שתף קטע נבחר

סניף KFC נפתח בנצרת: ביקרנו וטעמנו

אחרי היעדרות של 8 שנים מישראל, פתחה רשת המזון האמריקאית KFC - קנטקי פרייד צ'יקן - סניף ראשון בישראל ומתכננת רשת של סניפים לא כשרים. אז איך הטעם? יצאנו לבדוק

הסניף הראשון של רשת המזון האמריקאית KFC - קנטקי פרייד צ'יקן - נפתח רשמית היום (ב') בנצרת. כבר עכשיו נמצאים עוד שלושה סניפים בתהליכי בנייה שמתוכננים להיפתח בקרוב באזור תל אביב ובאר שבע, וברשת מדוחים על כוונה להציף את הארץ בסניפים של הרשת.

סניף KFC בנצרת (צילום: יהודה נהר)
סניף KFC בנצרת(צילום: יהודה נהר)
 

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

 

רשת KFC פעלה בעבר בישראל, ונסגרה בשנת 2012 אחרי שנחלה כישלון. כיום, היזמים החדשים מהמרים על הצלחה, ושמים את כל הז'יטונים שלהם על הבדל אחד חשוב ועיקרי – המתכון לעוף המטוגן: אם בעבר נעשו ההתאמות לשוק הכשר בישראל, דבר שיצר הבדל משמעותי בין המנה המקורית המוכרת לקהל הישראלי מחו"ל, לבין מה שקיבלו בארץ, הרי שהפעם הרשת לא מעגלת פינות גם במחיר הכשרות, ומגישה עוף מטוגן שנעשה על פי המתכון המקורי של קולונל סאנדרס. כל הסניפים שייפתחו בישראל לא יהיו כשרים.

KFC (צילום: יח
KFC - דלי של עוף מטוגן(צילום: יח"צ)
  

בעוד שעל סיבת הכישלון לניסיון הקודם של הרשת בישראל עוד אפשר להתווכח, על הצלחת המתכון המקורי - הנמכר במעל 23,000 מסעדות הרשת הפזורות ב-141 מדינות שונות בעולם, קצת יותר קשה להתווכח.

 

ואיך הטעם? בדקנו

בעלי הרשת מצהירים כי מה שמוביל אותם כאן יותר מכל שיקול אחר הוא הטעם, אז יצאנו לנצרת לבדוק. המתכון הסודי מורכב הפעם מ-11 תבלינים שונים, ודרך ההכנה מתחילה בטיפול בעוף עצמו ומסתיימת בהרכב הבלילה, הציפוי והטיגון.

סניף KFC בנצרת (צילום: יהודה נהר)
(צילום: יהודה נהר)
סניף KFC בנצרת (צילום: יהודה נהר)
סניף KFC בנצרת - מיקום נגיש לתושבי הצפון(צילום: יהודה נהר)
מיקום הסניף הראשון, ברחוב פאולוס השישי בעיר נצרת, הוא לא מיקום קלאסי לסניף ראשון, אבל עם זאת מיקום נגיש לקהל באזור הצפון. הסניף מעוצב ומשרה תחושה של חדשנות, והוא מזמין ומרווח למדי. את ההזמנה אפשר לבצע בעמדה ממוחשבת (כזו המוכרת מרשתות אחרות, כמו מקדונלד'ס) או ישירות בקופה, וזמן ההמתנה לארוחה אמור כאן לעמוד על 2-5 דקות.

דאבל טאוור קולנל בורגר (צילום: יהודה נהר)
דאבל טאוור קולונל בורגר(צילום: יהודה נהר)
 

התפריט מבוסס על מגוון צורות הכנה של עוף מטוגן. בגזרת ההמבורגרים טעמנו את "קולונל דאבל טאוור בורגר" (39 שקלים) - לחמניית המבורגר ובה שני נתחי פילה עוף פריכים, פרוסה של תפוח אדמה מצופה ומטוגן, חסה, עגבנייה ופלפל חלפניו. בקטגוריית הטורטיות טעמנו "בוקס מאסטר" (33 שקלים) - טורטיה שמורכבת מנתח פילה עוף מטוגן, מגוון ירקות ותפוח אדמה "האש בראון" קריספי. שתיהן טעימות, משביעות וגם לא יקרות ביחס לתמורה.

 

הצ'יפס היה חביב וטעים (10 שקלים למנה קטנה ו-17שקלים למנה גדולה). אך מבין מגוון המנות שמוצע בסניף, אנחנו חייבים להיות כנים ולהגיד שלכאן באים בשביל הצ'יקן, ואם כבר צ'יקן אז  הדלי המסורתי של הרשת.

 

הזמנו דלי צ'יקן, שמגיע במגוון הרכבים וקומפוזיציות. בתמורה ל-49 שקלים תקבלו קופסה שבה נתח עוף על העצם, נתח חזה עוף, 2 כנפיים חריפות, ו-4 נגיסי עוף. אפשר גם להזמין דלי גדול לחלוקה במחיר 92-95 שקלים, שישביע מספר סועדים.

KFC (צילום: יח
KFC - המבורגר וטורטייה(צילום: יח"צ)
   

הגענו למאני טיים: איך העוף המטוגן במתכון המקורי של KFC? פשוט מצויין. העוף קריספי, עסיסי, וטעים מאוד. לאוהבי הכנפים צפוייה חגיגה, וכך גם למי שמעדיף נתחים עסיסיים. המנות מגיעות עם רטבים שיגרתיים כמו קטשופ, מיונז ורוטב ברביקיו, אבל לרוב הם פשוט לא נחוצים.

 

וכמה מילים על בריאות: על אוכל בריא ומזין אנחנו לא מדברים כאן כי הוא פשוט לא רלוונטי לארוחה כזאת. עוף מטוגן הוא לא מאכל דיאטטי או בריא בשום צורה, אבל הוא כן ממש טעים כשהוא נעשה כהלכה.

 

לסיכומו של עניין, אם אתם מאוהדי KFC, ואוהבים לבקר בסניפים מקומיים כשאתם מטיילים בחו"ל, מצפה לכם חוויה טובה ברשת הישראלית החדשה, שתגיש את העוף המטוגן שלכם בדיוק כמו שאתם אוהבים אותו, ובמחירים נוחים. עכשיו נשאר רק לחכות לפריסת הסניפים בשאר חלקי הארץ, על מנת שהעוף המטוגן הזה יהיה נגיש גם בשאר חלקי הארץ.

 

קנטקי פרייד צ'יקן, פאולוס השישי 116 נצרת, ראשון-שבת 11:00-23:00, לא כשר

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
טעמנו: סניף KFC נפתח בישראל
צילום: יח"צ
מומלצים