שתף קטע נבחר

מותג הקוסמטיקה TONYMOLY עולה לאוויר

כשנה לאחר שהושק בישראל ברשת סופר-פארם ובחנות הדיוטי פרי - המותג הקוריאני, המתמחה ברכיבים לא קונבציונליים כמו ריר חלזונות, מתחיל למכור מוצרים ישירות לצרכן. המחירים יהיו זהים ברשתות ובאונליין

מותג הקוסמטיקה הקוריאני עולה לאוויר: כשנה לאחר שהושק בישראל ברשת סופר-פארם ובחנות הדיוטי פרי, מרחיב המותג טונימולי (TONYMOLY) את פעילותו בארץ - ומתחיל למכור מוצרים באופן ישיר לצרכן.

 

מותג הטיפוח הקוריאני טונימולי מגיע לישראל

סופר-פארם תייבא קוסמטיקה מחו"ל ותקצץ מותגים

מותגי האיפור שחייבים להגיע לישראל

 

היבואנית, חברת טטרה פארם - המשווקת גם את המותג הדרמוקוסמטי סבוקלם - העלתה לאוויר אתר סחר אלקטרוני, שמאפשר רכישה של מוצרי האיפור והטיפוח, חלקם מוצרים בלעדיים שימכרו רק באתר האונליין של המותג. המשלוח יהיה בתשלום של 30 שקלים, ומעל הזמנה של 150 שקל בחינם - בתוך שלושה ימי עסקים.

TONI MOLY טוני מולי טונימולי אתר (צילום: יח
אתר טונימולי(צילום: יח"צ)

העבודה על האתר נמשכה כשנה והוא נבנה בהשקעה של כ-250 אלף שקל. בטטרה פארם מצפים להגיע למכירות של מיליון שקל בתוך שנה, רק מפעילות האתר. "ההשקעה הכספית בהקמה לא הייתה גדולה, ובעולמות האי קומרס ההוצאות הקבועות הן הוצאות לוגיסטיקה, שילוח וכוח אדם", הסבירה שרון דובר, סמנכ"לית שיווק טטרה פארם. לדבריה, "אני מאמינה שתוך שנה נחזיר את השקעה והאתר יעבור לרווחיות. יש לנו אתר סחר גם למותג סבוקלם והוא הגיע לרווחיות בשנה וחצי האחרונות".

 

טטרה פארם לא צפויה להרחיב את הפריסה הקמעונאית של TONYMOLY מעבר לנקודות המכירה בסופר-פארם, זאת על אף שברשת הפארם השיקו מותג קוריאני משלהם, SO.KO. "יש לנו פריסה של למעלה מ-200 סניפים בסופר-פארם והוא נכנס לקטגוריית ה-only at - של מוצרים שניתן למצוא רק בסופר-פארם", מוסיפה דובר.

TONI MOLY טוני מולי טונימולי סופר פארם (צילום: יח
טונימולי בסופר-פארם(צילום: יח"צ)

המחירים באתר החדש של טונימולי יהיו זהים למחירי המותג ברשת הפארם ובאתר האונליין שלה. הערך המוסף הוא מועדון הלקוחות שמציע אתר המותג, ובו הלקוחות יוכלו לצבור נקודות ששוות כסף; כמו גם המוצרים הבלעדיים שיושקו רק באתר.

 

"רוצים להיות איפה שהצרכן נמצא"

"אנחנו בעידן של אי קומרס ורוצים להיות איפה שהצרכן נמצא, והוא נמצא גם בקניונים וברשתות הפארם וגם באתרי האונליין. כל מותג צריך היום לתפעל אתר אי קומרס. האתר הוא חלון הראווה של המותג, הלקוחה מקבלת חווית קנייה של משלוח חינם בקניה מעל 150 שקל, עד שלושה ימים באריזה מעוצבת. בכל משלוח היא תקבל אריזה שונה", ציינה דובר.

TONI MOLY טוני מולי טונימולי (צילום: ירון ווינברג)
מוצרי טונימולי(צילום: ירון ווינברג)

 

טונימולי הוא מותג קוסמטיקה מוביל בשוק הקוריאני, שייחודו ברכיבים לא קונבנציונלים כמו ריר חלזונות. הוא מציע אריזות המעוצבות בצורות של חיות, פירות וירקות, ופונה לשוק הצעירות עם מחירים נוחים. אחד האתגרים שהיו לחברה בייבוא המותג לישראל היה העובדה שהגוונים של הקוריאניות בהירים מאד ביחס לגווני העור של הצרכנית הישראלית, ובחברה הקוריאנית יצרו גוונים ייעודיים לשוק הישראלי.

 

 

בטטרה פארם הקציבו בשנת 2019 חמישה מיליון שקל לשיווק ופרסום של טונימולי, ובין היתר העלו קמפיין טלוויזיה למותג הקוריאני. בשנים האחרונות הקוסמטיקה הדרום קוריאנית תופסת תאוצה בישראל כמו גם בעולם. בפייסבוק אף הוקמה לפני שש שנים קבוצת "מכורי איפור וקוסמטיקה קוריאנית/אסייתית", שבה מעל 12 אלף חברים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים