבה ב-3.5 ס"מ (180 ס"מ), גבוהה ב-1.5 ס"מ (143.5 ס"מ) אבל קצרה ממנה בסנטימטר (432 ס"מ) במרכב ו-2 ס"מ (267 ס"מ) בבסיס הגלגלים. זאת בזמן שנתון המשקל העצמי (1,395 ק"ג בגרסת הבסיס) נותר ללא שינוי.

     

    היצרנית מבטיחה שיפור קטן במרחב המחיה ליושבים מאחור, תודות לתצורת ההנעה והתקנת המנוע לרוחב. תא המטען גדל ב-20 ליטר (380 ליטר) והוא כעת בעל מפתח רחב יותר (בכ-6.5 ס"מ) עם אפשרות לפתיחה חשמלית של הדלת.

     

    ב.מ.וו סדרה 1 ()

    העיצוב החיצוני מזכיר את ה-X2 הנוכחית לרבות יחידות תאורה קדמיות חדות וגדולות, סבכת כליות ענקית ופתחי אוורור מודגשים בקצות הפגוש הקדמי. גם עיצוב הפנים מוכר מדגמים קיימים של היצרנית עם צמד מסכי "10.25 - האחד משמש כלוח מחוונים, השני כמסך מגע הנשלט גם מחוגת iDrive. באירופה יגיעו מערכות בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי כסטנדרט, בעוד בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים יוצעו כאופציה.

     

    ב.מ.וו סדרה 1 ()

    ה-118 הבסיסית תמשיך להשתמש במנוע טורבו-בנזין בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 140 כ"ס (4 כ"ס יותר מבעבר), בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה כפולת-מצמד (שמונה הילוכים אוטומטית בעבר). בגרסה האוטומטית היא תזנק ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות (קיצוץ 0.2 שניות) בדרך ל-213 קמ"ש מרביים.

     

    הגרסה הבכירה היא ה-M135 שנוטשת את מנוע השישה צילינדרים המצוין לטובת יחידת ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 306 כ"ס, 34 כ"ס פחות מה-140M היוצאת. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. הזינוק ל-100 קמ"ש מסתיים ב-4.8 שניות (0.2 שניות יותר), בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.

     

    ב.מ.וו סדרה 1 ()

    ב.מ.וו מבטיחה איכויות דינמיות גבוהות מהמכונית היוצאת תודות למחשב חדש השולט על מערכת בקרת המשיכה והיציבות, המהיר לטענתה פי 10 ביכולת זיהוי אובדן אחיזה. ה-135M תצויד בדיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני, מיתלים קשיחים המנמיכים את המרכב בסנטימטר ותהיה אופציה לבולמי זעזועים אדפטיביים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים