צילום: דנה קופל

ממסעדות וירטואליות ועד שגעון אפייה: הטרנדים הכי חמים בתעשיית המזון

החברה התל–אביבית טייסטווייז, הפועלת בשיטות של בינה מלאכותית, סורקת מיליארדי פוסטים ושיחות על מזון, מתכונים ותפריטים באינטרנט ‑ ועל בסיסם חוזה עבור תאגידי מזון גדולים בעולם את הטרנדים, המזונות וההעדפות של צרכנים. מפיצה על בסיס כרובית, דרך מסעדות וירטואליות ועד פרחים אכילים: שמונה טרנדים שעשו קפיצה עצומה בעקבות הקורונה וכנראה יישארו איתנו גם אחריה


premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי ynet+ - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?