שתף קטע נבחר

חיים הורוביץ ועידו חג'ג' משקיעים 3 מיליון שקל נוספים ביוניבו

מדובר בהשקעה שנייה בחברת הקנאביס הרפואי לבנו של מייסד טבע המנוח, המשמש היו"ר שלה, ובהשקעה שלישית ליזם הנדל"ן. וגם: אריק פינטו במסר ספורטיבי למחליף דב קוטלר ומסיבת האקזיט של חברת הסייבר הישראלית

ממשיכים להשקיע בקנאביס רפואי

יזם הנדל"ן עידו חג'ג' ואיש העסקים חיים הורוביץ, בנו של מייסד טבע המנוח אלי הורוביץ, מעמיקים את ההשקעה בחברת הקנאביס הרפואי יוניבו - למרות שהמניה צנחה בכמעט 50% בשלושת החודשים האחרונים. חג'ג', שכבר הוכרז כבעל עניין בחברה, משקיע בה יחד עם הורוביץ, שמונה ליו"ר הדירקטוריון שלה לפני כחודשיים, שלושה מיליון שקל.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

בתיה ועידן עופר מציגים: עשור לנישואין במיקונוס

לא רק נטפליקס: מי רוכב על ההצלחה של בית הנייר

יו"ר חברת החשמל יפתח רון טל נשאר צמוד לכלבתו - גם בישיבות הדירקטוריון 

 

מדובר בהשקעה השלישית של חג'ג' בחברה שבשליטת גולן ביטון, לאחר שבמסגרת השקעתו הראשונה רכש, יחד עם שותפים, מניות ואופציות בסך שישה מיליון שקל, ובמסגרת ההשקעה השנייה רכש מניות ואופציות בסכום של שני מיליון שקל ללא שותפים. עבור הורוביץ זוהי השקעה שנייה. נזכיר כי לפני כשלושה חודשים הצטרף לחברה גם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, כמשקיע וכיועץ מקצועי.

עידו חג'ג' ו חיים הורוביץ (צילום: טל צ'יקורל, נמרוד גליקמן)
עידו חג'ג' וחיים הורוביץ(צילום: טל צ'יקורל, נמרוד גליקמן)

 

אסיסט מפינטו לקוטלר

מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, אריק פינטו, שמציין שלוש שנים לכהונתו ושלושה חודשים להודעתו על פרישתו, לא ויתר על חגיגה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל, שזכתה באליפות אירופה עד גיל 20. זאת בשל היותו חובב ספורט, ולא פחות משום שהבנק הוא מעניק החסות הראשי של הנבחרת. "נמשיך ללוות את הספורט הישראלי ולתמוך בספורטאים", יידע המנכ"ל רגע לפני הפרישה. אליך – דב קוטלר

רכילות עסקית דני אבדיה (שחקן הנבחרת), אריק פינטו.  (צילום: אביב גוטליב)
דני אבדיה (שחקן הנבחרת) ואריק פינטו (צילום: אביב גוטליב)

 

מסיבת אקזיט

אחרי שנמכרו במאות מיליוני דולרים לענקית האבטחת המידע האמריקנית, חברת פאלו אלטו, החליטו מייסדי חברת הסייבר הישראלית טוויסטלוק - בן ברנשטיין ודימה סטופל - לארגן מעכשיו לעכשיו מסיבת אקזיט ל-100 העובדים. הלוקיישן: בית השמחות בתל אביב. על הבמה: רד בנד מארחים את אסף אמדורסקי. על הקייטרינג: אסף גרניט וצוות שפים שמאכילים את האורחים מהכף ישר לתוך הפה. על ההפקה: חברת קונטקט פרימיום שמתמחה באירועי הייטק.

 

פתחו את המסחר

בכירי חברת אלטשולר שחם גמל ופנסיה זכו אתמול לפתוח את המסחר בבורסה בתל אביב לרגל הנפקת מניות החברה, המנהלת נכסים בהיקף של 95 מיליארד שקל. לחצו על הפעמון: הסמנכ"לית אסנת ענתבי, המשנה למנכ"ל שרון גרשביין, המנכ"לים רן שחם ויאיר לוינשטיין והמייסד קלמן שחם.

לחצו על הפעמון: הסמנכ
לחצו על הפעמון: הסמנכ"לית אסנת ענתבי, המשנה למנכ"ל שרון גרשביין, המנכ"לים רן שחם ויאיר לוינשטיין והמייסד קלמן שחם(צילום: עורמ מסינגר)
 

 

גנץ מתחבר לתוצרת הארץ

בני גנץ, יו"ר כחול לבן, ממשיך בניסיונות לצבור תומכים. הפעם הגיע לדירה שכורה של סטודנטים, חברי קהילת תוצרת הארץ בלוד, כדי לשמוע מהם על פעילות הארגון שעוסק בהתיישבות צעירים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. הוא גם דאג שבמקום ובזמן יהיו נוכחים יובל בדולח וליאור ז'ורנו, מנכ"לי הארגון. 

רכילות עסקית ליאור ז'ורנו, בני גנץ, יובל בדולח (צילום: יח
ליאור ז'ורנו, בני גנץ ויובל בדולח(צילום: יח"צ)

 

הוקרה למאמצי לוחמים

מאות מנהלי חברות וארגונים, מפקדים בצה"ל ותורמים מהארץ והעולם נפגשו אמש בקריה בתל אביב באירוע ההוקרה השנתי לפרויקט אמץ לוחם של קרן יחד למען החייל, שהתקיים תחת הקונספט: עם בונה צבא בונה עם. הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, פתח במשפט מעורר מחשבה: "האופן בו העם מתייחס לצבא שלו משקף בראש ובראשונה את מה שהוא חושב על עצמו".

 

מאז הקמת פרויקט אמץ לוחם הועברו ליחידות הלוחמות כ-200 מיליון שקל שנתרמו על ידי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), תורמי האגודה למען החייל בבריטניה ו-66 חברות במשק הישראלי. השתתפו: אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות ונשיא אמץ לוחם; אלוף (מיל) אבי מזרחי, יו"ר אמץ לוחם; אלוף (מיל') יורם יאיר-ייה, יו"ר יחד למען החייל; המנכ"ל ירון בארי; תא"ל (מיל') יחיאל גוזל, מנכ"ל קרן יחד למען החייל; ורדה דרוקר, מנהלת פרויקט אמץ לוחם; ואלון אבן, סגן מנהל FIDF בישראל.

אלוף (במיל') יורם יאיר ייה, הרמטכ
אלוף (במיל') יורם יאיר ייה, הרמטכ"ל אביב כוכבי וורדה דרוקר(צילום: קרן ידידות טורונטו)
 

עוד נכחו: ד"ר סאמר חאג' יחיא, יו"ר בנק לאומי הנכנס; טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט, שלקחה טייק עם ענבל מן – המג"דית של הגדוד אותו הוט מאמצת; חיים גבריאלי ואייל מילס מתנובה; רונן בראל ואריה פונדק מארנסט אנד יאנג;  ונגה קינן, בעלים ויו"ר פורום מנהלי הכספים.

  טל גרנות, ורדה דרוקר, ענבל מן ונגה קינן (צילום: סיון פרג')
טל גרנות, ורדה דרוקר, ענבל מן ונגה קינן(צילום: סיון פרג')

  אבי פישר, סאמר חאג' יחיא, יורם יאיר ייה (צילום: סיון פרג')
אבי פישר, סאמר חאג' יחיא, יורם יאיר ייה(צילום: סיון פרג')
  

 

הוקרה לעמותות לקידום משפחות

הקרן הפילנתרופית ידידות טורונטו ערכה השבוע בירושלים אירוע הוקרה לעמותות שהפעילו בשנים האחרונות את תוכנית קידום משפחות - תוכנית להעצמת עמותות המלוות משפחות מתחת לקו העוני. באירוע הוצגו לראשונה הישגי התוכנית בשש שנות קיומה. עד כה השקיעה הקרן קרוב ל-90 מיליון שקל בנושא. בנוכחים: משה שפירא, מנכ"ל הקרן ידידות טורונטו; דודי קוכמהייסר; מנכ"ל פעמונים; יהודה עם שלם, מנכ"ל כתף לכתף; וטלי קדוש שפריר, סמנכ"לית עמותת IT-WORKS.

 דודי קוכהייסר, משה שפירא, יהודה עם שלם וטלי קדוש שפריר (צילום: קרן ידידות טורונטו)
דודי קוכהייסר, משה שפירא, יהודה עם שלם וטלי קדוש שפריר(צילום: קרן ידידות טורונטו)
   

 

משטראוס לעד 120

דליה מנדלמן זוננפלד מונתה למנכ"לית הבית בת"א של רשת הדיור המוגן עד 120 בניהולו של אבי קלפה. לפני כן שימשה מנכ''לית יקבי כרמל, תפקיד ממנו פרשה לאחר כשנה וחצי ככל הנראה על רקע חילוקי דעות עם בעלי היקב. בנוסף כיהנה כמנכ''לית בקבוצת תדהר השקעות, כמנכ''לית חטיבת הקפה בשטראוס וכמנהלת בביקור רופא.  

רכילות עסקית דליה מנדלמן זוננפלד (צילום: יח
דליה מנדלמן זוננפלד(צילום: יח"צ)

 

פרדו ממסד את אלפרוביץ

לאחר ההודעה של המינוי של תמיר פרדו, לשעבר ראש המוסד, לתפקיד יו"ר חברת Cann10 - המפתחת ומשווקת מוצרים וטכנולוגיות מתחום הקנאביס הרפואי - הודיעה החברה על מינויו של אורי אלפרוביץ לתפקיד המנכ"ל. אלפרוביץ שימש יועץ בתחום הפיתוח העסקי למספר חברות רפואיות שונות ולחברת הקנאביס הרפואי קנאביקס. 

אורי אלפרוביץ (צילום: יח
אורי אלפרוביץ(צילום: יח"צ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל צ'יקורל, נמרוד גליקמן
עידו חג'ג' וחיים הורוביץ
צילום: טל צ'יקורל, נמרוד גליקמן
מומלצים