שתף קטע נבחר

שני מכשירים ועט משודרג: הוצג גלקסי נוט 10

סמסונג הציגה את סדרת הדגל החדשה, שכוללת לראשונה שני סמארטפונים בגדלים שונים - נוט 10 פלוס עם מסך 6.8 אינץ' ונוט 10 עם מסך 6.3 אינץ'. שניהם יגיעו גם בגרסאות 5G והם מצויידים בעט המגע S Pen שמאפשר הפעם שליטה במכשיר באמצעות מחוות באוויר. המחיר בישראל: החל מ-4,200 שקלים לגרסת הפלוס ו-3,700 שקלים לגרסה הרגילה

החגיגה הכפולה של סמסונג: הענקית הקוריאנית הציגה הערב (יום ד') בניו יורק את סדרת הדגל החדשה שלה, נוט 10, שכוללת לראשונה דגמים בשני גדלים שונים.

 

צמד מכשירי גלקסי נוט 10 (צילום: יובל מן)
צמד מכשירי גלקסי נוט 10(צילום: יובל מן)

 

 

נוט 10 פלוס, המכשיר היקר והגדול שבסדרה, מצוייד במסך בגודל 6.8 אינץ' (הנוט הגדול ביותר שסמסונג ייצרה) והוא יעלה בישראל 4,200 שקלים. נוט 10 יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' והוא יעלה 3,700 שקלים. שני המכשירים מצויידים כמובן בעט המגע, ה-S Pen, שקיבל השנה יכולות חדשות - למשל שליטה בסמארטפון באמצעות מחוות באוויר.

 

גלקסי נוט 10 פלוס וגלקסי נוט 10 (צילום: סמסונג)
סדרת הנוט 10. גרסת הפלוס מימין(צילום: סמסונג)

  ()
בכניסה לאירוע ההשקה בניו-יורק
"כל אלמנט בגלקסי נוט 10 נועד לאפשר למשתמש להשיג יותר", אמר דיג'יי קו, מנכ"ל ונשיא חטיבת המובייל של סמסונג, "בין אם הם מסיימים פרויקט גדול בעבודה, מצלמים ועורכים וידיאו או משחקים במשחק המובייל האהוב עליהם, גלקסי נוט 10 יעזור להם לעשות את זה בצורה טובה ומהירה יותר". בחברה מתגאים בין היתר ביכולת החדשה של המכשיר להמיר כתב יד לטקסט דיגיטלי בפורמטים שונים, כולל וורד של מיקרוסופט, ובממשק נוח וקל יותר בין הסמארטפון למחשב, שמאפשר להשתמש באפליקציות מובייל על גבי חלון במק או ב-PC.

 

גלקסי נוט 10 פלוס (צילום: סמסונג)
עט משודרג. גלקסי נוט 10 פלוס(צילום: סמסונג)

 

סמסונג מתגאה במיוחד ביכולות הצילום ועריכת הווידיאו של המכשירים החדשים, שכוללים "מצב פורטרט", כמו בסטילס, והתמקדות בסאונד הבוקע מאזור מסויים בפריים. בנוסף, הודגמו יכולות המציאות הרבודה (AR) של סדרת הנוט 10. פיצ'ר בשם AR Doodle מאפשר לצייר אובייקטים תלת-ממדיים עם עט המגע ולהצמיד אותם לאזור מסויים על המסך.

 

 

גלקסי נוט 10 (צילום: gettyimages)
מתגאים ביכולת הווידיאו והעריכה(צילום: gettyimages)

 

שני המכשירים צפויים להגיע לישראל עם ערכת שבבים אקסינוס 9825 מתוצרת סמסונג. בשניהם מצלמה קדמית אחת (חיישן 10 מגה-פיקסל) שנמצאת בתוך חריר בחלק העליון של המסך, מה שאיפשר לייצר מכשירים עם מסכים שנמתחים כמעט מקצה לקצה, ללא מגרעת, בדומה לסדרת הגלקסי S10. המצלמה הקדמית תגיע עם מצב צילום לילה, שאמור לשדרג צילומי סלפי במקומות חשוכים. הנוט 10 פלוס והנוט 10 יימכרו גם בגרסאות 5G, שאינן רלוונטיות לעת עתה לשוק הישראלי. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 9. מה שלא תמצאו כאן זה שקע לאוזניות - גם סמסונג מצטרפת לטרנד שמאלץ את המשתמשים להשתמש במתאם או לעבור לאוזניות אלחוטיות.

 

סמסונג סדרת נוט 10 ()
הנוט 10 פלוס מגיע עם יכולת טעינה מהירה בהספק של 45 וואט, מה שלטענת החברה מאפשר להטעין את סוללת ה-4,300 מיליאמפר-שעה שלו במלואה תוך 30 דקות. הוא מצוייד ב-12 גיגה בייט זיכרון RAM ו-256 או 512 גיגה בייט נפח אחסון. על גבו ארבע מצלמות: עדשה עיקרית עם חיישן 12 מגה-פיקסל, עדשה רחבה עם חיישן 16 מגה-פיקסל, עדשת טלפוטו עם חיישן 12 מגה-פיקסל וחיישן DepthVision שיכול לסרוק עצמים ולייצר מודל תלת-ממדי שלהם. המסך של המכשיר הוא ברזולוציית 3040x1440 והוא תומך ב-HDR10+.

גלקסי נוט 10 פלוס (צילום: סמסונג)
גלקסי נוט 10 פלוס. טעינה מהירה(צילום: סמסונג)


הנוט 10 מגיע עם 8 גיגה בייט זיכרון RAM ו-256 גיגה בייט נפח אחסון. בגרסת ה-5G הוא יגיע עם 12 גיגה בייט זיכרון RAM. המכשיר מצוייד בסוללת 3,500 מיליאמפר-שעה ועל גבו שלוש מצלמות אחוריות: עדשה עיקרית עם חיישן 12 מגה-פיקסל, עדשה רחבה עם חיישן 16 מגה-פיקסל ועדשת טלפוטו עם חיישן 12 מגה-פיקסל. המסך שלו ברזולוציה נמוכה יותר, 2280x1080, וגם הוא תומך ב-HDR10+.

 

המכשירים צפויים להגיע לישראל בעוד כשבועיים. היבואנית סאני תעניק לרוכשים אחריות של שנתיים. הערב תיפתח המכירה המוקדמת ותמורת דמי רישום בגובה של 99 שקלים יקבלו הרוכשים אוזניות בלוטות' של חברת AKG בשווי של 699 שקלים. 

 

סאטיה נדלה על במת סמסונג (צילום מסך)
מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נדלה, על במת סמסונג(צילום מסך)

 

סמסונג הפתיעה כאשר הציגה במהלך האירוע מחשב נייד חדש ודקיק - גלקסי בוק S. המכשיר מצוייד במעבד של קוואלקום עם מערכת הפעלה ווינדוס 10. בחברה טוענים כי לסוללה יש אורך חיים של 23 שעות. "זה לפטופ, עם מהות של סמארטפון", כך הוצג המחשב על הבמה, "והוא משלב את הטוב של שני העולמות". הגלקסי בוק S יהיה זמין לרכישה החל מחודש ספטמבר, במחיר של אלף דולר.

 

הלפטופ החדש הוא תוצר של שיתוף פעולה הולך ומתרחב בין סמסונג לבין חברת מיקרוסופט, שהמנכ"ל שלה, סאטיה נאדלה, התארח באירוע. נדלה תיאר חשיבה מחדש על עולם האפליקציות והשירותים שמיוצרים עבור כל מכשיר בנפרד, והסביר כי יחסי הגומלין בין שתי החברות ילכו ויעמיקו, בניסיון למצוא דרכים חדשות לפתח מוצרים שמיועדים לשימוש חוצה-פלטפורמות. "זאת רק ההתחלה, יש עוד הרבה מה לעשות ואנחנו מאוד מתרגשים מהשותפות הזאת", אמר נדלה.

 

השעון החכם והטאבלט החדשים (צילום: סמסונג)
הטאבלט והשעון החכם החדשים(צילום: סמסונג)

 

 

 

 

בשבוע שקדם לאירוע בניו יורק השיקה סמסונג שני מכשירים נוספים: גלקסי טאב S6, טאבלט דגל חדש עם מסך בגודל 10.5 אינץ' שאמור לתת פייט לאייפד פרו של אפל. הטאבלט החדש יגיע לחנויות בספטמבר ויעלה החל מ-649 דולר. בנוסף, הכריזה סמסונג על שעון חכם, גלקסי ווטש אקטיב 2, שיגיע בגדלים 40 ו-44 מ"מ עם חיבוריות בלוטות' או LTE. הוא יגיע למדפים ב-27 בספטמבר ויעלה החל מ-279 דולר. השעון אמור לאפשר בעתיד ביצוע בדיקת אק"ג, אך סמסונג טרם קיבלה את האישורים הנדרשים לכך.

 

ביקוש נמוך למכשירי הדגל 

סמסונג היא יצרנית הסמארטפונים הנמכרת בעולם. לפי נתוני חברת המחקר IDC, ברבעון השני של 2019 אחזה הענקית הקוריאנית בנתח שוק של 22.7 אחוזים - עלייה של 5.5 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, הרווח התפעולי של החברה באותו רבעון צנח ב-56 אחוזים בגלל ביקושים נמוכים למכשירי הדגל היקרים שלה ולשבבי הזיכרון שהיא מייצרת. בחברה מקווים שהנוט 10, הגלקסי פולד ומכשירים חדשים בסדרת הביניים A (שנמכרים היטב בעולם ובישראל) יחזירו אותה למסלול הנכון.

  

הכותב הינו אורח חברת סמסונג בניו יורק

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סמסונג
גלקסי נוט 10 פלוס וגלקסי נוט 10
צילום: סמסונג
מומלצים