שתף קטע נבחר

סכנת חיים בעזריאלי שרונה - אריח זכוכית עצום נפל לקרקע; אין נפגעים

האריח, באורך 4.5 מטר וברוחב של כמטר וחצי נפל ממרומי המגדל. בנס לא היו נפגעים. עזריאלי: "מינינו בודק מיוחד שיבחן את נסיבות המקרה"

סכנת חיים מהמגדל הגבוה בישראל: עוברי אורח שחלפו אתמול (ב') בסביבות השעה 15:00 ברחבת מגדל עזריאלי שרונה נדהמו כשלפתע נפל ממרומי המגדל אריח זכוכית עצום והתנפץ לנגד עיניהם, בנס ללא נפגעים.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

סכנת חיים בבניין קריית הממשלה בת"א: חלון צנח לקרקע

הפקק של עובדי הממשלה בת"א: "באיזו רכבת נגיע - זו שנתקעת כל הזמן?"

מנכ"ל אפריקה מגורים: "כחלון הוריד לנו את רמת הסיכון"

 

מגדל המשרדים, המתנשא לגובה של 255 מטר על פני 61 קומות, הושק בחגיגיות לפני כחצי שנה ומאכלס כיום חברות בינילאומיות מובילות בהן איירון סורס, פייסבוק, אמאזון ועוד. למגדל צורה גיאומטרית ייחודית היוצרת מראה של מגדל הסובב על צירו, כשמבחוץ מחופה המגדל באריחי זכוכית גדולים באורך של כ-4.5 מטר וברוחב של כמטר וחצי.

אריח הזכוכית שנפל ממגדל עזריאלי ()
אריח הזכוכית שנפל ממגדל עזריאלי
 

אחד העובדים במקום, אורי בנד (31), נדהם לגלות אתמול את שברי הזכוכית מחוץ למגדל, כשביקש לצאת ממנו בסוף יום העבודה. לדבריו, האריחים צנחו מהקומה ה-40, כשזו כבר הפעם השלישית שהדבר מתרחש.

 

"רציתי לצאת מאחת היציאות, אבל תחמו את כל היציאה בסרט ואמרו לי שאני יכול לצאת רק אם אחבש את קסדת האופניים שלי", הוא מספר. "כשיצאתי פשוט ראיתי שברי זכוכית מכל עבר, שהתפזרו לרדיוס של 50 מטר. זו ממש סכנת נפשות. כשאריח זכוכית עצום כזה נופל מגובה רב, זה פשוט יכול להרוג בן אדם. זו כבר הפעם השלישית שהאריחים פשוט נופלים והתחושה היא שהנהלת המגדל לא עושה מספיק. אמורים לדאוג לביטחון שלנו".

 

את מגדל עזריאלי שרונה עיצב היזם והאדריכל דוד עזריאלי בשיתוף עם משרד משה צור אדריכלים, והוא תוכנן ופותח לצורתו הנוכחית בידי יו"ר הקבוצה דנה עזריאלי.

 

תגובת הנהלת עזריאלי: "מגדל עזריאלי שרונה נבנה תוך הקפדה על הסטנדרט הבטיחותי המחמיר ביותר. מינינו בודק מיוחד שיבחן את נסיבות המקרה".

 

"סכנת מוות כתוצאה מנפילת חלונות פתחי החירום"

בחודש שעבר דיווחנו כי לא הרחק משם, בבניין קריית הממשלה בדרך מנחם בגין 125 תל אביב, התנפץ חלון פתח חירום מהקומה ה-12 במגדל ונחת ברחוב ההומה - בנס ללא נפגעים. אחד מהעובדים סיפר אז כי גם במקרה זה, אין זו הפעם הראשונה שזה קורה. במכתב תלונה ששלח לעירייה תחת הכותרת "סכנת מוות כתוצאה מנפילת חלונות פתחי החירום", ביקש העובד חקירה הנדסית בנושא.

 

"מדובר במסגרת במשקל של 50-60 קילו, ואפילו יותר", סיפר בשיחה עם ynet. זה מטורף שזה נמשך כבר כמה שנים ולא מצליחים לפתור את זה". מחברת אפריקה ישראל, שהבניין בבעלותה, נמסר אז בתגובה כי הם מקפידים לבצע בדיקות ולהנחות את העובדים באשר לתפעול החלונות, וכי המקרה שאירע נמצא בבדיקת החברה המתקינה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריח זכוכית נפל מ מגדל עזריאלי
מומלצים