שתף קטע נבחר

תמורת 2 מיליון ש': נאמני הוניגמן הגישו בקשה לאשר מכירת TNT

בבקשת האישור צויין כי "לעמדת הנאמנים, יש משום צעד חשוב נוסף בהבראת החברה, שכן ככל שיאושר המכר ימשיכו לפעול שניים מתוך שלושת המותגים של החברה (הוניגמן קידס ו-TNT) ולכל הפחות 65 חנויות ימשיכו להפעיל מותגים אלה באמצעות מאות מעובדי הרשת"

עכשו זה סופי: נאמני רשת הוניגמן פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב לקבלת אישור למכירת המותג של הרשת TNT, וכן 26 חנויות של המותג תמורת כ-2 מיליון שקל. הפנייה הוגשה לשופט חגי ברנר, שיכריע בבקשה.

 

הצעה מפתיעה לרכישת הוניגמן נשים ו-TNT; המציעים: רוכשי רשת האופנה מישמיש

אושרה מכירת 38 סניפי הוניגמן לרשת KIWI

המשבר בענף האופנה: צו כינוס נכסים לבעלי רשת הוניגמן

 

הנאמנים מציינים כי "לאחר מאמצים רבים מצד הנאמנים אשר נשאו פרי לבסוף, מובאת לאישור הצעה זו, שיש בה כדי לשמר את המותג TNT יחד עם מרבית חנויות המותג, באופן שיאפשר לא רק את שימורו של המותג כי אם גם את המשך העסקת הרוב המכריע של עובדיו באותם תנאי העסקה.

 

"בכך, לעמדת הנאמנים, יש משום צעד חשוב נוסף בהבראת החברה, שכן ככל שיאושר המכר ימשיכו לפעול שניים מתוך שלושת המותגים של החברה (הוניגמן קידס ו-TNT) ולכל הפחות 65 חנויות ימשיכו להפעיל מותגים אלה באמצעות מאות מעובדי הרשת".

 

נציין כי הרוכשים הפונטציאליים של החברה, לגביהם מבוקש לאשר את ההצעה והם גם זכייני הרשת, הינם עלי חיאדרה, מוחמד אבו יונס, איאד אבו יונס ומגדי חיאדרה. כמו כן, הנאמנים, עו"ד קרן רייכבך סגל, פיני יניב ורו"ח בועז גזית, טענו בבית המשפט כי הצעת רכישה נוספת מחברת זיקו סקיי (רכשה לאחרונה חלקים מרשת האופנה מישמיש) התייחסה לכמות של עד 60 סניפים, אך זו התבררה לבסוף כלא אטרקטיבית.

 

כזכור, רק לפני שבועיים אישר השופט ברנר מכירת 38 סניפי הוניגמן לרשת KIWI שבבעלות חברת אבני שוהם אופנה. האחרונה רכשה למעשה את מותג הוניגמן קידס וחנויות ברשת. העובדים ברשת מיוצגים על ידי עוה"ד אופיר רונן וגלילה הורנשטיין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים