שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    בוקר ללא סלולרי ללקוחות WE4G

    מנויי אקספון ברחבי הארץ התלוננו על בעיית קליטה ששיבשה קבלה והוצאת שיחות, הודעות וגלישה סלולרית. שיבושים נרשמו גם בשירות הטלפוני

    בוקר ללא סלולרי עם בעיית קליטה ברשת של WE4G (אקספון): לקוחות החברה התלוננו היום (ג') מהשעה 9:00 בבוקר על שיבושים בקבלה ובהוצאת שיחות ברשת ועל ניתוקים גם באינטרנט הסלולרי. גם הטלפון בשירות הלקוחות היה מנותק. WE4GE פועלת בין היתר על גבי רשתות סלקום וגולן טלקום, אך לקוחות חברות אלה לא דיווחו על תקלות.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    שעה בלי ציוצים: תקלה עולמית בטוויטר

    תקלה בפרטנר וב-012 מובייל השפיעה על אלפי לקוחות

    לקוחות פרטנר ללא גלישה: תקלה של 3 שעות

    מלחמת הסלולר: we4G מציעה חבילה "לכל החיים" ב-33 שקל בחודש

     

       (יח
    תקלה בחברת הסלולר WE4G(יח"צ)

    לקוחה אמרה ל-ynet: "הטלפון בשירות הלקוחות לא פעיל. הודעות וואטסאפ מגיעות באיחור, אין לי אפשרות לעבוד כי אני לא מקבלת שיחות והודעות". בעמוד הפייסבוק של החברה כתבה לקוחה אחרת: "אין לי קליטה בכל הקווים שלי. לא מצליחה לפנות אליכם בצ'אט ולא בטלפון".

     

    לקוחה נוספת כתבה: "אין מענה באף ערוץ, מה זה השירות הזה? עדכנו את הלקוחות מה קורה עם הרשת ומה אתם עושים על מנת לפתור את הבעיה". לקוח אחר אמנם כתב: "דיברתי עם שירות הלקוחות, אין עדיין צפי לתיקון", אך החברה עדיין לא פרסמה הודעת הסבר ללקוחות.

     

    הבוקר מסרה החברה ל-ynet כי מדובר בתקלת רשת והיא בטיפול, ובשעות הצהריים נמסר כי התקלה טופלה והרשת חזרה לפעילות מלאה לפני כחצי שעה. "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה", הוסיפו ברשת.


    פורסם לראשונה 30/07/2019 11:09

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים