שתף קטע נבחר

ויקטורי: עליית מחירים ופתיחת סניפים הובילו לצמיחה בהכנסות

רשת הסופרמרקטים פרסמה את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של השנה, לפיהם הכנסותיה עלו בכ-5% ל-447 מיליון שקל. זאת, בין היתר, לאחר שפתחה 3 חנויות חדשות ברמת גן ובחדרה

רשת הסופרמרקטים ויקטורי שבשליטת משפחת רביד ובניהול אייל רביד דיווחה היום (ב') על הכנסות של 446.7 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019, עלייה של 4.8% ביחס לרבעון המקביל ב-2018. פתיחת חנויות חדשות ועליית המחירים הובילו לצמיחה בהכנסות הרבעוניות של הרשת, אך תקן חשבונאי הוביל לירידה ברווח הנקי.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

אושר: ויקטורי ופרשמרקט יוכלו לרכוש 12 סניפים מיינות ביתן

ההיתר ממשרד הבריאות לא התקבל - ויקטורי לא תשקיע בחוות הקנאביס

רשת ויקטורי יוצאת בתוכנית רכישה עצמית בהיקף של 10 מיליון שקל

 

לצמיחה במכירות תרמו פתיחת סניף חדש ברמת גן ושני סניפים בחדרה, וכן העלאות המחירים שביצעו הספקים מתחילת השנה. התחזקות המחירים סייעה לרשת המונה 50 סניפים לרשום צמיחה של 2.4% במכירות החנויות הזהות ברבעון.

רשת ויקטורי: עליית מחירים ופתיחת סניפים הובילו לעלייה של 4.8% בהכנסות (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
רשת ויקטורי: עליית מחירים ופתיחת סניפים הובילו לעלייה של 4.8% בהכנסות(צילום: עידו ארז)
 

למרות עלייה ברווחיות הגולמית והתפעולית, חתמה החברה את הרבעון עם ירידה של 3.7% ברווח הנקי שעמד על 9.3 מיליון שקל, בשל יישום התקן החשבונאי החדש IFRS16. לפני יישום התקן, הציג הרווח הנקי עלייה של 19.1% ל- 11.5 מיליון שקל.

 

החברה תחלק דיבידנד בגובה 5 מיליון שקל, שיתווספו לחלוקת דיבידנדים בגובה 10 מיליון שקל מתחילת השנה.

 

לפי החברה, ההתרחבות מחזקת את כוח המיקוח שלה עם הספקים, והדבר בא לידי ביטוי בעלייה של 5.9% ברווח הגולמי ל- 112.4 מיליון שקל.

 

בשבוע שעבר אישרה הממונה על התחרות מיכל הלפרין את העסקה שבה תרכוש משפחת רביד חמש חנויות מקבוצת יינות ביתן. המנכ"ל רביד מעריך שהחנויות יובילו לעלייה של 15%-20% במכירות וברווח של רשת ויקטורי ב-2020. החברה צפויה להמשיך להתרחב, וכבר חתמה על הסכמים לפתיחת ארבע חנויות נוספות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
סניף של רשת ויקטורי
צילום: ירון ברנר
מומלצים