שתף קטע נבחר

פורשה חושפת קאיין קיצוני והיברידי-נטען

יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית הציגה גרסה היברידית-נטענת לקאיין טורבו-SE בשתי צורות המרכב. ההספק המשולב עומד על 680 כ"ס, הזינוק ל-100 קמ"ש מסתיים תוך 3.8 שניות

פורשה חושפת גרסה היברידית נטענת לקאיין ולקאיין קופה טורבו SE, החזקים והמהירים בהיצע רכב הפנאי הוותיק. לישראל הם לא יגיעו משום שאינם זוכים להטבת המיסוי הניתנת לרכב היברידי.

 

 

יחידת ההנעה זהה לפנמרה טורבו SE ומשלבת בין מנוע V8 טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר מהקאיין טורבו (550 כ"ס), עם מנוע חשמלי מגרסת E הייבריד (136 כ"ס). התפוקה המשולבת עומדת על 680 כ"ס העוברים לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

 

פורשה קאיין טורבו SE ()

למרות שהיחידה החשמלית מוסיפה עוד 315 ק"ג למשקל שחוצה את רף ה-2.5 טון, נתון התאוצה ל-100 קמ"ש עומד על 3.8 שניות, עשירית שניה פחות מגרסאות טורבו רגילות, בדרך ל-295 קמ"ש (9 קמ"ש יותר). פורשה גם מציינת שיפור משמעותי בתאוצת ביניים - 80 ל-120 קמ"ש - המדמה עקיפה ועומדת על 2.4 שניות, קיצוץ של 0.3 שניות.

 

פורשה קאיין טורבו SE ()

מצברים בקיבולת 14.1 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה חשמלי של 32 ק"מ ועד מהירות של עד 135 קמ"ש. זמן הטעינה עומד על כשעתיים וחצי בעמדה מנוהלת. התקנת המצברים מביאה לצמצום נפח תא המטען ב-100 ליטר בקאיין (635 ליטר) בעוד בקאיין קופה (500 ליטר) הוא קטן רק ב-31 ליטר מהגרסה הרגילה.

 

פורשה קאיין טורבו SE ()

פורשה מציידת את הגרסאות האלה ברכיבים שמוצעים בדגמים האחרים כאופציה, לרבות מיתלי אוויר אדפטיביים, מוטות מייצבים אקטיביים המסייעים להפחתת זוויות הגלגול, דיפרנציאל אחורי אלקטרוני מוגבל החלקה ובלמים קרמיים. השינויים הוויזואלים כוללים חישוקי "21 ייחודיים, וגימורים בירוק זרחני לסמלים ולקליפרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים