שתף קטע נבחר

הגולשים הופתעו – סגן שר הביטחון ממתין כמו כולם בתור בבית החולים

נראה שהציבור הישראלי רגיל לראות את נבחריו מנצלים את כוח השררה. פוסט שמתאר כיצד המתין בסבלנות סגן שר הביטחון, ח"כ אלי בן דהן, בתור הארוך לבדיקה רפואית בהדסה גרר תגובות נלהבות. "זה היה תור ארוך והיה חם וצפוף. חימם את הלב לראות פוליטיקאי שבניגוד לדעה הרווחת לא השתמש בכוח שלו לטובתו האישית", מתארת מפרסמת הפוסט

כמו כולם: התנהגות של נבחר ציבור, שעל פניו נראית טריוויאלית, מצליחה לעורר הערכה רבה בקרב הגולשים ברשת. בפוסט שפרסמה אתמול (ג') מתארת הודיה זייני כיצד סגן שר הביטחון, ח"כ אלי בן דהן (הבית היהודי), המתין לצידה בתור הארוך לבדיקה בבית החולים "הדסה" שבעין כרם.

 

עוד בנושא:

התור לרופא רחוק? כל הטריקים שיעזרו לקצר תורים

דו"ח: תוך עשור - הזינוק בזמן ההמתנה לרופא מומחה

דו"ח: המתנה לרופא מקצועי בישראל - עד 3 חודשים ויותר

 

"אתמול חיכיתי בתור בהדסה כמעט שעתיים ואיתנו חיכה איש ישר – מי שלא זיהה זהו סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן", כותבת זייני בפוסט שפרסמה ומוסיפה: "חימם לי את הלב לראות נבחר ציבור שלא מנצל את מעמדו כדי לקצר תהליכים".

 

לפוסט צירפה זייני גם את תמונתו של ח"כ בן דהן בזמן ההמתנה בבית החולים.

 

פוסט על אלי בן דהן לכתבה בלבד (צילום מסך)
הפוסט שפרסמה הודיה זייני(צילום מסך)

 

"זה היה התור בכניסה לבניין המרפאות של בית החולים", מוסיפה זייני בשיחה עימה, "בקבלה מפנים את החולם למרפאה הרלוונטית. זה היה תור ארוך מאוד. היה שם צפוף וחם. הופתעתי לראות לידי את סגן שר הביטחון. התלבטתי האם לצלם אותו, אבל האקט שלו נגע לליבי. רוב האנשים, ואני ביניהם, סבורים שפוליטיקאים הם אנשים לא ישרים. אולי זה עצוב, אבל בעיני זו נקודת המוצא של רובינו. זה היה מאוד מרשים לראות פוליטיקאי שלא מנצל את הכוח שיש לו בידיים".

 

זייני מתארת כי היא המתינה בקבלה של בית החולים מהשעה 10 עד השעה 12 בצהריים. "אני בטוחה שמילה אחת של בן דהן לגורם במשרד הביטחון הייתה מקצרת עבורו את ההמתנה. אולי הוא התנהג כפי שמצופה להתנהג מנבחר ציבור, אבל אין לי ספק שרבים מהפוליטיקאים לא היו נוהגים כמוהו. אני מחזיקה בתפיסה שאסור לפוליטיקאים להשתמש בכוח שלהם לתועלת אישית. באופן אישי אני לא נמנית על ציבור הבוחרים של המפלגה של בן דהן, אבל מאוד הערכתי את ההתנהגות שלו. זה היה מאוד מרענן לראות איש ציבור שכוח השררה לא עלה לו לראש. רוב התגובות לפוסט שפרסמתי היו גם מאנשים שהופתעו לטובה מהגישה שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
"היה תור ארוך והיה חם וצפוף"
צילום מסך
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים