צילום: Shutterstock

ההמבורגר הטבעוני שהפך לסיפור הצלחה

צילום מהחתונה הטבעונית של קימברלי ויואב אלגרבי הביא להם את הזיכיון ללהיט שנמכר ביותר מ–200 מקומות בישראל, ובקרוב יגיע גם לצרכן הביתי. כך הפך ביונד מיט להמבורגר הטבעוני הראשון שמצליח לאתגר גם אצלנו את קציצת הבשר המוכרת


"אשתי ואני פגשנו את ביונד מיט במקרה בתערוכת מזון בקליפורניה, וחשבנו שזה ממש אחלה מוצר. החלטנו להביא אותו לחתונה הטבעונית שלנו בישראל. קנינו 200 המבורגרים, שמנו במזוודות עם מלא קרח, וטסנו להתחתן בארץ ביולי האחרון. כשראינו את ההתלהבות של האורחים, הבנו שזה להיט שכדאי לייבא". כך מספר ל"ממון" יואב אלגרבי, אחד מארבעה שותפים בחברת "קעיא" (KAYA), יבואנית קטנה שזכתה בזיכיון הכי נחשק בשוק המזון היום: ביונד מיט, ההמבורגר הטבעוני שהלהיב את העולם.
premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי +ynet - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?