החצאית שהפכה לאהובת המפורסמות. קמי ראזה, כוכבת "אמילי בפריז", לובשת מיו מיו

חיפושי האופנה הגדולים של 2022: מהמיקרו מיני של מיו מיו ועד הבגדים של בלה חדיד

אתר Lyst מגלה מי המותגים והמתלבשים שכיכבו בחיפושים של 200 מיליון גולשים השנה. כפכפי נוחות וחצאית קצרצרה במיוחד הפכו לסגנון מבוקש, ואיזה מפורסמים בלטו בלבושם?

פורסם:
חצאית המיקרו-מיני של מיו מיו, תצוגת ההוט קוטור של בלנסיאגה, תיק הניילון מדגם Re-edition 2000 של פראדה, טרנד הברבי-קור ומגמות אופנה בולטות אחרות של 2022, מופיעות בסיכום החיפושים השנתי של פלטפורמת הקניות העולמית Lyst – שמסכמת את הרגעים החשובים והגדולים של השנה באופנה. הדו"ח שמבוסס על חיפושים שערכו 200 מיליון המשתמשים של Lyst, קבע כי המותג הבולט של 2022 הוא מיו מיו, שאשתקד הציגו בשבוע האופנה בפריז את חצאיות המיקרו-מיני בקולקציית אביב-קיץ 2022, אשר הפכו מיד ללהיט על מפורסמות, בשערי מגזינים ובחנויות עצמן, עם עלייה של 49 אחוז במכירות המותג. יחד עם נעלי הבלרינה השטוחות של בית האופנה, שנבחרו גם הן לאחד מהלהיטים של 2022, מיו מיו סללו את דרכם לצמרת.
8 צפייה בגלריה
תצוגת סתיו-חורף 2022-23 של מיו מיו
תצוגת סתיו-חורף 2022-23 של מיו מיו
חצאית המיקרו-מיני ממשיכה בתצוגת סתיו-חורף 2022-23 של מיו מיו
(צילום: Getty Images)

8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס ומשין גאן קלי
מייגן פוקס ומשין גאן קלי
מייגן פוקס מדגמנת את טרנד הברבי-קור
(צילום: Getty Images)

אתר האופנה הבריטי שנוסד ב-2010 מפרסם מדי רבעון את המותגים החמים בעולם על פי החיפושים בו, ומדי שנה מסמן מגמות בולטות. הנה כמה מהן: את לוגו השנה קטף מותג האופנה האיטלקי דיזל, שבשנה החולפת החל להציג בקביעות בשבוע האופנה של מילאנו בהובלתו של המנהל האמנותי גלן מרטנז; מתלבשת השנה היא בלה חדיד; הכוכבת העולה של 2022 היא סידני סוויני המוכרת מסדרת הטלוויזיה "אופוריה"; ורגע השטיח האדום של השנה שייך לקים קרדשיאן בגאלה של המטרופוליטן, כשהגיעה לבושה בשמלה המפורסמת של מרילין מונרו והובילה לסערה גדולה לאחר שפורסם כי היא גרמה נזק לשמלה האייקונית וההיסטורית.
8 צפייה בגלריה
בלה חדיד בפסטיבל קאן, 2022
בלה חדיד בפסטיבל קאן, 2022
מתלבשת השנה. בלה חדיד בפסטיבל קאן, 2022
(צילום: Getty Images)

8 צפייה בגלריה
סידני סוויני בטקס האמי, 2022
סידני סוויני בטקס האמי, 2022
הכוכבת העולה של 2022. סידני סוויני
(צילום: Getty Images)

בתואר נעלי השנה זכה דגם Boston Clogs של בירקנשטוק, שראה עלייה של 593 אחוז בחיפושים בששת החודשים הראשונים של 2022. הכפכפים הקלאסיים של המותג הפכו השנה לאחד הטרנדים הבולטים, בחיזוקן של משפיעניות ומפורסמות כמו קנדל ג'נר וקריסטן סטיוארט שלא זזות בלעדיהם. לשיתוף הפעולה של השנה, נבחר החיבור בין בית האופנה ג'קומוס של המעצב סימון פורטה ג'קומוס ומותג הספורט נייקי. דווקא הנעליים של המותג Yeezy משיתוף הפעולה הארוך בין אדידס לקניה ווסט נפקדו מרשימת החיפושים המובילים של השנה - נתון מפתיע למדי, כל שכן לאחר פרשת ההיפרדות העסקית שוודאי הייתה צפויה להביא לעלייה במכירות.

ומה צפוי לנו ב-2023? שלושה מותגים סימנו ב-Lyst: לואר, אמש ו-Mônot של המעצב הלבנוני אלי מזרחי, שעליו כתבנו לא מעט השנה בזכות השמלות ה"מסוכנות" בעיצובו, עם חיתוכים שלא משאירים מקום לדמיון ורשימה ארוכה של כוכבות שבחרו ללבוש אותו על השטיח האדום.
8 צפייה בגלריה
קאט גרהאם לובשת MÔNOT
קאט גרהאם לובשת MÔNOT
המותג הגדול של השנה הבאה? קאט גרהאם לובשת MÔNOT
(צילום: Getty Images)

בתוך כך, שווה להתעכב על הנעליים שלטעמנו צפויות להיות הלהיט של השנה הקרובה. מחר (חמישי) תשיק חברת נייקי במסגרת פסטיבל האמנות "ארט בזל" במיאמי את דגם Nike Air Terra Forma שעוצב על ידי וירג'יל אבלו, שהלך לעולמו לפני שנה בדיוק. הנעליים מציגות את עולמו האסתטי של אבלו ותוכלו לזהות בהן אלמנטים שהופיעו בשיתופי פעולה נוספים שלו עם המותג, כמו שילובי צבעים מפתיעים, משיחות צבע אבסטרקטיות ואזיקון בולט.
הנעליים החדשות של נייקי שעוצבו על ידי וירג'יל אבלו

עמוד האינסטגרם של נייקי הקדיש לאבלו השבוע פוסט לציון יום מותו, שבו נכתב: "וירג'יל לא היה רק מעצב אופנה, אדריכל או משתף פעולה יצירתי ומהפכני. הוא היה אדם עם חזון שהראה שהכול אפשרי. הוא העצים ילדים, תמך בנשים והיה גשר בין ספורט ואופנה, שני עולמות שבעבר נחשבו לגלקסיות נפרדות. הוא הראה לנו שגם אנחנו יכולים לעשות את זה, הוא היה קסם טהור".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button