שתף קטע נבחר

מצטרפת לטרנד: זוגלובק משיקה סדרת מוצרים טבעוניים

החברה, שמזוהה בעיקר עם בשר ונקניקים, קורצת גם לטבעונים ולצמחונים ומתכננת לשווק את המוצרים בעתיד גם בעולם. "עברו חודשים ארוכים של פיתוח", מסרו בחברה

חברת המזון זוגלובק, המזוהה בעיקר עם בשר ונקניקים, חנכה היום (ג') מותג טבעוני שילווה סדרת מוצרים טבעוניים תחת השם זוגלו'ס (ZOGLO`S).

 

מסתמנת פשרה בייצוגית: זוגלובק תתן הנחות על מוצרים לטבעונים בגובה 1.5 מיליון ש'

זוגלובק מפטרת עשרות עובדים

 

הסדרה תכלול בשלב הראשון בורגר 3 פטריות, קינואה ועדשים ללא גלוטן, שניצל ירוק ברוקולי, תרד וזרעי פשתן ללא גלוטן, שניצל תירס עם טופו ללא גלוטן, נקניקיות מבוססות צמחים עשירות בחלבון בטעם עשיר ובעתיד גם שניצל דק מבוסס צמחים עשיר בחלבון.

סדרת המוצרים הטבעוניים החדשה של זוגלובק (צילום: סטודיו זוגלובק)
סדרת המוצרים הטבעוניים החדשה של זוגלובק(צילום: סטודיו זוגלובק)

היוזמה לסדרה הטבעונית מגיעה מהזרוע הבינלאומית של החברה, בהובלת יעל אנדר-זוגלובק, שמשווקת כבר 30 שנה בצפון אמריקה את המותג הקנדי זוגלו'ס למוצרים מן הטבע.

 

"מדובר בטרנד עולמי שמקובל מאוד בעולם", אומרת יעל זוגלובק, מבעלי החברה. "הכוונה שלנו היא לשווק את זוגלו'ס בהמשך ברחבי העולם וישראל זו יריית הפתיחה למהלך. הערכים שעמדו לנגד עיננו כשפיתחנו את הסדרה היו איכות וטעם, אלו מוצרים שעשויים מרכבים צמחיים כגון - קינואה, עדשים, פטריות מסוגים שונים, זרעי פשתן ועוד המקנים למוצרים איכויות תזונתיות יוצאות דופן. האתגר הגדול היה להביא מוצרים שהם גם איכותיים וטעמים ולא פחות חשוב במחירים נוחים. זה דרש חודשים ארוכים של פיתוח".

 

לדברי אלי זוגלובק, יו"ר ומנכ"ל החברה, "הבנו שהצרכן מחפש אלטרנטיבות חדשות בתחום המוצרים הצמחוניים והטבעוניים".

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: סטודיו זוגלובק
זוגלובק מוצרים טבעוניים
צילום: סטודיו זוגלובק
מומלצים